Mis on whitelist?
Whitelist on mõeldud lubamaks ligipääsu vaid täpsustatud IP aadressilt või nende vahemikust. Sõltuvalt ettevõtte julgeolekupoliitikast, saate piirata kasutajate, nagu näiteks agentide, administraatorite ja omanike sisselogimist Agendi Paneeli vaid läbi ettevõtte IP aadressi.
LiveAgent lahenduses saate seadistada Whitelisti IP aadresse Seaded>Üldine
Näited toetatud väärtustest: täpne vaste (nt. 192.168.1.1), metamärgid (nt. *.*.*.*), vahemik (nt. 1.1.1.1-1.2.1.1), määratud subnet mask vahemik (nt. 192.168.0.0/16).

Expert note
Whitelist võimaldab lubada ligipääsu vaid täpsustatud IP aadressilt või nende vahemikust. Kasulik turvalisuse tagamisel ja piiratud juurdepääsu kontrollimisel.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti veebiseminar 1: Sissejuhatus & Üldine ülevaade
E-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamist tutvustav veebiseminar LiveAgentist, populaarsest klienditeeninduse tarkvarast, mis pakub mitmeid suhtluskanaleid.
Kuidas LiveAgentis kontakte seadistada ja luua
LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval.