Mis on iseteenindus?
Igaühel on probleemide lahendamiseks oma moodused. Mõned järgivad normi, samas kui teised teevad nii nagu neil on lihtsam. Iseteenindus on, kui proovite oma probleemidele ise lahendust leida, selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta.
See on sujuv moodus oma probleemidele lahenduse leidmiseks. See ei nõua teilt kõne järel ootamist pikema aja vältel ega e-mailide saatmist ja neile vastuse ootamist.
Frequently Asked Questions
Kuidas iseteenindust defineerida?
Iseteenindus on see, kui proovite oma probleemile ise lahendust leida selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta. Klient saab seda teha lugedes KKK-d, konsulteerides teadmistebaasiga või kasutades saadaolevaid artikleid ja juhiseid.
Millised on kliendi iseteeninduse eelised?
Klient ei pea ootama klienditeeninduse reaktsiooni ja see säästab aega. Tänu sellele saab klient toote ja brändiga paremini tuttavaks ja võib ise oma rahulolu tõsta. Kui klient kasutab ettevõtte poolt pakutud kvaliteetset sisu, kasvab tema silmis kindlasti ka organisatsiooni väärtus.
Kas LiveAgent pakub iseteenindust?
LiveAgent pakub probleemivaba iseteenindust. Saate luua teadmistebaasi, mis sisaldab kõikvõimalikke probleemide lahendusi, mida kliendid vajavad, tänu millele lahendavad nad oma probleemid efektiivselt ise.
Expert note
<p>Iseteenindus võimaldab klientidel ise oma probleemidele lahendust leida, parandades seeläbi ettevõtte klienditeenindust ja rahulolu.</p>

Klienditeeninduse keel – 7 fraasi mida klienditeeninduses vältida
Klienditeeninduse fraaside vältimise ja töötajate koolitamise roll on oluline, et parandada üldist suhtlust klientidega. Investeerige koolitus- ja arendusprogrammidesse, et tõhusamalt suhelda.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
Inimkäitumise disain võimaldab ettevõtetel kujundada tooteid ja teenuseid, mis loovad sisukaid muutusi käitumises ning parandavad inimeste elu efektiivselt.
Customer Service | Awkward Puppets
Ettevõtte LiveAgent pakub mitmesuguseid klienditeeninduse tarkvara lahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kaebuste haldamise süsteeme. Hakake meie partneriks ja telli uudiskiri.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.