Reaalajas veebivestlus

Mis on reaalajas veebivestlus?

Reaalajas vestlus on veebipõhine suhtlus, mis toimub reaalajas. Inimesed, kes kasutavad reaalajas veebivestlust, saavad vahetada tekstisõnumeid, fotosid, videoid, linke, GIF-e ja emotikone.

Mis on reaalajas veebivestlus?

Kuidas ma saan oma veebisaidil live-chati kasutada?

Live veebivestluse kasutamiseks ei ole vaja mingit täiendavat tarkvara ja seetõttu ei pea kasutajad vestluse alustamiseks aega raiskama mingi tarkvara installimisega. Live veebivestlust on lihtne kasutada ja kõigile kättesaadav. Selleks, et saada oma veebisaidil veebivestlus, peate siiski investeerima reealaja vestluse tarkvarasse. Kui soovite rohkem teada saada reaalaja vestluse tarkvara kasutamise eelistest, vaadake seda linki.

Kuidas luua veebivestlust?

Kui soovite võimaldada oma veebisaidi külastajatel alustada vestlust oma tugiagentidega, peate oma veebisaidil paigutama live vestlusnuppu/vidinat. Alustamiseks vaadake seda samm-sammulist juhendit.

Miks on veebivestlus oluline?

Enamik ettevõtteid kasutab tänapäeval reaalajas veebivestlust klientidega kohese suhtlemise kanalina, sest see on kiire, tõhus ja kuluefektiivne meetod veebilehe külastajate muutmiseks maksvateks klientideks.

Millised on reaalajas vestluse eelised?

Mitte ainult ettevõtted ei armasta veebivestluse kasutamist, vaid ka kliendid! Kliendid armastavad reaalajas vestlus kasutada, sest üldiselt saavad nad oma küsimustele palju kiiremini vastuse kui siis, kui nad helistaksid või saadaksid teie ettevõttele e-kirja. Seega on reaalajas vestluse peamiseks eeliseks klienditeeninduse kiirus ja tõhusus. Kui vajate oma klienditeeninduse parandamisel täiendavat abi, kaaluge investeerimist kasutajatoe tarkvarasse.

Frequently asked questions

Mida tähendab reaalajas veebivestlus?

Veebivestlus on tarkvara, mis võimaldab ettevõtte veebisaidi külastajatel kiiresti suhelda tugimeeskonnaga. See on mugav nii ettevõttele, mis saab hõlpsasti rakendada vestlustoma veebisaidil, kui ka klientidele, kes saavad seda hõlpsasti teha. Veebivestluse võimaldamiseks ei ole vaja kasutada täiendavat allalaaditavat tarkvara - kõik toimub veebilehel, seega piisab veebibrauserist.

 

Millised on veebivestluse tüübid?

On kolm peamist veebivestluse tüüpi. Esimene on informatiivne vestlus, mis on kõige põhilisem tüüp. Selle ülesanne on anda teavet ja vastata saidi külastajate küsimustele. Teine tüüp on müügivestlus, kus klient saab tootesoovitust. Agente peaksid siis iseloomustama teadmised ja müügioskused. Viimane vestluse tüüp on klienditeenindus, st selle aluseks on klientide abistamine nende probleemide puhul, mis on seotud toote ostmisega või toote ja teenuse endaga.

 

Kas saate LiveAgent'i abil kasutada veebivestlust?

LiveAgentiga saate kasutada reaalajas internetivestlust. Tänu sellele saavad kliendid võtta reaalajas ühendust agentidega ja saada oma küsimusele vastuse. LiveAgent'i reaalajas vestlus on vabalt konfigureeritav ja sellel on ka võimalus laadida üles faile, mis võimaldavad kliendil probleemi paremini visualiseerida.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo