Mis on ülesmüük?
Ülesmüük on turundustrikk, mis meelitab klienti ostma tooteid üüratute hinnasiltidega ja ühtlasi ka suunab neid valima ja tellima “kallimaid” pakette.
Lisaks sellele võib ülesmüüki defineerida ka inimressursside mõistes. See võib anda tarbijatele võimaluse lahendamaks levinud probleeme ühel platvormil. Näiteks on kliendil probleem tema praeguse paketiga ja siis Te pakute talle kõrgemat paketti, mis hoopistükis elimineerib tema mured.
Te annate oma kliendile teada, et ostes kallima paketi, säästetakse nende aega ja ressursse ja nad ei pea vahetpidamata võtma ühendust klienditeenindusega.
Frequently asked questions
Mis on ülesmüügi definitsioon?
Ülesmüük on turundusnipp mis õhutab klienti ostma kallimaid ettevõtte poolt pakutavaid lahendusi. See suunab teda valima ja tellima "kalleid" pakette.
Mis on ülesmüügi põhitõed?
Ülesmüük põhineb faktil, et müüja kutsub suurema kasu saamise eesmärgil klienti üles ostma kallimaid asju, täiendusi või teisi lisasid
Ülesmüük vs ristmüük?
Ülesmüük on praktika kus ettevõte püüab motiveerida kliente ostma kõrgema väärtusega toodet. Ristmüük on aga sarnane müügitehnika, kuid siinkohal soovitab müüja osta teisi müügil olevaid tooteid lisaks.