Mis on ülesmüük?
Ülesmüük on müügitehnika, mis veenab klienti ostma teie toodete või teenuste täiendatud, esmaklassilisi või muul viisil kallimaid versioone.
Lisaks sellele võib ülesmüüki defineerida ka inimressursside mõistes. See võib anda tarbijatele võimaluse lahendada levinud probleeme ühel platvormil. Näiteks on kliendil probleem tema praeguse paketiga ja teie pakute talle kõrgemat paketti, mis hoopistükkis elimineerib tema mured.
Ülesmüük on sageli valesti mõistetud müügistrateegia. Paljud inimesed võivad arvata, et esmaklassiliste toodete pakkumine on ahnete ettevõtete trikk. Klientidele nende lemmiktoodete täiustatud versioonide pakkumine ja nende praegustesse plaanidesse lisaüksuste lisamine on aga viis kliendirahulolu suurendamiseks ja parema üldise kliendikogemuse pakkumiseks.
Miks ülesmüük?
Ülesmüük on suurepärane strateegia nii väikestele kui ka suurtele ettevõtetele. See on võimalus suurendada klientide rahulolu, kliendilojaalsust ja nende hoidmist, ilma et oleks vaja hankida uusi kliente. Hea ülesmüügistrateegiaga müügiesindajad suudavad hoida kliente pikemalt ettevõttele lojaalsena ja seda ilma lisakuludeta.
Lisaks on ülesmüük viis õnneliku kliendibaasi omamiseks. See võib kiiresti lahendada kõik probleemid, mis muidu võiksid põhjustada klientide vähenemist.
Millised on ülesmüügi eelised?
Nagu varem mainitud, võib see müügitaktika mõnes tekitada negatiivseid tundeid, kuid õigesti tehes võib see teha imesid nii teie ettevõtte kui ka klientide jaoks.
Heidame pilgu eelistele, mida ülesmüük teie ettevõttele tuua võib.
- Suurendab klientide lojaalsust – ülesmüük võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele rohkem võimalusi oma toodete nautimiseks. Lisaks loob see müügiesindajatele rohkem võimalusi klientidega ühenduse pidamiseks, mis aitab luua usaldust ja luua tugevamaid sidemeid.
- Kõrgem kliendi eluaegne väärtus – ülesmüügiga on kliendi panus teie ettevõttesse kogu eluea jooksul oluliselt suurem. Ülesmüügiga on lihtne muuta ka juhuslikud ostjad kasumlikeks klientideks.
- Suurendab ROId – kõik teavad, et uute klientide hankimine on kulukam kui olemasolevate hoidmine. Ülesmüük on suurepärane meetod klientide seotuse hoidmiseks ja nende tagasi meelitamiseks ilma eelarvet lõhki ajamata.
- Suurendab ettevõtte tulu – müük võrdub tuluga. Nii lihtne see ongi. Ja kui teil õnnestub müüa esmaklassilisi tooteid või veenda klienti pikendatud garantiid ostma, on hea mõte lisada oma turundusarsenali ülesmüügitehnikad.
- Mugavus – ülesmüüdud tooted pole mugavad mitte ainult ettevõtetele, vaid ka klientidele. Nad ei pea pingutama, et teha uurimistööd, võtma ühendust müüjaga, looma kontosid ja nii edasi. Nende olemasolev müügiesindaja võtab nendega ühendust, et arutada nendega pakkumisest. Ülesmüük pakub mugavust ja paindlikkust üheaegselt mõlemale poolele.

Ülesmüügi parimad tavad
Paljud müügiesindajad võivad teile öelda, et edukat ülesmüüki pole lihtne saavutada. Siiski on mõningaid tavasid, mida saate oma ülesmüügi abistamiseks kasutada.
- Looge usaldus oma kliendibaasiga – kliendisuhetes on oluline usaldus. Klientide, nende vajaduste ja valupunktide tundmine aitab teil soovitada tooteid, mida nad saavad kasutada ja nautida. Rääkige oma klientidega nii palju kui võimalik, et võita nende usaldus ja õppida neid sügavamalt tundma.
- Jälgige klienditeekonda – veenduge, et mõistate klienditeekondi koos kõigi kriitiliste puutepunktidega. See võimaldab teil õigel hetkel sisse astuda ja ülesmüüa.
- Olge kõigepealt konsultant – ärge püüdke iga hinna eest sooritada müüki. Rääkige oma klientidega mitte müüjana, vaid pigem konsultandina, kes soovib aidata neil probleeme lahendada. Nii ei muutu te pealetükkivaks ja ei püüa liiga innukalt nende raha kätte saada.
- Pakkuge stiimuleid – pakkuge tasuta kohaletoimetamist, sooduskoode ja muid soodustusi koos toodetega, mida proovite ülesmüüa.
- Looge kiireloomulisuse tunne – kui kliendid tunnevad kiireloomulisuse tunnet, ostavad nad suurema tõenäosusega ja ilma kõhklemata. Seetõttu tehke klientidele ajaliselt piiratud pakkumisi ja värskendage neid reaalajas.
- Pakkuge komplekte – kõigile meeldib hea kogumik. Rühmitage oma tooted või teenused ja müüge need mugava komplektina edasi.
