Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kliendikesksus

Mida kliendikesksus tähendab?

Hoidke oma kliendid rahulolevana ja lojaalsena, pakkuge positiivseid kliendikogemusi ja suurendage oma müüke. Nii äri tegemist kutsutakse kliendikeskseks teenuseks. See on moodus pakkuda palju enamat, kui lihtsalt head teenust või toodet. Strateegia seisneb kliendi ettevõtte keskseks asetamises.

Kliendikesksus toob endaga palju eeliseid. See tugevdab kliendi lojaalsust, usaldust ja rahulolu. Õnnelikud kliendid soovitavad teid ka teistele ja seeläbi saate rohkem kliente.

KKK

Mida tähendab kliendikeskne lähenemine?

Kliendikeskne lähenemine on äristrateegia, mis tõstab kliendi keskseks, esmalt huvi brändi vastu. Klient on ettevõtte tuumiku keskseks punktiks. Pikaajalisteks suheteks klientidega tuleb neile pakkuda positiivseid kogemusi.

Mis on põhilised kliendikesksuse lähenemise põhimõtted?

Kliendile orienteeritud lähenemise aluseks peaks esmalt olema laiahaardeline klienditeenindus. Tänu sellele saavad kliendid vajaliku toe igal ostu hetkel. Lisaks kõik protsessid, mida klient läbib peaksid olema vastavalt kohandatud, et need oleksid kliendi jaoks kerged ja probleemivabad.

 

Kas iga ettevõte peaks olema kliendikeskne?

Iga ettevõte peaks kindlasti olema kliendile orienteeritud. Olenemata tegevusalast, kui klient on rahul, saab ettevõte teenida kõrgemaid kasumeid, samuti luua kestavamaid kliendisuhteid, mis loovad klientidega tegelemisel lojaalsust.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo