Klienditoe piletisüsteem on väärtuslik tarkvara, mis aitab ettevõtetel hallata ja jälgida kliendipäringuid mitmetest kanalitest. See võimaldab tõhusamat suhtlust, paremat pileti haldamist ja reaalajas vestlust klientidega. Parima süsteemi valimisel tuleks kaaluda mitmekanalilist tuge, pileti haldamist, reaalajas vestlust, kõnekeskust, sotsiaalmeediat ja kliendiportaali. Paljud teenusepakkujad pakuvad erinevaid integreerimisvõimalusi ja hind sõltub valitud paketist.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kui te pole kindel, milline on teie jaoks parim võimalik klienditoe piletisüsteem, või te pole piletisüsteemis isegi kuulnud ja soovite rohkem teada saada, olete õiges kohas.
Tugiteenuse piletisüsteem pole mitte ainult iga ettevõtte jaoks peaaegu vajalik, vaid see väike asjalik süsteem võib elu palju lihtsamaks muuta, säästes väärtuslikke tunde ja võites klientidelt punkte.
Erinevus suurepärase tugiteenuse piletisüsteemi ja keskmise vahel võib aga olla üsna drastiline, seega on teie huvides tagada, et Teil on parim võimalik süsteem, kuid samal ajal saate oma raha eest maksimumi.
Klienditoe piletisüsteem on tarkvara, mis võimaldab teil tsentraalselt hallata mitut eri kanalitest saabuvaid klienditeenindustaotlusi. See kena väike kasutajatoe tarkvara genereerib pileti iga saadud klienditeeninduse taotluse kohta.
Need võivad olla e-posti piletisüsteem, kõnekeskuse piletisüsteem, iseteenindusportaali piletisüsteem jne. Kuid olenemata allikast, koondavad need piletisüsteemid sissetulevad piletid kokku ja salvestavad kõik klientide päringud. Seega on piletihalduritel lihtsam kaebusi ja päringuid käsitleda. Kui saate klientidelt kaebusi mitme kanali (nt e-posti, telefoni ja veebisaidi) kaudu, on piletisüsteemi tarkvara teie jaoks ideaalne lahendus.
Mõelge stsenaariumile, kus teie tootega on väike probleem ja Teil pole spetsiaalset klienditeenindusplatvormi. Klientide päringutega tuleb tegeleda, kui need saabuvad, ja on vältimatu, et võite mõned kliendipäringud tahtmatult unustada.
See võib olla masendav kogemus nii teile kui ka teie kliendile. Nagu iga ettevõte teab, on kliendirahulolul mõju teie müügile ja lojaalsusele. Seetõttu on teie kui ettevõtte omaniku huvides tagada, et kogu klientidega suhtlemine oleks lühike, armas ja tõhus. Midagi, mis ei ole alati võimalik valesti koolitatud klienditeeninduse esindajatega.
Siin tulebki mängu hea klienditoe piletisüsteem. Iga päring tuleb salvestada, samuti kuupäev, kellaaeg ja muud asjakohased üksikasjad ning pilet genereeritakse. Seda tehes onteie klienditoe meeskond sissetulevate päringute käsitlemisel palju tõhusam.
Lisaeeliseks on ka võimalus ajastada meeldetuletusi ja seada prioriteete vastavalt klientide vajadustele. Tarkvara säästab teie väärtuslikku aega ning muudab teid tõhusamaks ja aitab kõike kontrolli all hoida. Samuti muudab see elu palju lihtsamaks ja aitab sujuvamaks muuta kogu klienditeenindusprotsessi.
Oma ettevõtte jaoks parima piletisüsteemi valimine võib olla keeruline. Arvestada tuleb mitme teguriga ja kuigi enamik klienditoe tarkvaradest pakub klientide rahul hoidmiseks piisavalt funktsioone, jääb siiski peamiseks küsimuseks, milline neist on kõige kuluefektiivsem lahendus. Vaatame mõningaid tegureid.
Peaksite endalt küsima, kas saate klienditoe pileteid kõigist suhtluskanalitest või tuleb kogu teie piletiliiklus ühest allikast. Samuti võite soovida optimeerida end ühe või kahe kanali jaoks ja otsida klienditeenindustarkvara, mis pakub ainult neid funktsioone. Tasub võtta aega ja uurida, kas suhtlete oma kliendibaasiga peamiselt e-posti, kliendikõnede ja sotsiaalmeedia kaudu, mis võib õigustada kasutajatoe tarkvara jaoks konkreetse funktsiooni otsimist.
Teisest küljest, kui teil on suurem osa piletitest pärit kliendiportaalist, võiksite investeerida süsteemi, millel on klientide abistamiseks href=”/live-chat-software/”>sisseehitatud reaalajas vestluse tarkvara.
Kui olete kindel, et saate pileteid mitmetest kanalitest, peaksite uurima hübriidpiletite süsteemi. See võimaldab klienditeenindajatel jälgida piletilahendust või klientide küsimusi läbi mitme kanali.
