Mis on tarkvaraagent?
Agendid või agentide arhitektuurid on tehisüksused nagu näiteks robotid, mis on programmeeritavad, kuna neid saab kasutada simuleerimiseks, modelleerimiseks ja regulatsioonimehhanismideks. Loodud agent või üksus võib olla autonoomne agent ja võib olla paigutatud keskkonda, põhjustades loodu käitumist keskkonnas. Üksus ja keskkond võivad olla arvutisimulatsiooni tulemus, kuid võib olla ka robustne robot, mis on võrgu kontrolli all.
Selle meetodi oluliseks tunnuseks on, et agent mitte ainult ei töötle sisendi signaale, vaid üksusena võib mõjutada keskkonda ja tuvastab tegevuse tulemust andurite kaudu, mis mõjutavad muud käitumist. Sellepärast saab tagasisidet realiseerida, nagu ka elavate süsteemide puhul. Agendid on seega tehnilis-intellektuaalsed saavutused elunähtuste jäljendamisel.
Frequently Asked Questions
Mis on tarkvaraagent?
Tarkvaraagent on arvutiprogramm, mis tegutseb kasutaja või programmi nimel. Seda saab kasutada simulatsiooni- või reguleerimismehhanismide jaoks
Kuidas saab tarkvaraagente parema klienditeeninduse jaoks kasutada?
Tarkvaraagenti saab kasutada simulatsioonide, modelleerimise ja muude reguleerivate mehhanismide jaoks. Loodud agendist võib saada autonoomne agent, tänu millele saame oma tegevust ja selle tulemuslikkust pidevalt testida, mis viib klienditeeninduse arenguni.
Kas saate LiveAgent`is tarkvaraagente kasutada?
LiveAgent`is saate kasutada tarkvaraagenti. See on äärmiselt oluline funktsioon, millel on klienditeeninduse tasemele tõeline mõju.
Expert’s note
Tarkvaraagent on arvutiprogramm, mida saab kasutada simulatsioonide, modelleerimise ja muude reguleerivate mehhanismide jaoks. See aitab saavutada paremaid tulemusi klienditeeninduses.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.