Tasuta Prooviperiood

Tähtaeg

Mis on tähtaeg?

Tähtaeg on ajavahemik, milles tuleb sedelid lahendada ilma teenusetaseme poliitikaid (SLA-sid) rikkumata. Automaatseid süsteeme kasutatakse, et saata haldajale e-maili teavitusi, kui sedeliga pole õigeaegselt tegeletud.

Sedeli tähtaeg pannakse kirja kohe selle kõrvale. Seda tähtaega saab muuta eeldusel, et klient on sellega nõus. "Vastamise tähtaja ületanud” sedelid rikuvad vastamissaega, samas kui "Hilinenud” sedelid rikuvad lahendamisaega. Nii saavad töötajad filtrite abil teada, milliste sedelitega tuleb tegeleda.

KKK

Mis on tähtaeg?

Tähtaeg on andmete kehtivuse periood. Täpsemalt öeldes, tähendab see kuupäeva, milleks käesolev sedel peab olema lahendatud ilma teenuse taseme (SLA) poliitika rikkumiseta. Kui süsteem tuvastab, et sedelit antud ajal ei lahendata, saadetakse haldajale e-maili teavitus.

Kuidas kontrolliga LiveAgent`is tähtaegasid?

Selleks, et kontrollida LiveAgent`is tähtaegasid tuleb süsteemi logida. Navigatsioonilehelt leiate iga sedeli kehtivuse. On äärmiselt oluline iga sedel õigeaegselt lahendada. Sellel on suu mõju sellele, kuidas kliendid klienditeenindust näevad.

Kuidas hallata tähtaegasid?

Iga sedeli tähtajaga peab tegelema agent, kellele see on määratud. Siiski teostab Klienditeeninduse Meeskonna haldaja üldist sedelite jälgimist, sest ta vastutab meeskonna tegevuste ja selle eest, et kõik tegevused saaksid teostatud.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo