Mis on heli?
Läbi helikommunikatsiooni suhtlemine võib mõnel juhul olla kergem, kui live vestluse või e-maili teel. Kõned on eriti populaarsed tehnilise aspektiga mitteseonduvate küsimuste korral nagu eelmüük või arveldamispäringud, mida saab telefoni teel kergesti lahendada.
LiveAgent helisuhtlust saab kasutada järgmiselt:
- Telefonist telefoni (Kliendid helistavad oma telefoni kasutades, Agent vastab sellele kõnele oma telefoniga)
- Telefonist arvutisse (Klient helistab oma telefoni kasutades ja Agent vastab kõnele oma LiveAgent Agendipaneelilt.)
- Telefonist Nutiseadmesse (Töötab sarnaselt nagu Telefonist-Arvutisse kontakt, kuid arvuti asemel kasutatakse nutitelefoni. Klient saab helistada oma telefoni kasutades ja agent vastab kõnele kasutades oma mobiilses seadmes LiveAgent äppi. Rakendus kasutab töötamiseks mobiiliandmeid.)
- Arvutist arvutisse (paigaldades oma veebilehele helistamisvidina, saate võimaldada oma klientidel arvutit kasutades endale otse helistada. Just nagu Skype.)
FAQ
Millist tüüpi helisuhtlust LiveAgent toetab?
LiveAgent toetab järgmist tüüpi helisuhtlust: telefonist telefoni: klient ja agent suhtlevad telefoni teel; telefonist arvutisse, st. klient helistab telefonilt ja agent vastab LiveAgent paneelilt; telefonikõne nutiseadmesse, st. klient helistab telefoni kasutades ja agent vastab kasutades LiveAgent mobiilirakendust; arvutist arvutisse, sarnane Skype`iga, tänu veebilehel saadaolevale vidinale.
Kuidas LiveAgent helisuhtlus töötab?
LiveAgent`iga saate läbi viia mistahes helisuhtlust ühes kohas. See lihtsustab agendi tööd ja võimaldab teil jälgida mitmeid kanaleid samaaegselt.
Millised on helisuhtluse eelised?
Helisuhtluse eeliseks on asjaolu, et see on loomulikum, kui kirjalik suhtlus. Kuna inimesed kasutavad häält, siis kuuleme emotsioone ning teatud asjade selgitamine on kiirem ja lihtsam. On olukordi, kus on vaja inimesega kiiresti suhelda, seega kirjutamine pole parim valik.