Teise võimalusena saate valida universaalse postkasti, kust saate ühest kohast vaadata ja vastata erinevatele piletitele.
Kliendisuhete haldamine on piletisüsteemi tarkvara valimisel oluliseks teguriks. Kui märkate korduvaid probleeme, saate kasutada selliseid funktsioone nagu makrod või mallivastused koos eelnevalt määratletud vastustega, aidates nii teil oma aega säästa. Piletite automaatne jaotamine ja eskaleerimine muudavad süsteemi haldamise lihtsamaks. Masstoimingud piletitega võimaldavad teil teha toiminguid mitme piletiga samaaegselt, hoides kokku aega ja võimaldades teil saata, edastada, lahendada või kustutada mitu piletit korraga.
Samuti soovite põhjalikku aruandlust ja analüütikat, et muuta oma otsused teadlikumaks. Hoiatusi ja märguandeid pakkuv tarkvara on suurepärane, kuna see tagab, et te ei jää millestki ilma ja miski ei libise märkamatult kahe silma vahele.
Reaalajas vestluse tarkvara on suurepärane viis klientide päringute lahendamiseks otsesõnumite kaudu. Saate valida vestluse levitamise süsteemi, mis edastab klientide päringud kõigile veebipõhistele klienditoe agentidele. Üldiselt lisab veebilehele manustatud reaalajas vestluse tarkvara klienditoele väärtust.
Näpunäide: uurige kindlasti heade hostimisteenuste kohta, et teie veebisaidi kiirus ja maht oleks optimeeritud. Viimane asi, mida soovite, on see, et teie vestlustarkvara jookseks saidil struktuuriprobleemide tõttu kokku.
Lisaks võimaldab vestluste ülevaade näha veebilehel olevaid külastajaid, asukohta ja URL-e. Teil on ka võimalus jälgida interaktsioone juhtumite jälgimise tarkvara ja vestluste ajaloo abil, mis võimaldab teil näha eelnevaid vestlusseansse. See on väärtuslik tööriist, mis pakub teie teeninduskeskusele põhjalikku klienditeavet.
Kõnekeskus suudab vastu võtta klientidelt sissetulevaid kõnesid või teha väljaminevaid kõnesid. Tavaliselt tehakse seda klientide teavitamiseks toodetest ja teenustest. Interaktiivne häälvastus (IVR) on kõnekeskuse tarkvara hindamatu osa. IVR tehnoloogia automatiseerib teie telefonisüsteemi eelsalvestatud häälsõnumitega ja suunab seejärel sissetuleva kõne vastavale agendile või osakonnale.
Kui klienditoe meeskond on hõivatud muude kõnede haldamisega või klientidel pole aega agendiga rääkida, on IVR menüüs ka võimalus taotleda tagasihelistamist. Kõnede logimine või kõne salvestamine on juriidiliste, koolitus- või turvaeesmärkidega seotud tööstusstandardite tõttu samuti populaarne kõnekeskuse funktsioon.
Erinevate kanalite jälgimist kaubamärgi mainimiste nägemise eesmärgil nimetatakse ka brändi jälgimiseks. Kui jälgite, kuidas tarbijad teie brändi või kaubamärgi mainehaldusesse suhtuvad, ja teete vajadusel strateegilisi otsuseid, võib see oluliselt mõjutada kliendirahulolu hinnanguid. Sotsiaalmeedia märguanded, mis pärinevad sotsiaalmeedia haldustööriistadest, võivad olla tõhus viis soovitud sotsiaalse kuvandi säilitamiseks.
Mõelge tervele teegile, mis sisaldab artikleid või teavet toodete või teenuste kohta, juhendeid, ekraanipilte, videoid jne. See on toote kohta käiva teabe kogum, mida tavaliselt tuntakse teadmusbaasi tarkvarana. LiveAgenti tasuta teadmusbaasi tarkvara võimaldab klientidel teabele iseseisvalt juurde pääseda, vähendades tarbetuid kliendipäringuid. Samuti on oluline omada klientide andmebaasi.
KKK-de lehed toimivad ka esmase allikana klientide probleemide või lahknevuste lahendamisel. Foorumid toimivad ka konkreetsete teemade arutelualadena. Mõnel kliendiportaalil on ka tagasiside ja soovituste lehed.
Peate paratamatult lahendama probleeme mitme sidekanali kaudu, nii et iga kasutatav platvorm, peaks pakkuma teile mitmekanalilist suhtlusteekonda lahenduseni. Piletihaldus peaks hõlmama kasutusvalmis malle ja võimaldama ka kaugjuurdepääsu haldamist.
Kohandatud teenusetaseme lepingud või SLA haldus tagab, et kõik kokkulepitud teenusetasemed on täidetud ja et pööratakse tähelepanu mõõdikutele, mille alusel hinnatakse kokkulepitud tulemusi. Kombineerituna aruandluse ja analüüsiga, mis pakuvad teile piisavalt andmeid teadlike otsuste tegemiseks, ja aja jälgimise tarkvaraga, et jälgida töötunde ja kulusid tiimide lõikes, paraneb kogemus märkimisväärselt.
