Iseteenindus

Mis on iseteenindus?

Igaühel on probleemide lahendamiseks oma moodused. Mõned järgivad normi, samas kui teised teevad nii nagu neil on lihtsam. Iseteenindus on, kui proovite oma probleemidele ise lahendust leida, selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta.

See on sujuv moodus oma probleemidele lahenduse leidmiseks. See ei nõua teilt kõne järel ootamist pikema aja vältel ega e-mailide saatmist ja neile vastuse ootamist.

Frequently asked questions

Kuidas iseteenindust defineerida?

Iseteenindus on see, kui proovite oma probleemile ise lahendust leida selle asemel, et klienditeenindusega ühendust võtta. Klient saab seda teha lugedes KKK-d, konsulteerides teadmistebaasiga või kasutades saadaolevaid artikleid ja juhiseid.

 

Millised on kliendi iseteeninduse eelised?

Klient ei pea ootama klienditeeninduse reaktsiooni ja see säästab aega. Tänu sellele saab klient toote ja brändiga paremini tuttavaks ja võib ise oma rahulolu tõsta. Kui klient kasutab ettevõtte poolt pakutud kvaliteetset sisu, kasvab tema silmis kindlasti ka organisatsiooni väärtus.

 

Kas LiveAgent pakub iseteenindust?

LiveAgent pakub probleemivaba iseteenindust. Saate luua teadmistebaasi, mis sisaldab kõikvõimalikke probleemide lahendusi, mida kliendid vajavad, tänu millele lahendavad nad oma probleemid efektiivselt ise.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo