Kes on klienditeeninduse järelvaataja?
Klienditeeninduse järelvaatajad on inimesed, kes delegeerivad ülesandeid ja jälgivad agentide tööd. Nad vastutavad ka agentide palkamise ja koolitamise eest. Klienditeeninduse järelvaataja peab veenduma, et ettevõttesse tööle tulevad inimesed oleksid sellele kasumlikud.
Klienditeeninduse järelvaataja peab veenduma, et pakutav klienditeenindus oleks asjakohane ning, et sellest ei puuduks klientidele esmavajalik. Ta peab tagama, et klient poleks pärast klienditeenindusega agendiga ühenduses olemist pettunud. Klient peaks olema rahul ja järelvaataja ülesanne on see tagada.
Frequently Asked Questions
Kes on klienditeeninduse järelvaataja?
Klienditeeninduse järelvaataja on inimene, kes vastutab klienditeeninduse teenuse ja selle efektiivse funktsioneerimise eest. Ta võib olla vastutav klienditeeninduse esindajate või kogu meeskonna eest. Klienditeeninduse järelvaataja on ka see inimene, kes loob klienditeeninduse reeglid ja protseduurid.
Millised oskused peaksid klienditeeninduse järelvaatajal olema?
Klienditeeninduse järelvaatajal peab olema mitmeid olulisi omadusi, nii pehmemaid, kui tugavid. Ta peab oskama kasutada inimeste peal erinevaid suhtlusvahendeid. Lisaks peab ta olema empaatiavõimeline, et tunnetada nii kliendi, kui agendi olukorda. Järelvaatajal peavad olema ka diplomaatilsied oskused, mis aitavad probleemi lahendamisele kaasa, samuti tehnilised oskused. Tal peavad olema laiad teadmised ettevõtte poolt pakutavatest teenustest ja toodetest.
Kas saate lisada LiveAgent`i klienditeeninduse järelvaataja?
Te ei saa lisada klienditeeninduse järelvaataja rolli LiveAgent?i, küll aga saate anda inimesele süsteemis rolli, mis on palju olulisem (nagu näiteks administraator või omanik). Tänu sellele on tal lai juurdepääs individuaalsete agentide andmetele, klientidele ja vastavatele raportitele.
Expert note
Klienditeeninduse järelvaataja tagab teenuse tõhususe ja klientide rahulolu. Ta loob klienditeeninduse reeglid ja protseduurid ning omab pehmeid ja tehnilisi oskusi.
