Mis on multirbrand?
Multibränd add-on võimaldab teil samaaegselt hallata rohkem, kui ühte brändi. Igat brändi iseloomustavad mitmed faktorid, mis selle identiteedi määravad. Nendeks faktoriteks on e-maili toe aadressid, Tugikeskus, erinevad vidinad ja pluginad. Sotsiaalmeedia platvormid nagu facebook või twitter, aitavad samuti teie eest teie brändi.
Frequently Asked Questions
Mida multibränd tähendab?
Multi-brand on klienditeeninduse tarkvara lisandus, mis võimaldab teil hallata ja rakendada erinevaid brände antud ettevõtte ühest süsteemist. Iga bränd on erinev ja sellel on erinevad funkstioonid, nagu kasutajatugi, toe e-maili aadressid, vidinad, pluginad ja sotsiaalmeedia platvormid.
Millised on multribrändi kasutamise eelised?
Multibrändi eelisteks on toe e-maili aadressid, võimalus luua kasutajatoe keskusi, lisada vidinaid, konfigureerida numbreid ja mis kõige olulisem toetada mitut brändi ühest kohast..
Kas LiveAgent`is on võimalik multirbänd funktsiooni kasutada?
LiveAgent on teil võimalus kasutada multibrändi funktsiooni. See võimaldab mitmekanalilist teenindust ja erinevate brändide ühest kohast haldamise võimalust. Saate kõige väga lihtsalt konfigureerida.
Expert note
Multibrändi lisandus võimaldab hallata ja rakendada mitut brändi ühest süsteemist, igal brändil erinevad identiteedi faktorid nagu e-maili toe aadressid, vidinad ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.