Mis on kasutajatoe süsteem?
Kasutajatugi on koht, mis vastutab erinevate probleemide ja päringute lahendamise eest. Seda võivad hallata üksikisikud või ekspertide rühm. Nad kasutavad kasutajatoe tarkvara, et pakkuda abi ja vastata tehnilistele küsimustele. Nad suhtlevad klientidega erinevate kanalite kaudu, näiteks telefoni, veebivestluse või e-posti teel.
Kasutajatoe tarkvara pakub palju funktsioone ja võimalusi – aruanded, mängulisuse funktsioon, reaalajas vestlus ja palju muud.
Frequently Asked Questions
Mis on kasutajatoe süsteem?
Kasutajatoe süsteem on koht kõikehõlmavaks klienditeeninduseks, mis tagab abi vajavatele klientidele teabe edastamise. See võimaldab klientide kaebuste kiiremat ja tõhusamat lahendamist tänu automaatsele kaebuste käsitlemise protsessile. Seda saab kasutada nii väliselt - ettevõtte klientidele - kui ka sisemiselt - töötajatele.
Millised on kasutajatoe süsteemi tüübid?
On neli peamist klienditoe tüüpi. Esimene on veebi klienditugi, mis on seotud pilvehostingu või tarkvaraga kui teenusega (SaaS), st ettevõtted, kes saavad rentida lahendust tellimusa. Teine liik on kohapealne kasutajatugi. Seda kasutatakse siis, kui ettevõte omab ja majutab süsteemi ning tal on täielik kontroll tugiosakonna üle. Kolmas tüüp on ettevõtte kasutajatugi ehk kasutajatugi, mis läheb kaugemale kui klientide päringutele vastamine, kuid sisaldab ka ettevõtte tulemuslikkust parandavaid funktsioone. Viimane tüüp on avatud lähtekoodiga kasutajatugi. Seda tüüpi helpdeski töötajad ei vaja kasutajalitsentse ega õigusi, et saada ligipääsu lähtekoodile.
Kui kaua võtab kasutajatoe süsteemi rakendamine aega?
Kasutajatoe juurutamise aeg, sõltub sellest, kui kaua teil läheb aega selle määramiseks, kuidas te tehnilist tuge kasutama hakkate. Juurutamise aja hindamisel tuleb arvestada: aega töötajate rakendamiseks, aega tehnilise kasutajatoe loomiseks, planeerimist, kuidas te kasutajatoe tõhusust mõõta kavatsete.
Expert’s note
Kasutajatoe süsteem on koht, kus hallatakse ja pakutakse abi klientidele läbi erinevate kanalite nagu telefon, vestlus ja e-post. See tagab kiire ja tõhusa kaebuste käsitlemise.
Kasutajatoe kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Kasutajatugi on esimene samm suurepärase klienditeeninduse pakkumisel. Tutvuge meie klienditoe kvaliteedi tagamise kontrollnimekirjaga, veendumaks, et kõik toimib tõrgeteta.
Klienditeenindus – kasutajate sisseelamine
Reaalajas tugi ja kasutajate sisseelamine on olulised turundusvahendid. Vestlus- ja teadmusbaasid aitavad kasutajatel kiiresti vastuseid leida. Kontrollnimekirjad ja rakendusesisesed tuurid parandavad kasutajakogemust ning vähendavad tugitaotlusi. Klienditoe ja kasutajate kaasamise koordineerimine on võtmetähtsusega klientide lojaalsuse ja säilitamise seisukohast.