Klienditeeninduse e-mail

Mis on klienditeeninduse e-mail?

Klienditeeninduse e-mail on üks suhtluskanalitest. Suhtlus klienditeeninduse e-maili teel ei toimu reaalajas. Mõlemal poolel puudub suhtluse alustamiseks vajadus kohal olla. Sõnumid saabuvad saajalt peaaegu koheselt.

Klienditeeninduse e-maili kaudu püüavad klienditeeninduse esindajad mistahes klientide probleemidele seoses toodete või teenustega, lahendust leida. Iga e-mail peaks olema personaalse suunitlusega.

Frequently asked questions

Mis on klienditeeninduse e-mail?

Klienditeeninduse e-mailid on kirjaliku suhtluse viis. Nende eesmärgiks on lahendada spetsiifilisi klientide probleeme. On oluline, et klienditeeninduse e-maili aadress on kergesti juurdepääsetav igale kliendile ja et neile vastataks maksimaalselt 24 tunni jooksul.

Kas saate LiveAgent`i kasutades saata klienditeeninduse e-maile?

LiveAgent pakub loomulikult e-mailide saatmise võimalust. See on põhilise suhtlusviis kliendi ja klienditeeninduse vahel. Veenduge, et teie teenindus selle kanali kaudu oleks nii efektiivne, kui võimalik ja saatke tähendusrikkaid sõnumeid probleemiga tegelemiseks.

Kust leida LiveAgent`ist klienditeeninduse e-maili malle?

LiveAgent`is leiate e-mailide mallid minnes ‘Konfiguratsioon’. Seejärel on teil vaja valida vaheleht ‘E-mail’. Sealt leiate saadaolevad mallid valides Agendi Mallid.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo