Säilitamine

Mis on säilitamine?

Säilitamine ärikeeles tähendab täpselt sama, mis tavakeeles. Säilitamine tähendab, et kui pakute oma olemasolevale kliendile rohkem klienditeenuseid ja tuge ja lisaks eripakkumisi, siis suure tõenäosusega jäävad nad teie kliendiks pikemaks ajaks. Nii defineerivad turundajad lojaalseid kliente.

Lojaalsed kliendid pole mitte ainult teie ettevõttele kasulikud, vaid tõstavad ka teie tulu. Nad reklaamivad teie ettevõtet suusõnaliselt. Uuringud on tuvastanud, et klientide säilitamine maksab ettevõttele 5%-25% vähem, kui uute klientide leidmine.

Frequently asked questions

Kuidas defineerida säilitamist?

Klientide säilitamine teosab end ise läbi selle, kui pakute kliendile spetsiifilisi, neid rahuldavaid lahendusi, tooteid, teenuseid ja tuge, siis nad jäävad teiega pikaks ajaks. Säilitamine tõstab ettevõtte kasumeid ja tulusid.

 

Mis on säilitamise tüübid (töötaja/klient)?

Ettevõttes on olemas kahtetüüpi säilitamist. Esimene seisneb klientides, mes on rahul teie poolt pakutava toote või teenusega, saavad teilt hea klienditeeninduse kogemise, tulevad tagasi ja ostavad ettevõttelt veel. Teine säilitamine toimub läbi töötajate, mis selles kontekstis tähendab muutust. Mida väiksemad on töötajate muudatused, seda paremini räägib see ettevõtte eest.

 

Kas säilitamine on ettevõtte jaoks oluline?

säilitamine on väga oluline, sest sellel on mõju ettevõtte üldisele kuvandile. Sellepärast peaks iga ettevõte tagama, et nii kliendi, kui töötaja säilitamine oleks vastaval tasemel.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo