Mis on klienditeeninduse kogemus?
Klienditeeninduse kogemus on klienditeeninduse suhtluse tulemus ettevõtte ja kliendi vahel, kui klienditeeninduse esindahad oüüavad lahanedada klientide probleeme. Suurepärane klienditeenindus on iga ettevõtte parim turundus. Õnnelikud kliendid jagavad alati oma isiklikke klienditeeninduse kogemusi teiste inimesega. Kogemust jagatakse ka internetis suurepärase klienditeeninduse loona.
Ettevõte saab suurendada suurepäraste klienditeeninduskogemuste arvu, parandades klienditeenindust, luues tugevamaid kliendisuhteid ja hinnates klienti.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida klienditeeninduse kogemust?
Klienditeeninduse kogemus on kliendi kogemus brändiga. Kogemuse alla võib liigitada veebilehe disaini, otsuteekonna lihtsust, kohaletoimetamise käiku või lihtsalt klienditeenindust. Sellisel juhul on põhiline kliendi arvamus ettevõtte poolt saadud klienditoe kohta.
Mis on klienditeeninduse kogemuse põhimõtted?
Klienditeeninduse peamiseks põhimõtteks on kliendile keskendumine. Tema probleem peaks klienditeeninduse meeskonna jaoks olema kõige olulisem, nende ülesandeks on raskused võimalikult kiiresti lahendada. Põhieelduse rakendamisel on abiks teised põhimõtted, nt: iga kliendi eraldiseisvana kohtlemine, sõbraliku ja selge suhtluskeele kasutamine, kliendile erinevate suhtlusvõimaluste pakkumine, samuti kiireim võimalik kontakt.
Kuidas parandada klienditeeninduse kogemust?
Klienditeeninduse arendamiseks tuleks paarile reeglile tähelepanu pöörata. Esmalt tuleb teil luua visioon sellest, milline soovite, et teie klienditeenindus oleks. Selle saavutamiseks tuleb meil klienti mõista, luua nendega emotsionaalne side ja koguda tagasisidet nii klientidelt, kui töötajatelt. Klienditeeninduse peaksite hoolitsema ka oma töötaja arenemise eest, samuti nende ülesannete arendamise eest, tänu millele saavad nad keskenduda kõige olulisematele ülesannetele.
Expert note
Klienditeeninduse kogemus on ettevõtte ja kliendi vahelise suhtluse tulemus. Suurepärane klienditeenindus on iga ettevõtte parim turundus.

Klienditeeninduse tarkvara aitab ettevõtetel vähendada kulusid ja koguda teavet. Vestlusrobotid on populaarsed ja Facebook Messengeris on üle 300 000. Tänapäeval on klienditeenindusmeeskondadel palju taotlusi, seega on vaja tarkvara, mis aitab piletitel klientidega suhelda ja hallata. On erinevaid tüüpe, näiteks kasutajatugi, reaalajas vestlus ja IT-teenindus. Kvaliteetsel tarkvaral on olulised omadused, nagu analüütika, protsesside automatiseerimine, integratsioon, kõnesalvestused, tagasiside ja 24/7 tugi. Klienditeeninduse tarkvara on tänapäevaste ettevõtete jaoks hädavajalik.
Klienditeenindus vs klienditugi
Luues professionaalse üksusena oma ettevõtet, peaksite looma klienditeeninduse mallid uutele töötajatele. Palgake ka agendid pehmete oskustega ja kuulake klientide tagasisidet.