Mis on klienditeeninduse arvustused?
Kui klient sooritab ostu või vajab abi juba ostetud toote asjus, saab ta klienditeenindusega ühendust võtta. Klienditeenindus on klientide aitamiseks. See, kui hea või halb on arvustus oleneb juba kliendist. Kui klient otsustab jätte klienditeeninduse arvustuse võib see aidata teistel ostjatel teatud ettevõtte toodet osta.
Frequently asked questions
Mis on klienditeeninduse arvustused?
Klienditeeninduse arvustus on kliendi arvamus klienditeenindusest. See sisaldab tema positiivseid ja negatiivseid kogemusi üldisest klienditeenindusest (kontakt agendiga, ostuprotsess, toodete tarne). Arvustused on väga kasulikud klienditeeninduse arendamisel aga ka teiste brändi tegevuste arendamisel.
Kas klienditeeninduse arvustusted on ettevõtte jaoks olulised?
Klienditeeninduse arvustused on ettevõtte jaoks äärmiselt olulised. Need mõjutavad olemasolevate ja potentsiaalsete klientide järgmisi ostuostuseid. Lisaks saate infot selle kohta, milline on teie ettevõtte klienditeenindus - kas see sobib teie klientidele või mitte, mis on selle puudused ja eelised. Online arvustused annavad ettevõttele usaldusväärsuse. Tänu sellele on ettevõte otsingumootorites nähtaval.
Kuidas küsida kliendilt klienditeeninduse arvustust?
On mitmeid mooduseid paluda klientidelt klienditeeninduse arvustust. Võime neilt seda paluda pärast seda, kui oleme lõpetanud nende probleemida tegelemise (mistahes suhtluskanali teel - e-mail, sotsiaalmeedia või telefon). Teiseks võimaluseks on saata tagasiside päring SMS-iga, e-mailiga, fännilehe postitusega või privaatse sõnumina. Pidage meeles viidata, miks on klientide arvamus teie ettevõtte jaoks oluline.