Iga väärt tarkvara peaks suutma sujuvalt integreeruda mitme platvormiga. See hõlmab näiteks sotsiaalmeediat, e-kaubanduse platvorme ja VoIPi (Voice Over Internet Protocol). Kasutuse hõlbustamiseks on integreerimine hädavajalik ja selle puudumine võib jätta märkamatuks ka muidu kasuliku tarkvara.
Kõige tõhusam viis kliendirahulolu andmete kogumiseks on integreerimine klientide tagasiside tarkvaraga ja koguda kliendirahulolu küsitlusi. Juurdepääs rahuloluküsitlustele tähendab, et saate oma süsteemide haldamisel olla proaktiivne, mis aitab probleeme nende ilmnemisel kiiremini lahendada.
Hea klienditeeninduse tarkvara hind võib varieeruda sõltuvalt teie valitud plaanist, selle pakutavate funktsioonide arvust ja kasutatavate agentide arvust. Kontrollige kindlasti, millised hinnaplaanid on saadaval, ja valige kohandatud hinnakujundusmudel, kus maksate kasutaja kohta kuus.
Enamiku tarkvaradega peaks kaasnema ka tasuta prooviperiood juhuks, kui peate kontrollima tarkvara sobivust.
Kui otsite klienditoe piletitarkvara, siis miks mitte alustada parimast? LiveAgent on kahtlemata üks parimaid. Kõik klienditoe kanalid on ühe katuse all ning sellel rikkalikul tarkvaral üle 130 funktsiooni ja 200 integratsiooni juba kasutatavate tööriistadega, mis tähendab, et seda saab integreerida erinevate klientide tagasiside tarkvaradega.
Just siis, kui arvasite, et enam paremaks minna ei saa, toob LiveAgent koos oma universaalse postkastiga lauale ka hübriidpiletite voo, et saaksite jälgida lahendusteekondi eri kanalites. Pole enam ebaühtlast töökoormust. LiveAgent loob ja jaotab töökoormused agentide vahel optimaalselt. Aja jälgimine võimaldab teil jälgida oma agendi tööaega piletiga. Samuti hoolitseb see SLA vastavuse eest, jälgides lahtiolekuaegu.
Saate salvestada piletiväljadele lisateavet ja läbi viia erinevaid massitoiminguid. Kõigele lisaks on olemas rämpspostifilter, nii et te ei pea nägema tarbetut sisu ja samuti on võimalus liita sama probleemiga pileteid.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
LiveAgent pakub oma mitmekanalilises kasutajatoe tarkvaras mitmeid läbipaistva hinnakujundusega pakette koos täiustatud automatiseerimise, reaalajas vestluse, sotsiaalse integreerimise ja kõnekeskuse võimalustega. Võimalik on registreeruda isegi 30 päevasele tasuta prooviperioodile ja vaadata, kuidas tarkvara teie konkreetsetele vajadustele sobib. Makske vastavalt kasutusele ja ülendage vastavalt soovile. Puuduvad lepingud ja paigaldamise tasu, tühistada saab igal ajal.
Paketid on järgmised:
Ticket overload? No problem.
Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.
Freshdesk on veel üks võimas kasutajatoe tarkvara, millel on mõned unikaalsed funktsioonid, mis võimaldavad Teil pileteid tähtsuse järjekorda seada, kategoriseerida ja määrata, et Te ei kaotaks kunagi nende järge. See suudab jälgida sissetulevaid pileteid mitmel platvormil, kuid tarkvara teeb ainulaadseks see, et sellel on agentide kokkupõrke tuvastamise funktsioon, mis tagab, et mitu agenti ei satuks töötama sama piletiga
Lisaks eelnevalt vormindatud vastuste võimalusele võimaldab FreshDesk Teil ka sissetulevaid piletivälju prioritiseerida, kategoriseerida ja automaatselt soovitada.
Samuti kasutab see AI-toega roboteid, mis sisaldavad võimsat automatiseerimismootorit, et pakkuda teie klientidele kiireid vastuseid ja saavutada kiirem lahendusaeg.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Freshdesk pakub mitut paketti erinevas hinnavahemikus nii kasutajatoele kui ka omnikanalist. Vaadake kindlasti funktsioonid läbi, et näha, milline neist on teie jaoks parim. Samuti on olemas tasuta plaan, mis võib olla kasulik, kuna sellel on piiramatu arv agente, kuid sellel on minimaalsed funktsioonid.
Zendesk on viinud spetsiifikale kohandamise äärmuseni, nii et nende toodete hulka kuuluvad Zendesk teenuste, müügi, platvormide ja API-de ning turuplatside jaoks. Samuti võimaldab see klientidel teiega ühendust võtta kanali kaudu, mis neile kõige mugavam on, kuna see pakub tuge reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, meili või helistamise kaudu.
