Mis on komplimendid?
Kaebused ja komplimendid on hea moodus selgitada oma tundeid ettevõtte, toote või teenuse kohta. Komplimendid on kaebuste vastandid. Komplimentide saamine on klienditeeninduse agentide ning toe personali jaoks motiveeriv ja annab teada, et klient oli tõesti saaduga rahul. Siiski on vajalik uuendada oskusi, tehnoloogiat ja teadmisi.

Frequently Asked Questions
Mis on komplimendid?
Komplimendid on klientide kiitus, mida ettevõtte võib saada juhul, kui klient on rahul, näiteks klienditeeninduse eest. Kui teie teenus on ülimalt tasemel, võivad kliendid teile kiitust jätta. See on parim tagasiside, mida klientidelt saada.
Kuidas saavad kliendid komplimente teha?
Klientidel võib olla mitmeid mooduseid komplimentide tegemiseks. Olenevalt ettevõtte poolt pakutavatest suhtlemise kanalitest, saavad kliendid jätta arvustuse Google`sse või Facebook`i, kirjutada klienditeenindusele e-maili, kirjutada vestlusesse või helistada.
Kuidas peaks klienditeeninduse agent komplimentidele reageerima?
Head vastused komplimentidele on tänu klientidele. See on esimene samm suunas, et kliendid tunneksid end veelgi enam hinnatuna. Võite kaaluda, kas soovite pakkuda kliendisoodustusi, kingitust või püsivat väärtust.
Expert note
Komplimendid on hea viis klientide rahulolu väljendamiseks ja ettevõtte maine tõstmiseks. Tagasiside kogumine aitab parandada teenuse kvaliteeti ja rahulolu taset.

Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
Hankige värskemaid uudiseid LiveAgenti uuendustest ja soodustustest. Suhte loomine kliendiga on võtmetegur ettevõtte edu seisukohast. Klientide rahulolu sõltub andmete migreerimisest, VoIP telefonisüsteemidest ja klienditeeninduse tarkvarast.
Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust: L.A.S.T. meetod
Hea klienditeenindus on hädavajalik ettevõtte maine, lojaalsuse ja müügi suurendamiseks. LiveAgent pakub klienditeeninduseks mitmeid funktsioone.