Mis on ühekordne sisselogimine?
Kasutades ühekordset sisselogimist saate kasutada komplekti volitusi, et ühte või enamasse rakendusse sisse logida. See toimib just nagu teie Google konto, kus saate samade sisselogimise andmetega pääsega juurde oma e-mailidele, kalendrile, kettale ja teisele rakendustele.
Ühekordne sisselogimine on kasulik element, sest see toob parema kasutajakogemuse ja mugavuse. Liveagent`is saavad kliendid kasutada SSO-d koos teiste veebipõhiste rakendustega nagu WordPress või Magneto.
Näiteks WordPress`is, pärast administraatori sisselogimist, saab ta otse oma admin menüüst juurdepääsu Liveagent`i Agendi paneelile.
Frequently Asked Questions
Mis on ühekordne sisselogimine?
Ühekordne sisselogimine on teenus, mis võimaldab sessiooni ja kasutaja tuvastamist. Võimaldab kasutajal mitmesse rakendusse sisenemiseks kasutada ühte komplekti sisselogimise volitusi (nimi ja salasõna)..
Kas ühekordne sisselogimine on turvaline?
Ühekordne sisselogimine vähendab häkkerite rünnaku ohtu. Kasutaja logib sisse vaid korra päevas ja kasutab selleks ühte komplekti andmeid. See parandab organisatsiooni turvalisust. Kui neil on vaja igasse rakendusse sisse logimiseks eraldi nime ja salasõna on see vähem turvaline.
Kas LiveAgent pakub ühekordset sisselogimise võimalust?
LiveAgent`il on ühekordne sisselogimine teiste PHP põhiste rakendustega nagu WordPress või Magneto.
ZSE (Saksa energiakontserni E.ON liige) pakub elektrienergia ja gaasi tarnimist, rajatiste hooldust ja energiatõhususe alast nõustamist. LiveAgent'i üleminek aitas neil paremini hallata sissetulevaid e-kirju ja pakkuda kiiremat ja põhjalikumat kliendituge. Tugiagendid soovitavad LiveAgent'i teistele ettevõtetele.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.