Abikeskus ja kogukonna foorum võimaldavad klientidel probleeme omas tempos lahendada, vähendades samal ajal agentide koormust, kes saavad nüüd keskenduda pakilisematele probleemidele. Kogu kogemus on ka kliendi jaoks isikupärastatud AI-toega robotite abil.
Kuigi Zendesk pakub laia valikut täiustatud funktsioone ja võimalusi, võivad mõned ettevõtted otsida Zendeski alternatiivi, mis vastaks nende konkreetsetele vajadustele paremini. Väiksemad ettevõtted võivad eelistada pakkujat, millel on vähem keerukad funktsioonid ja kasutajasõbralikum liides.
Põhifunktsioonid
Hind
Zendesk pakub mitmeid pakette, mis on erinevad inimeste ja suurettevõtete jaoks.
Ettevõtete jaoks maksab see
Kui otsite oma klienditeenindusele personaalset nüansi, säilitades samal ajal täiustatud funktsioonid, nagu üksikasjalikud aruanded jne, võib Teil olla mõistlik kaaluda Kayako kasutamist. See kasutajatoe tarkvara sobib suurepäraselt väiksematele ettevõtetele, kuna võimaldab muuta klienditeeninduse personaalseks ja lihtsaks. Kaasas on reaalajas vestluse tarkvara ja see on saadaval ööpäevaringselt, nii et saate aidata kliente reaalajas igal kanalil.
Samuti integreerub see sujuvalt teie veebisaidi, iOS-i ja Android-seadmete rakendustega. Klienditeenindus on kontekstipõhine, nii et Teil on alati täielik ülevaade lahendusteekonnast ja olete toimuvaga kursis.
Klientide eneseabi teadmusbaas on teadmusbaasi artiklitega ööpäevaringselt saadaval, et teie kliendid saaksid end ise aidata.
Põhifunktsioonid
Hind
Kayakol on teie vajadustest lähtuvalt kolm paketti.
Zoho Desk on võimas tarkvara ja üks nendest, mida peaksite kindlasti kaaluma. Zoho Deski mitmekanaliline lähenemine võimaldab Teil pileteid vastu võtta ja nendega tegeleda mitmel platvormil ilma, et peaksite higistama. Zoho Desk võimaldab töövoo automatiseerimist ja vastutuse jälgimiseks ning kitsaskohtade tuvastamiseks.
Zoho Desk võimaldab Teil luua ühenduse teiste kasutatavate tööriistadega ja isegi luua SDK-de kaudu oma kasutajatoepõhiseid siserakendusi. Samuti saate oma veebisaidile, iOS-i või Android-seadmesse manustada teadmusbaasi ja AI-võimalusi.
Zoho Desk pakub ka täiustatud funktsioone, mis võimaldavad Teil saada kohandatud aruandeid põhjaliku teabe kohta.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Zoho Deski hinnakujundus varieerub olenevalt sellest, kas Zoho Desk esitab teile arve kord aastas või kord kuus.
TASUTA | STANDARD | PROFESSIONAALNE | |
Arveldatakse kord aastas | Free | $14/agent/kuus | $23/agent/kuus |
Arveldatakse iga kuu | Free | $20/agent/kuus | $35/agent/kuus |
Agentide piirang | 3 tasuta agenti | Piiramatu | Piiramatu |
Jitbitil on oma kasutajatoe tarkvarasüsteemidest kaks versiooni. Sellel on kohapealne versioon ja pilvepõhine SaaS-versioon. Üks Jitbiti märkimisväärseid omadusi on kahesuunaline e-posti kasutajatoe piletisüsteem. See muudab sissetulevad meilid kohe tõrkepiletiteks, saates samal ajal nii kasutajatele kui ka kasutajatoe agentidele automaatseid teatisi.
Jitbitil on ka intsidentide jälgimise tarkvara ja see võib määrata agente või klienditeeninduse esindajaid erinevatesse piirkondadesse. Saadaval on ka SaaS-versioon, nii et Te ei pea installimise protseduuride pärast muretsema. Samuti on suurepärane integratsioon, nii et saate pileteid lahendada mitme suhtluskanali kaudu.
Kohapealne versioon on ühekordne makseplaan ja sobib kuni 10 agendile. See sobib suurepäraselt kõigile, kes üritavad vältida tellimust või mitut makset. Sellel on valikud igas suuruses ettevõtetele, alates keskmise suurusega ettevõtetest või keskmisest veidi suurematest ettevõtetest kuni väikeste koduettevõtete või suurettevõtete ärinõueteni.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Saadaval on mitu hinnakujunduse valikut ja hindade tõustes on saadaval rohkem funktsioone.