- Olge proaktiivne – kui tegemist on ülesmüügiga, peate olema protsessi juht. Ennetage klientide probleeme ja võtke nendega ise ühendust.
- Pakkuge parimat võimalikku klienditeenindust – kasutage kõiki teie käsutuses olevaid tööriistu, et kliendid oleksid rahul. On palju põhjuseid, miks kliendid võivad ettevõtte suhtes kõhklevaks jääda, ja halb klienditeenindus on üks levinumaid. Kasutage usaldusväärset klienditoe tarkvara, et ükski kliendi päring ei jääks kahe silma vahele ja suudaksite pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust. Te veel üllatute, kui näete, palju selline tarkvara aitab teid ülesmüügil.
Ülesmüügi näited
Vaatame mõningaid reaalseid näiteid ülesmüügitehnikate rakendamisest.
Hooajalised pakkumised
Rõivaste jaemüüja paneb oma veebisaidile üles bännerid hooajalise kollektsiooniga ja paigutab selle nii, et kliendid näevad seda esimesel silmapilgul. Lisaks sellele saavad nad lisada teatud esemetele allahindluse kuponge ja promokoode, et kliendid oleksid innustatud neid rohkem ostma.
Paketid
See ülesmüügitehnika on suurepärane viis suunata kliente veebis rohkem tooteid ostma, jäädes samas abivalmiks. Saate luua mugavaid paketipakkumisi, mis on kallimad, kuid annavad kliendile lisaväärtust. Lisaks saate pakette pakkuda vaid piiratud aja jooksul, nii et kliendid tunnevad kiireloomulisust.
Improve your sales communication
LiveAgent is not just a fully-featured help desk software, it's use cases go far beyond that. Take advantage of LiveAgent's communication capabilities and improve your sales.
Kallimate toodete ülesmüük
Klient otsib soodsat kasutajatoe lahendust, nii et ta võtab ühendust ettevõtte müügimeeskonnaga. Tasuta valikuga leppimise asemel soovitab müügiesindaja tasulist paketti piiramatute piletite, kohandamisvõimaluste, API ja automaatikaga. Kuigi klient peab maksma natuke rohkem, on see siiski väga hea tehing ja sellel on palju funktsioone, mis aitavad teda pikemas perspektiivis.
Vaadake ülesmüügi videot
Ülesmüük on tõhus viis tulude suurendamiseks ja LiveAgent kasutajatoe tarkvara aitab teil seda teha. Piletiautomaatika, võimsa kliendiandmebaasi ja integreeritud müügitööriistade abil saavad ettevõtted kiiresti kasumit teenida. Lisaks on integreeritud turunduse automatiseerimise tööriistad klientide jälgimiseks ja nende ostuharjumuste analüüsimiseks tõhus viis lisatoodete ja -teenuste soovitamiseks. LiveAgenti ülesmüügi võimalused koos klienditeeninduse tarkvaraga muudavad selle võimsaks tööriistaks iga ettevõtte jaoks.
Topics
- Upselling
- SAAS
- Kliendi teekond
Video summary
Selles videos räägitakse upsellingu kontseptsioonist müügi ja turunduse kontekstis. Upselling tähendab kliendi julgustamist ostma rohkem sama toote- või teenuseversiooni, kuid kallimalt. Video näiteks võetakse SAAS (tarkvara-teenus) ettevõte Apollo.io hinnastamine, kus kolm erinevat tootepaketti sisaldavad erinevaid funktsioone. Upsellimiseks tuleb tunda ostja teekonda ja õigeid hetki talle pakkuda toote täiustatud versiooni või enamat sama toodet. Video lõpetatakse sõnumiga, et ettevõtted peaksid otsima võimalusi upsellimiseks oma klientidega hilisemat müüki suurendades.
Frequently Asked Questions
Mis on ülesmüügi definitsioon?
Ülesmüük on müügitehnika, mis sunnib klienti valima põhipakettide asemel lisatooteid ja kõrgemaid pakette. See mitte ainult ei too ettevõttele rohkem tulu, vaid aitab luua ka kliendisuhteid ja lojaalsust.
Mis on ülesmüügi põhitõed?
Ülesmüük ei tohiks olla pelgalt trikk klientidelt rohkema raha saamiseks. Edukaks ülesmüügiks kuulake oma kliendibaasi ja püüdke mõista nende vajadusi. Ülesmüük käib käsikäes kliendikogemusega. Näiteks saate seadistada lihtsustatud kassaprotsessi või tootesoovitusi nii ülesmüügiks kui ka kasutajakogemuse mugavamaks ja nauditavamaks muutmiseks.
Ülesmüük vs ristmüük?
Ülesmüük on praktika, mille käigus ettevõte püüab motiveerida kliente ostma kõrgema kvaliteediga toodet. Ristmüük on seevastu sarnane tehnika, kus müüja soovitab osta erinevaid lisakaupu.
Expert note
Ülesmüük on suurepärane võimalus suurendada müüki ja klientide rahulolu. Kuulake kliente ja pakkuge neile täiustatud tooteversioone vastavalt nende vajadustele.

Kliendikeskse ärimudeli kujundamine
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.