Mis on reaalajas veebivestlus?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Kuidas ma saan oma veebisaidil live-chati kasutada?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Kuidas luua veebivestlust?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Miks on veebivestlus oluline?
Enamik ettevõtteid kasutab tänapäeval reaalajas veebivestlust klientidega kohese suhtlemise kanalina, sest see on kiire, tõhus ja kuluefektiivne meetod veebilehe külastajate muutmiseks maksvateks klientideks.
Millised on reaalajas vestluse eelised?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab reaalajas veebivestlus?
Veebivestlus on tarkvara, mis võimaldab ettevõtte veebisaidi külastajatel kiiresti suhelda tugimeeskonnaga. See on mugav nii ettevõttele, mis saab hõlpsasti rakendada vestlustoma veebisaidil, kui ka klientidele, kes saavad seda hõlpsasti teha. Veebivestluse võimaldamiseks ei ole vaja kasutada täiendavat allalaaditavat tarkvara - kõik toimub veebilehel, seega piisab veebibrauserist.
Millised on veebivestluse tüübid?
On kolm peamist veebivestluse tüüpi. Esimene on informatiivne vestlus, mis on kõige põhilisem tüüp. Selle ülesanne on anda teavet ja vastata saidi külastajate küsimustele. Teine tüüp on müügivestlus, kus klient saab tootesoovitust. Agente peaksid siis iseloomustama teadmised ja müügioskused. Viimane vestluse tüüp on klienditeenindus, st selle aluseks on klientide abistamine nende probleemide puhul, mis on seotud toote ostmisega või toote ja teenuse endaga.
Kas saate LiveAgent'i abil kasutada veebivestlust?
LiveAgentiga saate kasutada reaalajas internetivestlust. Tänu sellele saavad kliendid võtta reaalajas ühendust agentidega ja saada oma küsimusele vastuse. LiveAgent'i reaalajas vestlus on vabalt konfigureeritav ja sellel on ka võimalus laadida üles faile, mis võimaldavad kliendil probleemi paremini visualiseerida.
Expert note
Reaalajas veebivestlus on kiire ja efektiivne suhtluskanal, mis võimaldab ettevõtetel klientidele tõhusalt abi pakkuda. Veebilehe külastajatele on see mugav ja lihtsasti ligipääsetav.

LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse funktsiooni abil, mis suurendab klientide rahulolu. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.