Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kliendiedu juht

Kes on kliendiedu juht?

Kliendiedu juht (customer success manager) on inimene, kes hoolitseb selle eest, et kliendid jääksid ettevõtte juurde, pakkudes pidevalt väärtust. See ametikoht tuleb pärast müügijärgset faasi. Kliendiedu juht on suhteliselt uus ametikoht ja seda tuntakse peamiselt SaaS-ettevõtetes. Lisaks pakuvad juhid tavaliselt tehnilist tuge klientide parema rahulolu, hoidmise ja lojaalsuse tagamiseks.

Mis on kliendiedu?

Kliendiedu on ärimeetod, mis tagab klientidele edu, nende soovitud tulemuste saavutamise teie toote või teenuse kasutamise ajal.”

Mida teeb kliendiedu juht?

Kliendiedu juhi vastutusala varieerub suuresti sõltuvalt ettevõttest. Kuid see ametikoht on valdavalt SaaS-äri, seega saab välja tuua mõned peamised kohustused;

  • Töötage välja strateegia klientide hoidmiseks
  • Parandage klientide rahulolu iga päev
  • Pakkuge tehnilist tuge (tegelege skaleerimisega)
  • Hinnake klientide kaebusi kliendikogemuse parandamiseks
  • Pakkuge tootedemonstratsioone
  • Edendage ülesmüügiteenuseid/kampaaniaid
  • Vältige suurt lahkumise määra

4 nõuannet parima kliendiedu juhi palkamiseks

Kliendiedu juhi otsimisel on teatud asju, mida tuleks enne kliendi edukuse juhi töökoha avamist arvesse võtta. Nagu ka teisi ametikohti, tuleks ka seda hoolikalt hinnata. Kui seda ei tehta, võib see olla kulukas viga.

Kuna tööle kandideerivad kandidaadid on tavaliselt väga karismaatilised inimesed, võite olla altid neid kohe tööle võtma. Miks karismaatiline? Noh, nad püüavad täita ametikohta, mis tegeleb kliendisuhetega, seega võime inimesi mõjutada võib olla nende jaoks loomulik.

Kuigi see loomulik võime on suurepärane, peaksite siiski arvestama ka teisi aspekte. Siin on meie 4 nõuannet, kuidas täita kliendi edukuse juhi ametikohta kõige paremini.

1. Sisemine või väline kliendiedu juht?

Enne kui avate kliendi edukuse juhi töökoha, vaadake oma ettevõttes ringi. Paljud pühendunud, töökad klienditeeninduse/tugiteenuse töötajad võivad olla just õiged kandidaadid sellele ametikohale. Lõppkokkuvõttes on parim valik töötaja, kes juba tunneb ettevõtte kultuuri, toodet/teenust ja omab õigeid oskusi. Seega vaadake oma ettevõtte sisse, enne kui võtate tööle väliseid inimesi.

2. Ettevõtte kultuur

Kui teil ei õnnestu leida inimene teie ettevõtte töötajate seast kliendiedu juhi ametikoha täitimseks, veenduge, et potentsiaalne töötaja sobib teie ettevõtte kultuuriga. Seepärast kirjutage üles vähemalt 3 teie ettevõtte kultuuri põhiprintsiipi, mida te potentsiaalses kandidaadis otsite. Näiteks peab kliendi edujuht olema: enesekindel, energiline ja õppimishimuline.

3. Kliendiedu juhi oskused

Kliendiedu juhi otsimine võib esialgu tunduda raske ülesanne. Kuna tegemist on suhteliselt uue ametikohaga turul, siis on siinkohal toodud hädavajalikud kliendiedu juhi oskused, mis võivad protsessi lihtsustada:

  • Erakordsed suhtlemisoskused ja sotsiaalsus
  • Varasem kogemus klienditeeninduse/müügi/tugiteenuste valdkonnas
  • Uudishimu ja õppimisvalmidus 
  • Organiseerimisoskused
  • Meeskonnamängija
  • MS Office’i kasutamise oskus
  • Analüütiline mõtlemine

4. Olge avatud meelega

Meie viimane nõuanne on jääda avatuks. Nii palju kui kliendiedu juhi töökogemust ka rohkem hinnatakse, ärge välistage kandidaate ainult selle asjaolu põhjal. Paljud õigete oskustega ja mõtteviisiga kandidaadid võivad teid üllatada oma õppimisoskusi näidates, kuna nad on motiveeritud ja sobivad teie ettevõtte kultuuri. Vaadake kandidaate globaalselt ja püüdke kõrvaldada kõikvõimalikud eelarvamused.

Kuidas saab kasutajatoe tarkvara muuta teid paremaks kliendiedu juhiks?

