Mis on tugiportaal?
Klienditugiportaal salvestab teie teadmusbaasi artikleid, foorumipostitusi ja klientide tagasisidet. See toetab teie kliente ka siis, kui teie esindajad ei ole võrgus. Väljanägemist saab täielikult kohandada, et see vastaks teie ettevõttele.
Lisateave tugiportaali kohta LiveAgent’is.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab tugiportaal?
Tugiportaal on iseteeninduslik veebipõhine klienditoe vahend. Kliendid saavad seda kasutada kiire abi saamiseks. Tugiportaalid võimaldavad klientidel lihtsalt ja automaatselt teavet leida.
Kas vajate oma ettevõttes tugiportaali?
Kui soovite oma ettevõttes tipptasemel klienditeenindust, peaksite oma klientidele pakkuma juurdepääsu tugiportaalile. Võimalus leida abi ilma klienditugi poole pöördumata on äärmiselt oluline ja klientide poolt hinnatud.
Kas LiveAgent võimaldab teil luua tugiportaali?
LiveAgent võimaldab teil luua ühtse tugiportaali. Kui soovite luua rohkem kui ühe, saate luua veel ühe, klõpsates nupule "kliendiportaali loomine". Täiendav teadmusbaas maksab 19 dollarit kuus.
Expert note
Tugiportaal on iseteeninduslik veebipõhine klienditoe vahend, mis võimaldab klientidel leida kiirelt ja automaatselt vajalikku teavet ning vähendab kliendipäringute arvu.

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.