Tasuta Prooviperiood

Klienditeeninduse filisoofia

Mis on klienditeeninduse filosoofia?

Klienditeeninduse filosoofia on strateegia. See on disainitud klienditeenindust pakkuvatele agentidele.  Kõik toetub klientide teenindamisele. Kui klienditeenindus pole piisavalt tasemel, äri ei õitse. See on üks iga organisatsiooni eesmärkidest, pakkuda oma klientidele vaid parimat. Selleks kõigeks on vaja väga tugevat strateegiat.

Klienditeeninduse filosoofia rakendamise eelised: 

  • Klientide hoidmine
  • Kliendilojaalsus
  • Klientide kaasamine
  • Efektiivsed töövood
  • Tõusnud kasumid

Kuidas kirjutada klienditeeninduse filosoofia deklaratsiooni? 

Alustage missiooni, visooni ja väärtustega

Nende sammaste mõistmine/kirja panemine aitab teil koostada ettevõtte deklaratsiooni täpsemalt. Teie klienditeenindus esindab teie ettevõtet. Need on tavaliselt esimesed inimesed, kellega teie kliendid kokkupuutuvad. Klienditeeninduse esindaja on ettevõtte hääl. Seega omades selget missiooni, visiooni ja väärtusi, aitab see teil neid vastavalt harida.

Mission – on põhjus, miks ettevõte eksisteerib. See peaks olema selge, eelistatult paar lauset pikk. See aitab teie töötajatel ja lõpuks ka teie klientidel mõista, kes te ettevõttena olete.

Visioon – on see, milleni teie ettevõte soovib jõuda. Teie tulevikueesmärgid.

Väärtused – aspekt, mis aitab teil oma ettevõtte väärtusi kirja panna, on turuuuring. Oma klientide mõistmine on deklaratsiooni kirjutamise põhifaktoriks. Turuuuring saab aidata teil sihtida võimalikke täiustusi ja määrata kindlaks kliendi väärtused. pidage meeles, et ettevõtte ja kliendi väärtused peaksid joonduma.

Pakkuge iseteeninduse võimalust osana filosoofiast.

Üks iga ettevõtte jaoks olulistest eesmärkidest on erakordse klienditeeninduse pakkumine. Kindlasti pange kirja, KUIDAS te seda teete. Üks moodus suurepärase klienditeeninduse pakkumiseks on iseteeninduse võimalus. Näiteks teadmistebaasi artiklid või KKK-d. See aitab klientidel vastuseid/juhiseid kerge vaevaga üles leida. Selle abil saavad teie agendid vähem päringuid. See võib ennetada ka halba kliendikogemust ja seeläbi tõsta klientide säilitamise määra.

The best customer service is if the customer doesn't need to call you, doesn't need to talk to you. It just works ú>

Jeff Bezos

Olge aus

Sellise deklaratsiooni kirjutamisel on kõige olulisem faktor ausus. Kui teate, et teie ettvõttel on mõned piirangud, tunnistage seda endale. Looge visioon, et end parandada või väljatuua häid asju, mida pakute. Kuid ärge lubage seda, mida te ei saa pakkuda. Nii toimides loob teie ettevõte õigeid ootusi.

Kuidas saab klienditeeninduse tarkvara aidata klienditeeninduse filosoofiat parandada?

Üks moodus, kuidas klienditeenindust parandada on muuta kliendi kogemus kiireks ja lihtsaks. Sageli võib see olla raske tänu platvormide arvule, mida agendid oma klientidele vastamiseks kasutavad. Kasutades tarkvara nagu LiveAgent aitab see teil tegeleda kõigi päringutega ühest liidesest.

Siin on teised kasulikud LiveAgent`i funktsioonid:

  • Live Chat, e-mail, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia päringud kõik ühes liideses.
  • Looge teadmistebaasi artikleid (klienditeeninduse keskus)
  • Kõik klientide andmed ühes kohas
  • Võimalus kliendipäringuid liita
  • automatiseerige kliendipäringute jaotamine
  • Jälgige oma agentide tööd
  • Looge SLA ja Ajareeglite abil sujuvaid töövoogusid

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Millest räägib klienditeeninduse filosoofia?

Klienditeeninduse filosoofia on missioon, mida klienditeeninduse meeskond peaks jälgima. See on tavaliselt esindatud reeglitekomplektina, mis tagavad, et suhtluses kliendi ja klienditeeninduse vahel peetaks kinni väärtustest. Sageli koosneb see kahest osast: visioon ja väärtused.

Mis on klienditeeninduse filosoofia aluseks?

Klienditeeninduse filosoofia aluseks on kliendis teie ettevõtte suhtes positiivsete tunnete suurendamine. Luues klienditeeninduse filosoofiat peaks ettevõte ettevaatlikult analüüsima, kes on tema kliendid ja millised on nende ootused ettevõttele. Tuginege sellele, kuidas mõtlevad teie kliendid ja keskenduge neile. See on kõige olulisem klienditeeninduse filosoofia printsiip.

Kas ettevõtted peaksid järgima klienditeeninduse filosoofiat?

Kui ettevõte seal klienditeeninduse filosoofiale üles reegleid, tuleb neid ka järgida. Tänu sellele on klienditeenindus kõrgel tasemel, mis omakorda võimaldab ettevõttel klientidega paremini koostööd teha, samuti usaldust nende tugevdada. Ettevõtet, kes neid reegleid ei järgi peetakse ebausaldusväärseks ja kliendid ei pruugi neid enam usaldada.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo