Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pileti staatus

Mis on pileti staatus?

Pileti staatust nimetatakse ka piletifaasiks. Lahendamisprotsessi käigus saab piletitele määrata erinevaid olekuid, näiteks Uus, Avatud, Vastatud, Lahendatud või Edasilükatud.

– Uus pilet: See on pilet, mis tuleb veel avada ja millega tuleb tegeleda.

– Vastatud pilet: Kui te vastate piletile, märgitakse see vastatud piletiks.

– Avatud pilet: Kui klient vastas teie vastusele, muutub pileti staatus avatuks.

– Edasilükatud pilet: Kui te lükkate pileti edasi, märgitakse see kui edasilükatud.

– Lahendatud pilet: Kui pilet jõuab töötlemise lõppjärku, märgitakse see lahendatuks.

Staatused Uus pilet ja Avatud pilet on kõige olulisemad, sest nendega tuleb kõigepealt tegeleda ja need lahendada. LiveAgent tõstab need piletid automaatselt esile ja sorteerib need prioriteetsuse alusel.

Pileti staatus

KKK

Mis on pileti staatus?

Pileti staatus on iga etapp, mille pilet oma elutsüklis läbib. Piletile saab määrata järgmised staatused: Uus, Avatud, Vastatud, Lahendatud või Edasilükatud.

 

Milleks pileti staatust kasutatakse?

Pileti staatus võimaldab hinnata, millises staadiumis on antud päring hetkel, kas see on juba avatud, kas see on käsitletud või ootab lahendust, sest agent vajab rohkem infot.

 

Kuidas saate kontrollida pileti staatust LiveAgent'is?

LiveAgent'is saate kontrollida pileti staatust jaotises Piletid. Staatus kuvatakse iga konkreetse pileti juures.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo