Mis on tegevuslogi?
Tegevuslogi on raport kõigis tegevustest teatud aja jooksul. Tegevuslogi, samuti tuntud ka, kui töö aktiivsuse logi, näitab kuidas keegi oma aega töötades kulutab. LiveAgent`i tegevuslogi näitab kõiki loodud ja redigeeritud sedeleid.
See annab adminnile/administraatorile võimaluse vaadelda iga agendi tööd. See annab võimaluse teostada parandusi selleks, et LiveAgent`is efektiivsemalt töötada.
Tänu tegevuslogidele saavad agendid lõpetada vähese väärtusega tegevustele keskendumise ja hallata oma aega paremini. Tegevuslogi on samuti suurepärane tööriist tagamaks, et töötavad järgivad ettevõtte tegevuslaani.
Miks on tegevuslogid olulised?
Turvalisuse eesmärgil on äärmiselt oluline tuvastada, kes on teie kontole sisse loginud. Kuna ettevõtted puutuvad igapäevaselt kokku väga suure koguse andmetega, on äärmiselt oluline nende väärkasutus koheselt tuvastada. Kui esineb mistahes väärkasutust suudavad tegevuslogid tuvastada inimese, kes selle eest vastutab.
Tegevuslogid näitavad, et teil on väärkasutuse korral kasutusel proaktiivsed meetmed. See on oluline, kui teil on äripartnerid või osanikud, kes on teie ettevõttesse investeerinud.
Auditi logid on samuti olulised, sest need pakuvad põhjalikku ülevaadet.
Vaatame lihtsat näidet. Kujutage ette, et klient kurdab teie klienditeeninduse üle. Omades ülevaadet tegevuslogidest võib see teid olukorra hindamisel aidata. Kui teil on vajalik info, saate anda tagasisidet ja luua vastava tegevusplaani olukorra päästmiseks.
Miks peaksite tegevuslogi hindama?
Ülevaade oma töötajate tööst on oluline osa maksimaalse efektiivsuse tagamiseks. LiveAgent pakub üle 180 funktsiooni, mida saate kasutada oma klienditeeninduse parandamiseks.
Tegevuslogid annavad teile ülevaate sellest, kuidas teie agendid selliseid funktsioone kasutavad. Näiteks, kui näete, et üks toe agentidest teostab ülesannet, mida saaks lihtsalt automatiseerida käsitsi, siis saate talle automatiseerimisest rääkida.
Läbi auditi logi vaatluste võite leida võimalusi, et oma klienditeenindust parandada.
Vaadeldes auditi logisid, saate jälgida oma agentide progressi ettevõtte eesmärkide ja näitajate täitmiseks.
Aktiivsuslogi/auditi logi eelised:
- võimalus koheselt probleeme tuvastada, mis väldib kuude pikkusi potentsiaalseid probleeme
- klienditoe agentide oskuste ära tundmine – head/halvad sooritused
- aitab mõõta töötajate peamisi tulemuslikkuse näitajaid
- võimalus premeerida parima sooritusega klienditoe agente
- võimalus ära tunda vajadust rohkema agentide koolituste järgi
Kus asub LiveAgent´is tegevuslogi?
Sammud oma tegevuslogis navigeerimiseks:

- Logige oma LiveAgent`i kontole
- Otsi Konfiguratsioone
- Klikkige Tööriistad
- Lõpuks agave Auditi Logi
Nagu eelpool mainitud kutsutakse tegevuslogi ka auditi logiks.

Mida teie LiveAgent`i tegevuslogi näitab?
Tegevuslogi pakub täielikku raportit tegevustest, mida teie toe agendid teevad.
See näitab:
- agendi nime
- agendi poolt sedeli peale kulutatud aega
- sedelite arvu, millega agent on töötanud
- lühikest kirjeldust igast tegevusest
- täpseid agentide tegevusi/muudatusi igal sedelil
KKK
Mis on tegevuslogi?
Tegevuslogi on teie tegevuste logi selle kohta, kuidas oma aega kulutate. Saate pidada oma tegevuste logi päriselus ja virtuaalses maailmas. Organisatsioonides ja ettevõtetes kasutatakse tegevuslogisid põhiliselt selleks, et jälgida kuidas töötajad oma aega kulutavad. Tänu sellele on võimalik hinnata, kes ja kuidas teatud aega kulutab. Selliste andmete analüs aitab tõsta töötajate produktiivsust, parandada aja juhtimist ja toetada produktiivsust.
Millised tegevusi saate LiveAgent`i logida?
Logides LiveAgent`i näete kõiki klienditoe meeskonna poolt tehtud tegevusi. Need kogutakse kokku raporti vormis. Andmed, mida siit leiate on järgmised: – kui palju aega agent ühe sedeliga töötamisele kulutab – kui paljude sedelitega on agent töötanud – iga tegevuse kirjeldus – kõik muudatused ja tagevused, mida agent iga konkreetse sedeliga on teinud
Kuidas Liveagent`is tegevuslogi üles leida?
Kui soovite leida oma tegevusi, võite viidata auditi logile, mis on kroniloogiline andmete kogum. See sisaldab kõiki tegevusi, mida tehnilise toe personal on ette võtnud. Leiate tegevuslogi oma Liveagent`i kontolt. 1. Esmalt logige oma LiveAgent`i kontole. 2. Otsige üles Konfiguratsioon 3. Klikkige Tööriistad 4. Lõpuks avage auditi logi (tegevuslogi).