Small | Company | Enterprise | SaaS (hostitud) |
$1699 | $3499 | $4999 | alates $24 kuus |
HappyFox on võitnud viis aastat järjest PC editor’s choice auhinna parima kasutajatoe tarkvara eest. See käsitleb kõiki sissetulevaid päringuid ühes piletisüsteemis. Keeruline ja üleliigne töövoog edastatakse võimsale nutikale reeglite mootorile. Samuti analüüsib see mõõdikuid ja võib koostada kindlaid aruandeid, mis aitavad teha teadlikke otsuseid.
Samuti saate luua kohandatud välju, töövooge ning kohandada ja isikupärastada tugikogemust. HappyFox sobib suurepäraselt mitte ainult personali ja turunduse, klienditoe ja IT-operatsioonide jaoks, vaid ka kõikidele teistele meeskondadele.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
HappyFoxil on nii agentidepõhine hinnakujundus väikestele ja keskmise suurusega meeskondadele kui ka piiramatu arv agente suurtele meeskondadele. Hinnakujundust tuleb küsida sõltuvalt teie valitud plaanist.
Vivantio aitab Teil oma meeskonda juhtida nagu professionaal. Kõik sissetulevad teenusepäringud saadetakse õigetele meeskondadele. Piletitüübid on kohandatavad, äriprotsessi saab hallata erinevate meeskondade, osakondade ja isegi klientide vahel. Vaadata saab ka olulisi tööandmeid.
Arukas marsruutimine ja SLA-põhised eskalatsioonid aitavad kitsaskohti eemaldada. Tarkvaras on ka võimsad automatiseerimise tööriistad. Saate isegi pakkuda tingimuslikke sisestusvalikuid, et aidata klientidel probleeme kiiremini lahendada.
Saate ka tasuta B2B klienditeeninduse muutmise juhendi, mis aitab Teil muuta kogu ettevõtte kliendikesksemaks. See võib aidata parandada klientide meeleolu, suurendades keskmist kliendirahulolu.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hind varieerub sõltuvalt teie valitud plaanist ja vajalikest funktsioonidest. Plaanid on järgmised:
HaloITSM on kõik IT jaoks vajalik ühes kohas. See võimaldab Teil oma töövoogu automatiseerida ja kommunikatsiooni keskse kontrolli all hoida. Nende ITIL-iga kooskõlastatud protsessid muudavad juhtumite haldamise ja SLA-lepingute täitmise lihtsaks. Samuti on teie kasutajatel iseteenindusportaalis äärmiselt lihtne navigeerida.
Samuti võimaldab see tsentraliseerida varahaldusprotsessi ja kasutada ära võimsat saadaolevat AI-tarkvara. Parim osa on see, et saate seda kuu aega tasuta proovida, et näha, kuidas see Teile meeldib, ilma krediitkaarti vajamata.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hinnakujundus ulatub kolmelt agendilt (makstakse agendi kohta kuus) 150+ agendini, nii et leiate kindlasti oma ettevõttele ja agentide arvule sobiva hinnakujunduse. Mida rohkem agente Teil on, seda soodsam on hinnakujundus.
Hiver on maailma esimene Gmaili-põhine kasutajatoe rakendus, mis tähendab, et saate pakkuda kiiret ja empaatilist klienditeenindust otse Gmailist, ilma et peaksite õppima ja kohanema mõne muu tööriistaga. Suur boonus, kui Te ei soovi raisata aega ja raha töötajate ümberõppele.
See loob vastutuse e-posti omandiõiguse ja olekuga, tagamaks et midagi ei jääks kahe silma vahele. Saate sujuvalt koostööd teha, hoides sisemised ja välised vestlused selgelt lahus, kuid samas kontekstis. Nii saate tugimeile kasutades koostööd teha ilma koopiaid vajamata.
Samuti saate analüüse ja teadmisi töökoormuse jaotuse kohta, saate vaadata SLA rikkumisi ja meeskonna toimivust ning täiustada mõõdikuid.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Sõltuvalt sellest, millise plaaniga olete rahul, saate valida järgmiste võimaluste hulgast, kuid kontrollige kindlasti saadaolevaid funktsioone.
Engage with your customers on all channels
If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.
Gorgias võimaldab Teil oma pileteid täielikult ühte kohta koondada. See võimaldab Teil veenduda, et kõik kliendi andmed kuvatakse temaga rääkimise ajal, mis on erakordselt kasulik. Saate tellimusi muuta, liikmelisust muuta ja makseid tagasi maksta kasutajatoest lahkumata. Samuti saate jälgida kõiki tugiagentide loodud müüke oma veebisaidil tekstisõnumite, sotsiaalmeedia vastuste ja reaalajas vestluste kaudu.
Tarkvara on loodud ka spetsiaalselt e-kaubandust silmas pidades, kuid seesuudab mahutada kogu teie virna koos üle 30 integratsiooniga.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Iga-aastaselt makstes on hind odavam, kuid saate valida ka kuutellimuse.
