Mis on mobiilitugi?
Kui klientidel on probleeme või küsimusi saavad nad ettevõtte toega erinevate kanalite kaudu ühendust võtta. Kui neil on vaja tuge iOS või Android äpile, saavad nad kasutada mobiilituge. Seal lahendatakse kõige levinumad probleemid ja päringud.
Frequently Asked Questions
Kuidas dedineerida mobiilituge?
Mobiilitugi on abi läbi moobiili kanalite. Kui klientidel on probleeme või päringuid seoses rakenduse funktsioneerimisega või nad soovivad lihtsalt klienditoega mobiilirakenduse kaudu ühendust võtta. Mobiilitugi on vajalik, sest mobiilseadmete kasutamine on võrreldes lauaarvutitega pidevalt kasvamas.
Kas väikeettevõtted peavad mobiilituge pakkuma?
Kindlasti peaks teie ettevõte mobiilituge pakkuma. Saajad kasutavad järjest enam mobiiliseadmeid, seega on äärmiselt oluline neile läbi saadaolevate mobiilirakenduste tuge pakkuda. Tänu sellele arendate klienditeenindust ja viite selle kõrgemale tasemele, mis tõstab teie klientide rahulolu ja mõjutab seega konversioone.
Kas Liveagent pakub mobiilituge?
LiveAgent pakub Androidi rakendust, mis võimaldab teil veebilehte külastavate inimestega väljaspool oma komtorit ühendust võtta. Tänu sellele on teil võimalus oma klientidega ühendust võtta olenemata enda asukohast ja pakkuda neile pidevat tuge.
Expert note
Mobiilitugi on oluline, sest see võimaldab klientidel saada abi läbi mobiili kanalite ning tagab ettevõttele pideva klienditoe kättesaadavuse.

Kuidas vestelda LiveAgenti iOS rakendusega liikvel olles
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe tarkvara Eestis, mis toetab mitmeid suhtluskanaleid, nagu Live chat, kõned, video kõned ja sotsiaalmeedia.