Mis on pileti staatus?
Pileti staatust nimetatakse ka piletifaasiks. Lahendamisprotsessi käigus saab piletitele määrata erinevaid olekuid, näiteks Uus, Avatud, Vastatud, Lahendatud või Edasilükatud.
– Uus pilet: See on pilet, mis tuleb veel avada ja millega tuleb tegeleda.
– Vastatud pilet: Kui te vastate piletile, märgitakse see vastatud piletiks.
– Avatud pilet: Kui klient vastas teie vastusele, muutub pileti staatus avatuks.
– Edasilükatud pilet: Kui te lükkate pileti edasi, märgitakse see kui edasilükatud.
– Lahendatud pilet: Kui pilet jõuab töötlemise lõppjärku, märgitakse see lahendatuks.
Staatused Uus pilet ja Avatud pilet on kõige olulisemad, sest nendega tuleb kõigepealt tegeleda ja need lahendada. LiveAgent tõstab need piletid automaatselt esile ja sorteerib need prioriteetsuse alusel.

Frequently asked questions
Mis on pileti staatus?
Pileti staatus on iga etapp, mille pilet oma elutsüklis läbib. Piletile saab määrata järgmised staatused: Uus, Avatud, Vastatud, Lahendatud või Edasilükatud.
Milleks pileti staatust kasutatakse?
Kuidas saate kontrollida pileti staatust LiveAgent'is?
LiveAgent'is saate kontrollida pileti staatust jaotises Piletid. Staatus kuvatakse iga konkreetse pileti juures.