Hinnad algavad 50 dollarist kuus 350 igakuise pileti eest + 25 dollarit iga täiendava 100 pileti eest ja kuni 625 dollarini kuus 6000 igakuise pileti eest + 14 dollarit iga täiendava 100 pileti eest. Samuti saate taotleda oma vajaduste jaoks kohandatud hinnaplaani.
ProProfsi kasutajatugi on lihtne, arusaadav ja hõlpsasti kasutatav. See võimaldab meeskonnaliikmetel teha koostööd jagatud postkastiga. Automatiseerimine võimaldab suurendada töövoo tootlikkust ning saadaval on ka üksikasjalikud toimivusaruanded ja analüüsil põhinevad ülevaated.
Kuigi see pakub ka mitme kanaliga tuge ja sisaldab teadmusbaasi, on see kõige parem kasutada neile, kes soovivad kõik klienditoe päringud meili teel lahendada.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Tasuta versiooni hind algab 0 dollarist, kuid põhiversiooni saate kasutada vaid 10 dollari eest kasutaja kohta kuus ja kui vajate veelgi rohkem funktsioone, pääsete preemium versioonile juurde hinnaga 15 dollarit kasutaja kohta kuus.
Kui otsite võimalust ühendada projektijuhtimise tarkvara kasutajatoe piletisüsteemiga, on OneDesk teie lahendus. Kasutajatoe poolelt on olemas funktsioonid, mis võimaldavad Teil e-posti teel pileteid saada, lisaks integreeritud vestlus ja koostöö, teenusetaotluste haldamine, kliendiportaal ja teadmusbaas. Teil on ka võimalus kasutada automatiseeritud ja kohandatavaid töövooge ning saate jälgida teenusetaseme lepinguid.
Lisaks on sellel mitmekülgsel projektijuhtmise tarkvaral eelised, mis võimaldavad Teil arutleda ja saada teateid ülesannete ja probleemide kohta, hankida vaateid traditsiooniliseks ja paindlikuks projektijuhtimiseks, pluss Gantti diagrammid, ajakava ja ülesanded, aja jälgimine ajatabelite ja ülesannete taimeritega, aruandlus ja eksportimine ning integratsioonid muudele kasutatavatele rakendustele.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hind on üsna taskukohane, $9/kasutaja/kuus
ManageEngine Service Desk on loodud spetsiaalselt selleks, et olla IT kasutajatoe tarkvara. See sisaldab ITSM-i töövooge, võimsaid integratsioone IT-haldusrakendustega, nutikat automatiseerimist, ulatuslikke aruandlusvõimalusi, koodita kohandusi ja palju muud.
Teil on ka võimalus kasutada seda kohapealse või pilvepõhise tarkvarana. Tavaplaan on lihtsalt IT kasutajatoe tarkvara, professionaalne plaan sisaldab kasutajatuge + varahaldust ja ettevõtte plaan koosneb kasutajatoest + muudatusest + varast + projektist.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hinnad sõltuvad individuaalsest vajadusest, kuid võib küsida eraldi hinnapakkumist.
EngageBayl on kasutajatoe tarkvara osas põnevaid funktsioone. Nende CRM-tarkvara võimaldab Teil salvestada piiramatult kontakte ja luua tugevamaid suhteid, jälgides kõiki oma kliendiandmeid ühes kohas.
Samuti võimaldab see automatiseerida turundusprotsesse, saates sihtrühmale isikupärastatud sõnumeid. Nad toetavad ka reaalajas vestluse tarkvara, nii et saate pakkuda oma klientidele tuge alati, kui nad seda nõuavad.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
On mitmeid pakette ja valikuid, kuidas soovite arve saada. Mõned neist algtaseme plaanidest on järgmised:
Jira Service Desk on ainus Jirale ehitatud teeninduslaud. See on osa Jira teenusehaldusest, mis sisaldab kõiki Jira Service Deski funktsioone koos paremate ITSM-i võimalustega.
See annab Teile võimaluse konfigureerida järjekordi sissetulevate päringute jälgimiseks, triaažiks ja määramiseks.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Saadaval olevad paketid on:
Jivochat võimaldab klientidel teiega ühendust võtta kanali kaudu, kus nad tunnevad end kõige mugavamalt, nii et Te ei jäta ühtegi ühenduse loomise võimalust kasutamata. See integreerub sujuvalt kõigega alates Apple Business Chatist kuni WhatsAppi, Instagrami ja isegi vestlusrobotini.
Tõhus kliendi/agendi suhtlus, kuna kogu teave ja vajalikud tööriistad kuvatakse ühes aknas.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Jivochat on viiele esimesele agendile tasuta ja pärast seda maksab iga-aastase arvena 13 dollarit agendi kohta kuus.
CometChatil on saadaval kaks tarkvara versiooni, nimelt CometChat Go ja CometChat Pro. CometChat Go on lohistatav vestluse pistikprogramm populaarsete koodita platvormide jaoks, nagu WordPress ja muu veebitarkvara.
