Tasuta Prooviperiood

Kasutajatoe sedelisüsteem

Mis on kasutajatoe sedelisüsteem?

See on tarkvara teie klienditoe agentide jaoks. Tarkvara aitab neil klientidega läbi ühe liidese suhelda. Seega, kui teie ettevõte tegutseb mitmetel platvormidel, on see ideaalne lahendus. Kui teie klient võtab ühendust, saate tema probleemi sujuvalt klienditeeninduse tarkvara abil nagu LiveAgent. lahendada.

Miks toe sedelisüsteemi kasutada?

Kõige olulisem klienditeeninduse personali ülesanne on luua pikaajalisi ja lojaalseid kliendisuhteid. Üheks mooduseks selleni jõuda on kasutada toe sedelisüsteemi. See sisaldab olulisi komponente, et tagada kiired lahendused klientide probleemidele. Teie klienditeeninduse tarkvara adminn saab luua Reegleid ja SLA-sid. Need jagavad kliendid vastavate osakondade vahel, seavad spetsiifilisi aegasid ja muud! See aitab protsesside automatiseerimisega teie klienditeeninduse osakonnas.

Kasutajatoe sedelisüsteem
Osakonnad

Eelised:

  • Konkurentsieelis
  • Kliendirahulolu
  • Klienditeeninduse agendi rahulolu
  • Suurenenud müügid
  • Klientide hoidmine
  • Klientide lojaalsus
  • Suurenenud kasum
  • Organiseeritud andmed
  • Klienditeeninduse juurdepääsetavus

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Kuidas töötab kasutajatoe sedelisüsteem?

Sedelisüsteem saab teenusepäringu, mis muudetakse automaatselt sedeliks. Päringud võivad tulla live vestlusest, e-mailist, kõnest, sotsiaalmeediast või teistel platvormidelt.

Pärast seda haldavad klienditeeninduse esindajad sedelit ja lahendavad selle. Agent näeb sedelilt klientide andmeid. Seega saab aidata kliente vahetult.

Mia on toe sedelisüsteemi võtmefunktsioonid?

  • Teadmistebaas: Võimaldab teil oma klientide jaoks luua sisu/artikleid. Tänapäeval eelistavad kliendid veebilehelt infot leida. Need artiklid parandavad klienditeeninduse efektiivsust. Need artiklid võivad olla ka agentidele, mis tähendab, et kliendid neid ei näe.
  • Automatsioonid: nagu SLA-d (Teenusetaseme kokkulepped). SLA-d on oluline võtmefunktsioon, mille abil saate oma klientidele efektiivselt vastata. Näiteks saate seadistada Esimesele Vastusele spetsiifilise aja. Kui keegi selle aja jooksul sedelile ei vasta, kantakse see Hilinenud sedelite nimekirja.
  • Sildid: See funktsioon võimaldab teil luua kohandatud töövoogu ja raporteid. Veelgi enam, see võimaldab kasutada seda Reeglites, Ajareeglites ja SLA-des.
  • Agendi raportid: Kui soovite oma agentide sooritusel silma peal hoida, siis see võtmefunktsioon näitab teile kõiki olulisi mõõdikuid. Näiteks, vastatud sedelid, preemiad, kõned, keskmine avatud aeg, jne. Kui soovite teada kõiki agendi raporti näitajaid, lugege Agendi Raportid.
  • Sisemised sedelid/märkused: See funktsioon on agentide jaoks eriti efektiivne. Esmalt, see võimaldab agentidel suhelda läbi sisemiste sedelite. See lahendab probleemid kiiremini ja lihtsamini. Teisalt, saate määrata sedeli teisele agendile. Näiteks, teil on vaja suunata klient kõrgemale või teise osakonda. Kolmandaks, funktsioon suudab luua isiklikke märkusi. Eelisteks on asjaolu, et sisemised sedelid/märkused pole klientide jaoks nähtavad. See võimaldab sujuvat ja kiiret suhtlust.
  • Universaalne postkast: See võimaldab teil ja agentidel sedeleid ühest liidesest vaadata. Näiteks kanalitest nagu: e-mail, Twitter, Slack, foorumipostitused, Facebook, live vestlus, kõned ja mujalt.

Täiendavad kasulikud funktsioonid:

  • Mitmekanaliline suhtlus klientidega
  • Kõik klientide andmed ühes liideses
  • Vestluste/Sedelite liitmine
  • Konserveeritud ja eelmääratud sõnumid
  • Mobiilne kasutajatoe rakendus, et lahendada sedeleid kiiresti ja igal poolt
  • Mitmekeelne sedelisüsteem
  • Saate eksportida PDF/HTML formaate või CSV faile
  • E-mailide edastamine

Selleks, et rohkem teada saada külastage sektsiooni Funktsioonid.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

KKK

Mis on kasutajatoe sedelisüsteemi definitsioon?

Kasutajatoe sedelisüsteem on süsteem, mis võimaldab teil klientide probleeme lahendada automatiseerides kaebuste arvesse võtmist ja päringute haldamise protsesse. Tänu sellele on ettevõttel võimalus pakkuda on klientidele tuge läbi mitme kanali. See muudab agentide töö, kes peavad klientidega ühes kohas struktureeritud vestlusi, palju lihtsamaks.

Milliseid funktsioone peaks igal kasutajatoe süsteemil olema?

Heal kasutajatoe sedelisüsteemil peaks olema sedelite automatiseerimine. See võimaldab teil teostada mitut tegevust korraga. Teiseks lahenduseks on informatsioon SLA staatuse kohta, mis ilmub kui töötaja teatud sedelit esmakordselt kohtab ja soovib selle prioriteeti hinnata. Veel üheks oluliseks asjaks on sedelid, mis võimaldavad teil sedeleid kerge vaevaga organiseerida. Kasulik funktsioon on ka võimalus sedeli malle konfigureerida, mis assisteerib teid päringutele vastamisel. Funktsioon, mis kindlasti lihtsustab toiminguid, on sedelite sidumine. Nii saame teada, kas klient on varem ühendust võtnud ja kas tal on sarnaseid probleeme olnud või kas ta leidis lahenduse.

Kas LiveAgent pakub kasutajatoe sedelisüsteemi?

LiveAgent pakub kasutajatoe sedelisüsteemi. Selle abil saate juurdepääsu e-mailidele, vestlustele ning mainimistele sotsiaalmeedias ja teistes kanalites ning seda kõike ühest kohast. Teisalt, tänu automatiseerimisele on teil võimalus parandada tegevusi, muuta ülesannete tähtsusejärjekorda seadmist lihtsamaks ning analüüsida teie klienditeeninduse tegevuste efektiivsust.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo