Mis on kliendi hääl?
Kliendi hääl on protsess, mille käigus kogutakse kliendi ootusi ja eelistusi. See on kliendi tagasiside vorm tema kogemuse kohta, mida ta on ettevõtte tootega tegeledes saanud.
Tagasiside saadakse kõnede või e-kirjade abil, mis üldjuhul genereeritakse ettevõtte turundusmeeskonna poolt. Selline protsess aitab ettevõttel parandada oma mainet ja tooteid, et need vastaksid klientide ootustele. See annab kliendile rahuldava tunde ostetava toote osas, sest ettevõte on valmis parema teeninduse nimel initsiatiivi võtma.
Expert note
Kliendi hääl kogub kliendi ootusi, eelistusi ja kogemusi. See parandab kliendi rahulolu, eristab brändi ja suurendab kasumit.

Miks kliendid klienditeenindajate peale ärrituvad?
Ettevõtted saavad klientide kaebuste juhtimiseks kasutada sobivaid strateegiaid ja parandada üldist teenuse kvaliteeti.
Klienditeeninduse tarkvara aitab ettevõtetel vähendada kulusid ja koguda teavet. Vestlusrobotid on populaarsed ja Facebook Messengeris on üle 300 000. Tänapäeval on klienditeenindusmeeskondadel palju taotlusi, seega on vaja tarkvara, mis aitab piletitel klientidega suhelda ja hallata. On erinevaid tüüpe, näiteks kasutajatugi, reaalajas vestlus ja IT-teenindus. Kvaliteetsel tarkvaral on olulised omadused, nagu analüütika, protsesside automatiseerimine, integratsioon, kõnesalvestused, tagasiside ja 24/7 tugi. Klienditeeninduse tarkvara on tänapäevaste ettevõtete jaoks hädavajalik.