CometChat Pro pakub vestluse API-sid, SDK-sid ja kasutajaliidese komponente populaarsete programmeerimiskeelte jaoks, nagu React, Swift, Cotlin, Java jne.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Kõige odavam pakett algab 149 dollarist kuus
Freshchat on ainulaadne selle poolest, et see pakub klienditeenindust mitmes kanalis. See teeb seda tehisintellekti ja inimabi segu toel. AI-toega vestlusrobotid juhendavad kliente nende päringute lahendamisel olenemata sellest, millist kanalit nad kasutavad.
Tarkvara näeb isegi ette, millal kliendil võib millegagi probleeme tekkida, ja pöördub ennetavalt tema poole. See integreerub ka enamikesse sotsiaalmeediasse, kus enamik tarbijaid tunneb end kõige mugavamalt.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Kuna hinnad sõltuvad teie valitud plaanist, võib tarkvara olla väga taskukohane või üsna kallis, see aga varieerub sõltuvalt teie individuaalsetest vajadustest.
Freshservice on intelligentne teenusehalduslahendus kaasaegsele ettevõttele. Tarkvara pakub klientidele tohutut investeeringutasuvust. Võimsate automatiseerimise tööriistade abil saab see klientidele kiiremini reageerida ja probleeme lahendada. See annab märkimisväärse investeeringutasuvuse, kuna selle võrdlusaruande kohaselt pärineb peaaegu pool tuludest naasvatelt klientidelt.
Tänu ühel platvormile integreeritud teenusehaldusele on see täiustanud teenusehaldust.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hinnavahemik varieerub sõltuvalt teie valitud plaanist. Oluline on pakutavad plaanid ja funktsioonid üksikasjalikult läbi vaadata.
Hubspot Service Hub koondab kõik teie klienditeeninduse andmed ja kanalid ühele CRM-i platvormile, et saaksite oma kliendibaasi sisseviimisel, ümberõppel, toetamisel ja kasvatamisel tõhusam olla.
Hubspot seab esmajärjekorda kriitilised probleemid ja lisab piletitele marsruutimise. Sellel on ka teadmusbaas, mis aitab klientidel end esmalt iseseisvalt aidata. See vähendab ka agentide koormust. Reaalajas vestluse funktsioon võimaldab Teil ka oma veebisaidil olevaid kliente reaalajas aidata.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hinnaplaanid on järgmised:
Vision Helpdesk võimaldab Teil koondada oma ettevõtte meili, telefoni, sotsiaalmeedia ja veebisaitide päringuid, et saaksite neid ühes kohas tsentraalselt hallata. Saate määrata SLA-sid, eskalatsioone, automatiseerida töövoogu ja isegi automatiseerida oma piletisüsteemi tarkvara voogu.
Vision Helpdesk võimaldab Teil määrata uue pileti saabumisel määratud maandumisosakonna ja personali. Saate muuta pileti omadusi teatud kriteeriumide ja tingimuste alusel. Saate seadistada ka automaatse sulgemise, kui Te ei saa määratud aja jooksul vastust.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Sõltuvalt sellest, milliseid funktsioone ja kuidas soovite selle alla laadida, on mitu hinnaplaani alates 12 dollarist kuni 800 dollarini.
Web Help Desk pakub kahte IT-teenuste haldamise valikut, mis vastavad teie vajadustele olenevalt eelistustest. Veebi kasutajatugi on kohapealne lahendus ja Service Desk on pilvepõhine lahendus.
Aja- ja arveldushaldus on riistvarahaldusele lisaks veel üks suurepärane funktsioon. Samuti saate oma tõrkepiletite tulemusi tõhustada tõrkepiletite haldamisega. Ning veel on Teil ka SLA haldus, mis aitab tagada, et Te ei riku SLA-sid.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hinnad varieeruvad olenevalt sellest, kas valite püsiva või tellimusena ahenduse. Mida rohkem nimega kasutajaid teil on, seda odavamaks see kasutaja kohta läheb. Hinnapakkumise saate veebisaidilt.
Agiloft aitab Teil pileteid sulgeda kiiremini kui kunagi varem nende konfigureeritavate piletite määramise ja eskalatsiooni reeglitega, mis hoiatavad Teid ummistustest ja eskaleerivad vajaduse korral probleeme ennetavalt. Samuti on Teil võimalus töövoo automatiseerimise teel järjepidevust parandada.
Agiloftil on suurepärane teadmusbaas, mis võimaldab klientidel oma lihtsamatele küsimustele iseseisvalt vastata, säästes agendi väärtuslikku aega.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hinnakujunduse saamiseks võite küsida veebisaidilt hinnapakkumist oma soovitud plaani kohta. Siiski on saadaval ka tasuta prooviperiood.
SolarWindsi veebipõhisel klienditoel on intsidentide haldamine, mis tähendab, et sissetulevad pileteid pannakse tähtsuse järjekorda. Teenuste kataloog võimaldab ka standardiseerida teenusetaotlusi ja täitmisprotsesse. Kasutajatel on teenuseportaal, mis toimib ühtse kohana piletite ja taotluste esitamiseks.