Klientide poole pöördumine ja kliendilojaalsuse strateegiate väljatöötamine on igapäevane rutiin. Kuidas aitab kasutajatoe tarkvara kliendiedu juhti? Kõigepealt vaatame, mis on kasutajatoe tarkvara/ klientiedu tarkvara. Kasutajatoe tarkvara on süsteem, mis ühendab kogu teie kliendisuhtluse ühte platvormi/liidesesse.

See multikanaliline lahendus ühendab endas reaalajas vestlus, e-posti, kõned, kliendiportaali, sotsiaalmeediat ja muud. Lisaks pakub see teile põhjalikke klienditeeninduse aruandeid ja vahendeid, mis aitavad teie ettevõttel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Kasutajatoe funktsioonid, mis aitavad kliendiedu juhte:

Automaatne piletite jaotamine

Automaatne piletite jaotamine on funktsioon, mis võimaldab kliendiedu juhtidel määrata eelistatud viisi kliendipäringute jagamiseks agentide vahel.

SLAd

SLA-de kehtestamine tagab, et klienditeenindajad pakuksid kvaliteetset klienditeenindust. Kuidas? Noh, näiteks saate kliendiedu juhina määrata esmakordseid vastuseid rahulolu parandamiseks.

Ajareeglid

Ajareeglid aitavad vältida klientide pettumust. Te ei unusta kliendi päringuid ja vastate õigeaegselt.

E-kirjade mallid

E-kirjade mallid on suurepärane täiendus igale klienditeeninduse kasutajatoele. See aitab tagada, et ka uued töötajad esindaksid ettevõtet professionaalselt. Nii saab kliendiedu juht parandada kliendikogemust (CX), pakkudes kvaliteetset klienditeenindust.

CRM

Tsentraliseeritud CRM aitab teie esindajatel kiiresti leida klienditeavet, et aidata tõhusalt ja tulemuslikult.

Ettemääratud vastused

Kui teil on raske parandada vastamisele kuluvat aega klientide rahulolu suurendamiseks, siis ettemääratud vastused päästavad teie klienditoe meeskonda. Need ettekavandatud vastused võivad säästa teie agentidele palju aega, eriti kui tegemist on korduvate päringutega. Ärge muretsege, saate personaalse kogemuse pakkumiseks enne vastamist veel sõnumit kohandada.

Piletite jagamine

Pileti jagamine aitab teie agentidel tõhusamalt töötada. Vaatame ühte näidet. Kliendi päring on 2 probleemi kohta. LiveAgent’is saate pileti hõlpsasti tarkvaras jagada ja pakkuda kiiresti abi.

Pileti ajalugu

Piletite ajalugu on kliendi eelnev suhtlusajalugu. Selle tulemusena saate vaadata kõiki vajalikke üksikasju varasemate kliendipäringute kohta, mis parandab üldist kliendikogemust.

Soovite rohkem teada? Avastage kõik LiveAgent’i funktsioonid.

Ettevõtte eelised:

  • Parem kliendikogemus
  • Suurenenud müügid
  • Parem kliendirahulolu
  • Tõhusad klienditeenindajad

Improve your customer loyalty with LiveAgent!

LiveAgent offers a 14-day free trial for all subscriptions. Pick one that you prefer and test all the features right away. Don't wait to improve, or your competitor will.

14-DAY FREE TRIAL

KKK

Kuidas kliendiedu juht teenib?

Kliendiedu juhi hinnanguline palk varieerub riigiti. Kuid ligikaudne hinnanguline palk Ameerika Ühendriikides jääb vahemikku 50 000 - 90 000 dollarit, sõltuvalt teie varasemast töökogemusest.

Kuidas saada edukaks kliendiedu juhiks?

Edukaks kliendiedu juhiks saamiseks peate olema pühendunud ja distsiplineeritud, nagu mis tahes muu ametikoha puhul. Täpsemalt, peate suutma kliendisuhteid säilitada ja samal ajal juhtida häid suhteid ettevõttesiseselt, näiteks osakondade vahel. Klientidega tegelemisel ja nende hoidmisel on oluline meeskonnatöö. Lisaks sellele peab teil olema nõuetekohane tehniline taust/teadmised, et täita teatavaid ülesandeid üksi, näiteks andmeanalüüs või tehniliste probleemide lahendamine klientidega.

Milline on vahe kliendiedu juhil ja kliendihalduril?

Kliendiedu juht tegeleb rohkem loovate ülesannetega nagu kuidas hoida kliente ettevõttes ning muuta nad toote üle õnnelikuks ja rahulolevaks. Teisalt keskendub kliendiedu juht rohkem klientide hoidmise ja säilitamise finantsaspektidele.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo