Mis on klientide andmebaas?
Salvestage kogu oma info ja andmed klientide kohta LiveAgent`i klientide andmebaasi. Saate salvestada põhilise kontaktinfo nagu telefoninumber, e-mail, ettevõtte aadress või keele eelistusedja palju muud. Saage teada, mida ettevõtted nõuavad ja salvestage see info. Samuti saate sellest andmebaasist vaadata eelmisi toe vestlusi.


Frequently Asked Questions
Mis on klientide andmebaas?
Klientide andmebaas on koht LiveAgent`is, kus saate salvestaga kogu oma info ja klientide andmed. Nendeks võib olla põhiinfo nagu telefoninumber, e-maili aadress, aga ka palju detailsem ja individuaalsem info.
Kas klientide andmebaasi omamine on teie ettevõtte jaoks oluline?
Kliendibaas omamine on teie ettevõtte jaoks oluline, see näitab infot inimeste kohta, kes teie ettevõttega kokku puutuvad, on huvitatud teie poolt pakutavate teenustest või toodetest. Tänu sellele saate näiteks oma shtgruppe palju selgemalt määratleda.
Kuidas klientide andmebaasi organiseerida?
Kuidas oma kliendibaasi organiseerida oleneb teist endast. Võite koguda vaid põhilist infot nagu ees-ja perekonnanimi, e-mail, telefoninumber, aadress, keel. Kuid võite koguda ka palju detailsemaid andmeid, mida enda jaoks kasulikuks peate.
Expert note
Klientide andmebaas on oluline tööriist klienditeeninduse parandamiseks. Salvestage klientide kontaktinfo ja muud detailsemad andmed, et pakkuda personaalsemat klienditeenindust.

Kuidas LiveAgentis kontakte seadistada ja luua
LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval.
Ettevõtted peavad kohandama oma äristrateegiat klientide üleminekul veebile, sealhulgas kasutades vestlusrobotite abil klienditeeninduse täiendamist. WhatsApp on muutunud populaarseks kliendisuhtluse ja -teeninduse valdkonnas. Numbrivalijad on muutunud üha olulisemaks kõnekeskuste jaoks. VoIP telefonisüsteemid ja CRM tarkvara on olulised tööriistad klientide rahulolu ja müügi osas. Zendesk ja LiveAgent on tuntud klienditeeninduse tööriistade konkurendid.