Muudatuste juhtimine võimaldab muudatusi planeerida ja kiiresti ellu viia. Sisseehitatud on ka teadmusbaas, mis võimaldab klientidel oma väiksed probleemid kiiresti lahendada.
Põhifunktsioonid/strong>
Hind
Hinnad algavad 19 dollarist tehniku kohta, kuid tõusevad kuni 89 dollarini tehniku kohta.
Vaatame 5 parimat klienditoe piletisüsteemi ja võrdleme mõningaid nende põhifunktsioone, et saaksite teha faktide põhjal parima otsuse.
LiveAgent püsib meie nimekirja tipus oma võimsate funktsioonidega, nagu universaalne postkast, hübriidpiletite voog, piletite automaatne levitamine, võimalus automatiseerida töövooge ja SLA reeglid. Puudub paigaldamise tasu, klienditeenindus on saadaval ööpäevaringselt ja tasuta 14-päevasele prooviperioodile registreerumiseks pole vaja krediitkaarti. Tarkvara võimaldab teil tellimust ka igal ajal tühistada, kuna lepinguid pole, ja võite vabalt plaane ülendada ja maksta vastavalt kasutusele. Kõik nende plaanid pole mitte ainult uskumatult taskukohased, vaid võimalus on alustada ka igavesti tasuta kontoga ja veenduda, kuidas see tarkvara teile sobib.
Curious to learn more?
Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.
Zoho Deskil on mõned suurepärased funktsioonid, mis muudavad selle üheks kenamaks saadaolevaks kasutajatoe tarkvaraks. See võimaldab Teil korraldada oma kasutajatuge nii, et see peegeldaks teie ettevõtte struktuuri. Saate luua ka iga brändi klientide jaoks eraldi iseteenindusportaali. Tarkvara soovitab isegi teadmusbaasi teavet agentidele, et see klientide vastustesse lisada. Lõpuks näitab reaalajas armatuurlaud praeguseid suundumusi ja olemas on isegi mobiilirakendus.
OneDesk ühendab kasutajatoe ja projektihaldustarkvara, et pakkuda Teile mõlemast maailmast parimat. See sobib suurepäraselt meeskondadele, kes peavad töötama nii projektijuhtimisega kui ka klienditoega. Lisaks on sellel ka suurepärane taskukohane hinnaplaan ja maksate kasutaja põhiselt. Iga plaan sisaldab piiramatult kliente, piiramatuid projekte ja kõiki OneDeski funktsioone.
Hiver on ainus G-Suite’i jaoks loodud kasutajatugi. See on ka ükssarvikute seas klienditoe jaoks lemmik. Jagatud postkasti funktsioon võimaldab juurdepääsu jagatud postkastidele otse Gmailis. Analytics võimaldab Teil jälgida ka peamisi mõõdikuid ja meeskonna jõudlust. Veelgi enam, saate e-kirju delegeerida ühe klõpsuga ja kirjutada meeskonnaliikmetele konteksti või juhiste andmiseks märkmeid.
Kayako sattus meie nimekirja oma lihtsuse ja kasutusmugavuse tõttu. See sobib suurepäraselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele ning pakub klienditeenindusele personaalset puudutust. Kuigi sellel pole nii palju funktsioone kui LiveAgentil, on sellel siiski suurem osa olulistest, mida vajate väikeettevõtte klienditoe meeskonna jaoks. Kayako on ka taskukohane ja selle pakutava väärtuse kohta sobiva hinnaga.
E-posti toe süsteem | Capterra hinnang | Tasuta versioon | Tasuta prooviperiood | Alghind |
LiveAgent | 4.7/5 (umbes 1000 hinnangut) | YES | YES | $15 agendi kohta kuus |
Zoho Desk | 4.5/5 (umbes 1600 hinnangut) | YES | YES | $14 agendi kohta kuus |
OneDesk | 4.0/5 (2 hinnangut) | NO | YES | $9 agendi kohta kuus |
Hiver | 4.7/5 (74 arvustust) | NO | YES | $12 agendi kohta kuus |
Kayako | 4.0/5 (157 arvustust) | YES | YES | $15 aggendi kohta kuus |
Õige klienditoe piletisüsteemi lahenduse valimisel on üsna keeruline otsustada, milline neist teie ettevõttele parim on. Oluline on astuda samm tagasi ja kaaluda vajalikke funktsioone, et teha teadlik otsus ja anda oma klienditeenindajatele väärtuslik eelis. Need tegurid koos hea hinna ja kvaliteedi suhtega ning mainekate arvustuste veebisaitide suurepärase hinnanguga võivad teie otsingule kaasa aidata.
Cloud-based ticketing for an affordable price
Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.
Külalispostituse autor
Mark Xavier Quadros
Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
LiveAgent on usaldusväärne ja kohandatav piletisüsteemi tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab töötajate tootlikkust.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel