Kes on tiimijuht?
Tiimijuht on isik, kes juhib meeskonda. Klienditeeninduses juhivad tiimijuhid tavaliselt 5-10-liikmelisi meeskondi. Nad vastutavad igapäevaste ülesannete eest, tagades, et nende meeskond on keskendunud ja kliendid on rahul.
LiveAgent’i tiimijuhile antakse tavaliselt administraatori roll, et tal oleks juurdepääs aruannetele, seadistustele ja konfiguratsioonidele.
Frequently Asked Questions
Kes on tiimijuht?
Tiimijuht on isik, kes toetab agentide meeskonda, jagab oma teadmisi, hoolitseb meeskonna arengu ja töö mugavuse eest ning jälgib nende tegevust. Ta on ka isik, kes juhib meeskonna tööd ja seab meeskonna ülesanded tähtsuse järjekorda.
Millised on tiimijuhi kohustused?
Tiimijuht peaks eelkõige toetama tiimi tööd. Ta peaks pakkuma koolitust eesmärkide saavutamiseks ja arendama vajalikke oskusi, et töötada meeskonnas konkreetsel positsioonil. Ta peaks arendama meeskonna tugevusi ja toetama nõrkade külgede parandamisel. Ta määratleb meeskonna eesmärgid ja hindab selle edusamme. Samuti peaks ta lahendama konflikte. Lisaks peaks ta korraldama ühiseid koosolekuid ja muid meeskonna algatusi.
Kas LiveAgent'i tarkvaras on võimalik valida tiimijuhti?
LiveAgent'is saab tiimijuhti määrata administraatoriks. Sellisel juhul on tal juurdepääs kõikidele agentide piletitele.
Expert’s note
Tiimijuht juhib meeskonda ning tagab, et meeskond on keskendunud ja kliendid rahul. LiveAgentis antakse tiimijuhile administraatori roll, et tal oleks juurdepääs seadistustele ja aruannetele.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.