Tasuta Prooviperiood

Vestluse sedelid

Mis on vestluse sedel?

Võtke kliendiga ühendust läbi vestluse. See on lihtne moodus kliente nende päringutega aidata. Vestlused muudetakse sedeliteks. Need salvestatakse ja arhiveeritakse ühte kohta, kui suhtlus kliendi ja ettevõtte vahel. Seejärel saate kiiresti LiveAgent`is kogu suhtluse ajaloo üles leida. See salvestatakse ilma piiranguteta. Sedeleid saab ostida nende ID abil, mis on sedeli viitenumber.

Saage Sedelisüsteemist rohkem teada LiveAgent`is.

Vestluse sedelid

KKK

Mis on vestluse sedelid?

Vestlused, e-mailid ja muud suhtluskanalid muudetakse sedeliteks, tänu millele need salvestatakse ja kliendi ja ettevõtte vahelist suhtlust on võimalik arhiveerida. Sedel on suhtluse lõim kliendi ja klienditeeninduse vahel.

Kuidas saate LiveAgent`is vestluse sedeleid luua?

LiveAgent sorteerib ettevõtte suhtluse sedeliteks automaatselt. Igal sedelil on oma unikaalne number tänu millele on see kiiresti leitav. Kui see saabub esmakordselt on see süsteemis märgitud sildiga "uus".

Kust leiate LiveAgent`is olemasolevad sedelid?

LiveAgent`i sedelid on leiatavd Sedeli Filtrid sektsioonist. Lisaks saate neid sobivate filtrite abil sorteerida. See muudab sedelitega töötamise lihtsamas.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo