Mis on tehniline tugi?
Kliendituge on mitut liiki. Üks neist on IT-tugi, mida nimetatakse ka tehniliseks toeks, mis on tehniline abi klientidele. Seda pakuvad hästi kvalifitseeritud arvutieksperdid. Ettevõtted võivad palgata oma IT-toe esindajad või sõlmida lepingu mõne teise IT-toe ettevõttega.
Põhilised IT-toe liigid on plokk (Block) tunnid, hallatavad teenused, aeg ja materjalid (mida nimetatakse ka Call in’iks). Aeg ja materjalid on väga levinud toetuse liik, kus kliendid maksavad materjalide ja tehniku eest. Plokk-tundide puhul maksavad kliendid teatud aja (tundide) eest, mida nad saavad kasutada.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab IT-tugi?
IT-tugi on infotehnoloogia valdkonnas pakutav tugi. Tavaliselt hõlmab see juhtumeid, mis on seotud arvutite, sülearvutite ning tarkvara ja rakendustega. IT-toe eesmärk on pakkuda otsest tehnilist abi.
Millised on IT-toe elemendid?
IT-toe elemente on palju. Esimene neist võib hõlmata üksteisest sõltuvaid teenuste tugiprotsesse, millel on erinevad eesmärgid sõltuvalt teenuse osutamise valdkonnast, mida nad puudutavad. Teine element on automatiseeritud konfiguratsioonihaldus, mis võimaldab säilitada teavet kogu IT-infrastruktuuris asuvate seadmete ja rakenduste oleku kohta ning võimet toetada mitut IT-operatsiooni. Kolmas element on andmete kogumise võime, mis võimaldab koguda kohalikku teavet ja saata seda kesksesse hoidlasse.
Millised on IT-toe eelised?
Infotoe eeliste hulka kuuluvad väiksemad tegevuskulud, samuti väiksemad tööjõukulud, parem äriorientatsioon, madalam tegevusrisk, see võimaldab ka ressursside arendamist, suurendab klienditeeninduse ja tekkivate probleemide käsitlemise tõhusust, samuti klienditeeninduse efektiivsust.
Expert note
IT-tugi ehk tehniline tugi on teenus, mis pakub klientidele abi arvutitehnoloogiaga seotud küsimuste ja probleemide lahendamisel. LiveAgent pakub tõhusat IT-tuge erinevates kanalites.
