Suusõnaline reklaam on protsess, mille käigus teavitate inimesi konkreetsest tootest või teenusest, tavaliselt seetõttu, et peate seda heaks ja soovite julgustada neid proovima.
Cambridge’i sõnastik
Mida tähendab suusõna?
Suusõna on suhtlusviis läbi rääkimise, teisisõnu on suusõna informatsiooni kandmine ühelt inimeselt teisele.
Näide: Toote/teenuse kasutaja räägib tootest kellelegi oma sõpruskonnas. Kui kasutajal on halb klienditeeninduse kogemus, räägib ta sellest inimesele, kellega ta kohtub. Selle tulemusena otsustavad nad suure tõenäosusega selle ettevõtte tooteid mitte osta.
Kui tähtis on suusõna?
Suusõna eesmärk on võita klientide lojaalsus ja usaldus. Kuna elame maailmas, kus kõik proovivad meile midagi müüa, võib usalduse võitmine olla raske. Inimesed otsivad soovitusi ja arvustusi. Seega hea kliendikogemuse omamine julgustab kliente Teie toodetest rääkima. See loob lojaalseid kliente, mis omakorda kasvatab müüki ja kliendirahulolu.
Suusõna on madalahinnaline ja väärtuslik turundusstrateegia igale brändile. Sellest võib kergesti mööda vaadata. Seega peaks fookuses olema kauakestvate suhete ehitamine ja kogukonna loomine. Suusõna on tähtis ja kasulik pikaajaline strateegia.
Kuidas suusõna toimib?
Esiteks saavad traditsiooniliselt kliendid oma soovitused/arvustused suusõnaliselt. Näiteks sõbra või pereliikme käest.
Teine võimalus on see, et inimesed otsivad läbi sotsiaalmeedia soovitusi ja tunnustusi. Tänapäeval on uurimine internetist levinum viis otsustada, kas soovitakse toodet või teenust osta. Seda kutsutakse suusõnaliseks turunduseks.
Näide: Ben ja Sarah on huvitatud palkama koristusfirma oma koju. Mõlemad asuvad uurima nende linnas asuvaid koristusfirmasid. Ben leidis Trustpiloti arvustuste põhjal paar head ettevõtet. Seega otsustavad nad neist ühega teenuse saamise eesmärgil kontakti võtta. Pärast suurepärast kogemust jagavad nad seda inimestega oma kinnises ringis. Nii läbi arvustuste toimibki suusõna.
Mis on suusõnaline turnudus?
Lühidalt on suusõnaline turundus sama strateegia mis lihtsalt suusõna. Peamine erinevus on selles, et suusõnaline turundus on ergutatud brändi või ettevõtte poolt. Traditsiooniline suusõna toimub aga iseenesest. Suusõnalise turunduse eesmärgiks on turustada toodet või teenust, et saada rohkem kokkupuudet.
Mis on teised suusõnalise turunduse kasutegurid?
- Klientide usaldus
- Kogukonna loomine oma kaubamärgi ümber
- Pikaajalised suhted klientidega (püsikliendid)
- Väiksemad kulud turundusele
- Suurem tulu
- Klientide kaasamine
Kuidas luua suusõnalist turundust?
- Pakkuge suurepärast kliendikogemust
- Inspireerige kliente oma brändi kohta sisu looma
- Julgustage oma teenuste/toodete kohta arvustuste/iseloomustuste kirjutamist
- Motiveerige mõne erisoodustuse/tootega
- Pöörduge usaldusväärsete mõjutajate poole
Would you like to know how to manage your customer's inquiries smoothly?
Get a Help desk software that allows you to handle all customer inquiries effectively from one interface.
Vaadake suusõna videot
LiveAgenti klienditoe tarkvaral on suusõnalise reklaami definitsiooni kujundamisel ülitähtis roll. Pakkudes reaalajas abi ja isikupärastatud tuge, parandab see tarkvara üldist kliendikogemust. Kui kliendid saavad LiveAgenti klienditoe kaudu erakordset teenust, jagavad nad tõenäolisemalt suusõnaliselt oma positiivseid kogemusi teistega. See orgaaniline suhtlusvorm hõlmab kliente, kes soovitavad ettevõtet, selle tooteid või teenuseid oma sõpradele, perele või kolleegidele isikliku suhtluse põhjal. LiveAgenti klienditoe tarkvara tõhusast kasutamisest tulenev positiivne suusõna suudab märkimisväärselt mõjutada ettevõtte mainet, usaldusväärsust ja klientide hankimise jõupingutusi.
Topics
- Turunduse olulisus
- Turunduse strateegiad
- Sotsiaalmeedia turundus
Video summary
Video käsitleb turunduse olulisust ettevõtte edukuse ja kasvu seisukohast. Räägitakse turunduse strateegiatest, sealhulgas sotsiaalmeedia turundusest ja sisuturundusest. Lisaks käsitletakse ka sihtrühma mõistmist ja kliendikeskset lähenemist turunduses.
Frequently Asked Questions
Mis on suusõnaline turundus?
Suusõnaline turundus on turunduse vorm, mis hõlmab endas klientidele "sosistamist" mõne toote või brändi kohta. IEesmärgiks on eetilisel ja mitte pealetükkival moel käivitada arutelu antud teemal. Lõplik mõju peaks olema kaubamärgi või toote üle peetavad arutelud, mis toovad kaasa suurema kaubamärgi tuntuse või ostu. Selline turundus ei pane kliente tundma, et bränd on neid sundinud ja rünnanud.
Kuidas luua suusõna?
Suusõnalist turundust saab luua mitmel moel. Parim positiivse turunduse tööriist on loomulikult Teie kliendid. Mida siis teha, et kliendid sooviksid kasutada suusõna? Rääkige neile oma uuest tootest ja paluge seda proovida. Pange neid tundma, et nende arvamustel on väärtus või eristage neid, tehes pühendatud toote promosid. Looge aruteluks ruumi, selleks võib olla foorum, Facebooki grupp või lihtsalt võimalus lisada kommentaare veebilehe postituste või portaalide kirjete alla. Hoidke klientidega pidevat kontakti. Palgake inimene, kes viib läbi suusõnalise turunduse tegevusi.
Miks on suusõnaline turundus efektiivne?
Suusõnaline turundus on väga efektiivne, kuna internet pakub selleks rohkelt tööriistu. See võimaldab edastada teavet ja luua sotsiaalseid suhteid. Suusõnaline turundus peaks algama antud teema arutelu käivitamisega. Ainult arutelu vältel tuleks tagasihoidlikult mainida meie poolt reklaamitavat toodet või brändi. Ennekõike tuleb meeles pidada loomulikkust ja pealetükkimatust.
Expert note
Suusõna on võimas suhtlusvahend klientidega suhtlemisel. Kasutades õigeid suhtluskanaleid ja strateegiaid, saab ettevõte luua pikaajalised suhted klientidega.

Klienditeeninduse inglise keel: Pettunud klientide rahustamine
Õpi, kuidas rahustada pettunud kliente klienditeeninduses inglise keeles. Kasuta vabanduslikke ja empaatiat väljendavaid fraase ning näita koostöövalmidust.
See ei ole manipuleerimine, see on strateegiline kommunikatsioon | Keisha Brewer | TEDxGeorgetown
Ettevõtted saavad kasutada inimkäitumise disaini, et luua tooteid ja teenuseid, mis muudavad käitumist ja parandavad klientide elu. Suhtlus klientidega on oluline müügi ja maine parandamiseks. LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi suhtlemiseks.