Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kliendi hääl

Mis on kliendi hääl?

Kliendi hääl on protsess, mille käigus kogutakse kliendi ootusi ja eelistusi. See on kliendi tagasiside vorm tema kogemuse kohta, mida ta on ettevõtte tootega tegeledes saanud.

Tagasiside saadakse kõnede või e-kirjade abil, mis üldjuhul genereeritakse ettevõtte turundusmeeskonna poolt. Selline protsess aitab ettevõttel parandada oma mainet ja tooteid, et need vastaksid klientide ootustele. See annab kliendile rahuldava tunde ostetava toote osas, sest ettevõte on valmis parema teeninduse nimel initsiatiivi võtma.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kliendi hääl?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kliendi hääl on protsess, mille käigus kogutakse klientide ootusi, eelistusi ja kogemusi – nii positiivseid kui ka negatiivseid – teie teenustega.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks on kliendi hääl oluline?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kliendi hääl on äärmiselt oluline, kui mitte kõige olulisem. Tagate kliendi häält kuulates, et: klient jääks teie kaubamärgi juurde võimalikult kauaks; klient näeks, et tema arvamus on oluline; teie kasum oleks suurem; eristute konkurentidest; rahulolev klient reklaamib kaubamärki.” } }, { “@type”: “Küsimus”, “name”: “Kuidas parandada hinnanguid, mis saadakse kliendi hääle kaudu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide hääle näitajate parandamiseks võite kasutusele võtta mitmeid protsesse või vahendeid, mis müüdavad teie töö lihtsamaks. Esiteks saate automatiseerida oma klienditeenindust. Tänu sellele võib saavutada suuremat efektiivsust, sest korduvad tegevused ei võta enam tööaega. Kui suur osa klientidest tuleb üheainsa küsimusega, saavad nad automaatselt vastuse või suunatakse nad KKK-te juurde. Teiseks – kliendil on palju kontaktkanaleid, mille vahel valida. Seetõttu tasub kasutada kõikehõlmavat tööriista, mis võimaldab jälgida suhtlusajalugu ühes kohas. Kolmas oluline punkt on klienditeeninduse väga hea juhtimine. Peaksite otsima lahendusi, mis võimaldavad inimressursside juhtimist koos KPI-de määratlemise ja tulemuste esitamisega. Viimane punkt on sõltumatus IT-osakondadest. Kõiki tegevusi, mis on suhteliselt lihtsad ja ei nõua eriteadmisi, saab teha klienditeenindusosakond. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saada kliendi hääl?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saate kasutada erinevaid vahendeid, et klientide hääl saada. Näited vahenditest on järgmised: 1. Kliendiküsitlus, milles küsite oma brändi jaoks olulisi küsimusi. Küsitlused võivad olla keerukamad ja koosneda mitmest osast. Kõik sõltub sellest, millist teavet vajate. 2. Filtrid, mis sorteerivad teavet. Need võivad olla näiteks: rahulolematu klient, kliendiga peetud vestluse tulemused, avatud ring ja pooleliolev juhtum. 3. Kliendi hääle hoiatus. Tänu sellele saate teateid saabunud tagasiside kohta. 4. Aruannete koostamine. Aruanded võimaldavad teil jälgida ja analüüsida toimuvat. ” } }] }

FAQ

Mis on kliendi hääl?

Kliendi hääl on protsess, mille käigus kogutakse klientide ootusi, eelistusi ja kogemusi – nii positiivseid kui ka negatiivseid – teie teenustega. Tänu sellele saame koguda numbrilisi ja kvalitatiivseid andmeid.

Miks on kliendi hääl oluline?

Kliendi hääl on äärmiselt oluline, kui mitte kõige olulisem. Tagate kliendi häält kuulates, et: klient jääks teie kaubamärgi juurde võimalikult kauaks; klient näeks, et tema arvamus on oluline; teie kasum oleks suurem; eristute konkurentidest; rahulolev klient reklaamib kaubamärki.

Kuidas parandada hinnanguid, mis saadakse kliendi hääle kaudu?

Klientide hääle näitajate parandamiseks võite kasutusele võtta mitmeid protsesse või vahendeid, mis teevad teie töö lihtsamaks. Esiteks saate automatiseerida oma klienditeenindust. Tänu sellele on võimalik saavutada suuremat efektiivsust, sest korduvad tegevused ei võta enam aega teie tööst. Kui suur osa klientidest pöörduvad üheainsa küsimusega, saavad nad automaatselt vastuse või suunatakse nad KKK-te juurde. Teiseks – kliendil on palju kontaktkanaleid, mille vahel valida. Seetõttu tasub kasutada kõikehõlmavat tööriista, mis võimaldab jälgida suhtlusajalugu ühes kohas. Kolmas oluline punkt on klienditeeninduse väga hea juhtimine. Peaksite otsima lahendusi, mis võimaldavad inimressursside juhtimist koos KPI-de määratlemise ja tulemuste esitamisega. Viimane punkt on sõltumatus IT-osakondadest. Kõiki tegevusi, mis on suhteliselt lihtsad ja ei nõua eriteadmisi, saab teha klienditeenindusosakond.

Kuidas saada kliendi hääl?

Saate kasutada erinevaid vahendeid, et saada klientide hääl. Näited vahenditest on järgmised: 1. kliendiküsitlus, milles küsite oma brändi jaoks olulisi küsimusi. Küsitlused võivad olla keerukamad ja koosneda mitmest osast. Kõik sõltub sellest, millist teavet vajate. 2. filtrid, mis sorteerivad teavet. Need võivad olla näiteks: rahulolematu klient, kliendiga peetud vestluse tulemused, avatud ring ja pooleliolev juhtum. 3. kliendi hääle hoiatus. Tänu sellele saate teateid saabunud tagasiside kohta. 4. aruannete koostamine. Aruanded võimaldavad teil jälgida ja analüüsida toimuvat.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo