Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kõnekeskuse rakendus

Mis on kõnekeskuse äpp?

Klienditeeninduse rakendus toob iga suhtluse nagu e-mailid ning vestluse sõnumid juhtimiskeskusesse. See rakendus aitab klienditoel olla organiseeritud. See võimaldab kasutajatel sedeleid sorteerida ja neid agentidele määrata. Klienditeenindus pakub mitmeid funktsioone – foorum, teadmistebaas, live vestlus või mobiilne tugi. Saate paigaldada toe nupu mobiilirakendusse ja kliendid saavad lahendusi ka läbi mobiilse toe.

Kõnekeskuse rakendus on klienditeeninduse rakenduse tüüp ja see pakub klientidele juurdepääsu, et saada kõnekeskuse kaudu telefonituge. See tõstab klienditeeninduse meeskonna efektiivsust ja kliendirahulolu.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kõnekeskuse äpp?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse rakendus on üks klienditeenindust toetava rakenduse tüüpidest. Tänu sellele teeninduse meeskonna efektiivsus tõuseb, seega tõuseb ka klientide rahulolu. Kõik ühendusprotsessi on automatiseeritud.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kõnekeskuse rakenduse vajalikud funktsioonid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse rakendusel on mitmeid vajalikke funktsioone. Nendeks on kõnede salvestamine – tänu sellele funktsioonile antakse teile võimalus arhiveerida päringuid ja nende juurde vajadusel tagasi tulla. Lisaks on teie kasutuses interaktiivne häälvastuse funktsioon, kus saate üles seada IVR puud ja menüüd, et saaksite telefoni teel paremat klienditeenindust pakkuda. Kõnede suunamine on vajalik, eriti kui teil on vaja tegeleda suure arvu kõnedega, nii saate kliente koheselt õigete agentide juurde suunata. Mida veel nõuda, eks? Automaatne kõnede jaotamine vähendab klientide ooteaega ja suunab kõned õigele agendile, 24/7 kõnede jälgimine ja live kõnede suunamine, välised integratsioonid (nt. CRM-iga, et võimendada teie müüke ja kõike toimimas hoida) ja detailsed raportite vormis analüüsid on samuti soovitud funktsioonid. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas ühendada kõnekeskuse äpp Liveagent`i kasutajatoega?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`il on sisseehitatud kõnekeskus. Tänu sellisele kombinatsioonile on nii konfigureerimine, kui kasutamine äärmiselt lihtsad. Kui olete konto loonud saate töölaual selle võimaluse üles seada. Ühendage seadmed, lisage telefoninumbrid ja lisage oma veebilehele kõnekeskuse nupp. See kõik võtab aega kõigest paar minutit.” } }] }

KKK

Mis on kõnekeskuse rakendus?

Kõnekeskuse rakendus on üks klienditoe teenindust toetavatest rakendustest. Tänu sellele teeninduse meeskonna efektiivsus tõuseb ja sellega koos kliendirahulolu. Kõik ühendusprotsessid on automatiseeritud.

Millised on kõnekeskuse rakenduse vajalikud funktsioonid?

Kõnekeskuse rakenduse jaoks on mitmeid vajalikke funktsioone. Need sisaldavad kõnede salvestamist – tänu sellele funktsioonile on teil võimalus oma päringuid arhiveerida ning nende juurde vajadusel hiljem tagasi tulla. Samuti on teie käsutuses interaktiivse häälvastuse funktsioon, kus saate üles seada IVR puid ja menüüsid, et pakkuda telefoni teel paremat klienditeenindust. Kõnede suunamine on samuti kasulik funktsioon, eriti kui teile tuleb sisse suures koguses kõnesid, sest kliente saab kohe õigete agentide juurde suunata. Mida veel nõuda, eks? Automaatne kõnede jaotamine vähendab klientide ooteaega ning suunab kõned õigele agendile, 24/7 kõnede jälgimine, live kõnede suunamine ning välised integratsioonid (nt. CRM-iga, et võimendada teie müüke ja kõike toimimas hoida) ja detailsed raportite vormis analüüsid on samuti soovitud funktsioonid.

Kuidas ühendada Liveagent`i kasutajatuge kõnekeskuse rakendusega?

LiveAgent`il on sisseehitatud kõnekeskus. Tänu sellele kombinatsioonile on konfigureerimine ja kasutamine äärmiselt lihtsad. Kui olete konto loonud saate töölaual selle võimaluse üles seada. Ühendage seadmed, lisage telefoninumbrid ja lisage oma veebilehele kõnekeskuse nupp. See kõik võtab aega kõigest paar minutit

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo