Mis on klienditeeninduse kogemus?
Klienditeeninduse kogemus on klienditeeninduse suhtluse tulemus ettevõtte ja kliendi vahel, kui klienditeeninduse esindahad oüüavad lahanedada klientide probleeme. Suurepärane klienditeenindus on iga ettevõtte parim turundus. Õnnelikud kliendid jagavad alati oma isiklikke klienditeeninduse kogemusi teiste inimesega. Kogemust jagatakse ka internetis suurepärase klienditeeninduse loona.
Ettevõte saab suurendada suurepäraste klienditeeninduskogemuste arvu, parandades klienditeenindust, luues tugevamaid kliendisuhteid ja hinnates klienti.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida klienditeeninduse kogemust?
Klienditeeninduse kogemus on kliendi kogemus brändiga. Kogemuse alla võib liigitada veebilehe disaini, otsuteekonna lihtsust, kohaletoimetamise käiku või lihtsalt klienditeenindust. Sellisel juhul on põhiline kliendi arvamus ettevõtte poolt saadud klienditoe kohta.
Mis on klienditeeninduse kogemuse põhimõtted?
Klienditeeninduse peamiseks põhimõtteks on kliendile keskendumine. Tema probleem peaks klienditeeninduse meeskonna jaoks olema kõige olulisem, nende ülesandeks on raskused võimalikult kiiresti lahendada. Põhieelduse rakendamisel on abiks teised põhimõtted, nt: iga kliendi eraldiseisvana kohtlemine, sõbraliku ja selge suhtluskeele kasutamine, kliendile erinevate suhtlusvõimaluste pakkumine, samuti kiireim võimalik kontakt.
Kuidas parandada klienditeeninduse kogemust?
Klienditeeninduse arendamiseks tuleks paarile reeglile tähelepanu pöörata. Esmalt tuleb teil luua visioon sellest, milline soovite, et teie klienditeenindus oleks. Selle saavutamiseks tuleb meil klienti mõista, luua nendega emotsionaalne side ja koguda tagasisidet nii klientidelt, kui töötajatelt. Klienditeeninduse peaksite hoolitsema ka oma töötaja arenemise eest, samuti nende ülesannete arendamise eest, tänu millele saavad nad keskenduda kõige olulisematele ülesannetele.
Expert’s note
Klienditeeninduse kogemus on ettevõtte ja kliendi vahelise suhtluse tulemus. Suurepärane klienditeenindus on iga ettevõtte parim turundus.
Klienditeeninduse standardite kontrollnimekiri
See tekst annab näpunäiteid klienditeeninduse kõnekvaliteedi tagamiseks ja tulemuskaardi ülevaatamiseks. Järelteadete saatmine, tänu-emailide ja tagasiside küsimine on olulised, samuti on oluline kasutada õigeid tööriistu. Klienditeenindajad peaksid olema emotsionaalselt intelligentsemad ja kasutama erinevaid lähenemisviise. Pehmed oskused on olulised ja digitaalsed kanalid on laialt levinud. Ettevõtted peaksid laiendama sotsiaalmeedia klienditeenindust, et parandada kliendikogemust. Tulemuskaardi ülevaatus aitab hinnata klienditeeninduse ja tugikanalite toimivust ning võrrelda erinevate kategooriate tugevusi.