Mis on klienditeeninduse e-mail?
Klienditeeninduse e-mail on üks suhtluskanalitest. Suhtlus klienditeeninduse e-maili teel ei toimu reaalajas. Mõlemal poolel puudub suhtluse alustamiseks vajadus kohal olla. Sõnumid saabuvad saajalt peaaegu koheselt.
Klienditeeninduse e-maili kaudu püüavad klienditeeninduse esindajad mistahes klientide probleemidele seoses toodete või teenustega, lahendust leida. Iga e-mail peaks olema personaalse suunitlusega.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse e-mail?
Klienditeeninduse e-mailid on kirjaliku suhtluse viis. Nende eesmärgiks on lahendada spetsiifilisi klientide probleeme. On oluline, et klienditeeninduse e-maili aadress on kergesti juurdepääsetav igale kliendile ja et neile vastataks maksimaalselt 24 tunni jooksul.
Kas saate LiveAgent`i kasutades saata klienditeeninduse e-maile?
LiveAgent pakub loomulikult e-mailide saatmise võimalust. See on põhilise suhtlusviis kliendi ja klienditeeninduse vahel. Veenduge, et teie teenindus selle kanali kaudu oleks nii efektiivne, kui võimalik ja saatke tähendusrikkaid sõnumeid probleemiga tegelemiseks.
Kust leida LiveAgent`ist klienditeeninduse e-maili malle?
LiveAgent`is leiate e-mailide mallid minnes ‘Konfiguratsioon’. Seejärel on teil vaja valida vaheleht ‘E-mail’. Sealt leiate saadaolevad mallid valides Agendi Mallid.
Expert’s note
Klienditeeninduse e-kirjad on oluline suhtlusviis ettevõtte ja kliendi vahel. LiveAgent`i abil on võimalik kasutada paljusid suhtluskanaleid ning tagada kiire ja personaalne lähenemine.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.