Mis on heli?
Läbi helikommunikatsiooni suhtlemine võib mõnel juhul olla kergem, kui live vestluse või e-maili teel. Kõned on eriti populaarsed tehnilise aspektiga mitteseonduvate küsimuste korral nagu eelmüük või arveldamispäringud, mida saab telefoni teel kergesti lahendada.
LiveAgent helisuhtlust saab kasutada järgmiselt:
- Telefonist telefoni – Kliendid helistavad oma telefoni kasutades, Agent vastab sellele kõnele oma telefoniga.
- Telefonist arvutisse – Klient helistab oma telefoni kasutades ja Agent vastab kõnele oma LiveAgent Agendipaneelilt.
- Telefonist Nutiseadmesse – Töötab sarnaselt nagu Telefonist-Arvutisse kontakt, kuid arvuti asemel kasutatakse nutitelefoni. Klient saab helistada oma telefoni kasutades ja agent vastab kõnele kasutades oma mobiilses seadmes LiveAgent äppi. Rakendus kasutab töötamiseks mobiiliandmeid.
- Arvutist arvutisse – paigaldades oma veebilehele helistamisvidina, saate võimaldada oma klientidel arvutit kasutades endale otse helistada. Just nagu Skype.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.