Mis on säilitamine?
Säilitamine ärikeeles tähendab täpselt sama, mis tavakeeles. Säilitamine tähendab, et kui pakute oma olemasolevale kliendile rohkem klienditeenuseid ja tuge ja lisaks eripakkumisi, siis suure tõenäosusega jäävad nad teie kliendiks pikemaks ajaks. Nii defineerivad turundajad lojaalseid kliente.
Lojaalsed kliendid pole mitte ainult teie ettevõttele kasulikud, vaid tõstavad ka teie tulu. Nad reklaamivad teie ettevõtet suusõnaliselt. Uuringud on tuvastanud, et klientide säilitamine maksab ettevõttele 5%-25% vähem, kui uute klientide leidmine.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida säilitamist?
Klientide säilitamine teosab end ise läbi selle, kui pakute kliendile spetsiifilisi, neid rahuldavaid lahendusi, tooteid, teenuseid ja tuge, siis nad jäävad teiega pikaks ajaks. Säilitamine tõstab ettevõtte kasumeid ja tulusid.
Mis on säilitamise tüübid (töötaja/klient)?
Ettevõttes on olemas kahtetüüpi säilitamist. Esimene seisneb klientides, mes on rahul teie poolt pakutava toote või teenusega, saavad teilt hea klienditeeninduse kogemise, tulevad tagasi ja ostavad ettevõttelt veel. Teine säilitamine toimub läbi töötajate, mis selles kontekstis tähendab muutust. Mida väiksemad on töötajate muudatused, seda paremini räägib see ettevõtte eest.
Kas säilitamine on ettevõtte jaoks oluline?
säilitamine on väga oluline, sest sellel on mõju ettevõtte üldisele kuvandile. Sellepärast peaks iga ettevõte tagama, et nii kliendi, kui töötaja säilitamine oleks vastaval tasemel.
Expert note
Säilitamine on äärmiselt oluline ettevõtetele, sest see võib tõsta nii kliendirahulolu kui ka tulu. Lojaalsed kliendid on ettevõtetele kasulikud ning säästavad uute klientide leidmisega seotud kulusid.

Kliendikeskse ärimudeli kujundamine
Pakutava välkkiireteeninduse abil saab suurendada müüki ja kliendilojaalsust. Personaalne teenindus ja kvaliteetsed tooted on võtmetegurid.
Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
Hankige värskemaid uudiseid LiveAgenti uuendustest ja soodustustest. Suhte loomine kliendiga on võtmetegur ettevõtte edu seisukohast. Klientide rahulolu sõltub andmete migreerimisest, VoIP telefonisüsteemidest ja klienditeeninduse tarkvarast.