Kes on kaastöölised?
LiveAgent`is on mitmeid agentide ja rollida tüüpe. Kaastööline on spetsiaalset tüüpi agent, kellel on LiveAgent`is erinevad load.
Kaastöölised on tavaliste agentidega peaaegu identsed, kuid on mõned erinevused. Kaasöölised ei saa klientidega suhelda. Nad saavad suhelda sisemiselt teiste klienditeeninduse esindajatega, lisada ja kustutada oma manuseid või lihtsalt vaadata kliendiinfot. Sageli loovad nad sisemisi kommentaare, et lahendda klientide probleeme ja päringuid.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin "kaastöölised"?
Kaastöölised on inimesed, kes töötavad teistega spetsiifilise projekti raames või konkreetse eesmärgiga. Kaastööline on erilist tüüpi agent, kes ei saa klientidega ühendust võtta ja tegeleb tavaliselt siseprobleemidega.
Kuidas LiveAgent`is kaastöölisi üles seada?
Kaastööliste üles seadmine on LiveAgent`is sama, mis teiste rollide määramine. Seda saavad LiveAgent`i paneelilt teha administraatorid sisestades sellest vastava konfiguratsiooni.
Kuidas LiveAgent`is kaastööliste nimekirjale juurde pääseda?
Kaastööliste nimekirjale juurde pääsemiseks tuleb teil süsteemis roll määrata. Rolli määramiseks süsteemis tuleb minna "Konfiguratsioon", seejärel valida "Agendid". Järgmise sammuna klikkige "loo agent" ja vaige roll, selleks võib olla agent, administraator või omanik.
Expert’s note
Kaastöölised on erilist tüüpi agendid, kes aitavad siseprobleeme lahendada, kuid ei suhtle otse klientidega.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.