Mis on klienditeeninduse e-mail?
Klienditeeninduse e-mail on üks suhtluskanalitest. Suhtlus klienditeeninduse e-maili teel ei toimu reaalajas. Mõlemal poolel puudub suhtluse alustamiseks vajadus kohal olla. Sõnumid saabuvad saajalt peaaegu koheselt.
Klienditeeninduse e-maili kaudu püüavad klienditeeninduse esindajad mistahes klientide probleemidele seoses toodete või teenustega, lahendust leida. Iga e-mail peaks olema personaalse suunitlusega.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse e-mail?
Klienditeeninduse e-mailid on kirjaliku suhtluse viis. Nende eesmärgiks on lahendada spetsiifilisi klientide probleeme. On oluline, et klienditeeninduse e-maili aadress on kergesti juurdepääsetav igale kliendile ja et neile vastataks maksimaalselt 24 tunni jooksul.
Kas saate LiveAgent`i kasutades saata klienditeeninduse e-maile?
LiveAgent pakub loomulikult e-mailide saatmise võimalust. See on põhilise suhtlusviis kliendi ja klienditeeninduse vahel. Veenduge, et teie teenindus selle kanali kaudu oleks nii efektiivne, kui võimalik ja saatke tähendusrikkaid sõnumeid probleemiga tegelemiseks.
Kust leida LiveAgent`ist klienditeeninduse e-maili malle?
LiveAgent`is leiate e-mailide mallid minnes ‘Konfiguratsioon’. Seejärel on teil vaja valida vaheleht ‘E-mail’. Sealt leiate saadaolevad mallid valides Agendi Mallid.
Expert note
Klienditeeninduse e-kirjad on oluline suhtlusviis ettevõtte ja kliendi vahel. LiveAgent`i abil on võimalik kasutada paljusid suhtluskanaleid ning tagada kiire ja personaalne lähenemine.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallid säästavad aega ja energiat, tagades vastuste järjepidevuse ja ühtse professionaalse tooni, ning aitavad parandada klienditeenindust.