Mis on online vestluse äpp?
Online vestluse rakendus on tarkvara, mis võimaldab kasutajal interneti teel sõnumeid saata ja vastu võtta. Tänapäeval on sellist tüüpi äpp igasse nutitelefoni sisseehitatud, see on kõigile saadaval ja ülimalt populaarne. Kasutajad saavad üksteisega suhelda interneti kaudu ja edastades teksti, audiot ja videosõnumeid reaalajas. Iga online vestluse rakendus pakub paljusid erinevaid fuktsioone.
Frequently Asked Questions
Mis on online vestluse äpi definitsioon?
Online vestluse rakendus võimaldab teil väljaspool brauserit vestlusi pidada. See võimaldab teil reaalajas vestelda, lisaks faile jagada ja online videovestlusi pidada.
Millist tüüpi online vestluse äppe on saadaval?
Online vestluse äpp võib olla tekst, see võib olla videovestlus või võimaldada videokõnesid. Äpp suudab kombineerida kolm erinevat suhtlusviisi. Populaarsed rakendused on näiteks Messenger, WhatsApp ja Telegram.
Kas saate LiveAgent`is online vestluse äppe kasutada?
LiveAgent`is on online vestluse äpp. Rakendus on saadaval Android`ile ja iOS-le. Klienditeeninduse meeskond võib olla kättesaadav ka väljaspool kontorit. Tänu sellele on ettevõtetel konkurentide ees eelis.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.