Mis on heli?
Läbi helikommunikatsiooni suhtlemine võib mõnel juhul olla kergem, kui live vestluse või e-maili teel. Kõned on eriti populaarsed tehnilise aspektiga mitteseonduvate küsimuste korral nagu eelmüük või arveldamispäringud, mida saab telefoni teel kergesti lahendada.
LiveAgent helisuhtlust saab kasutada järgmiselt:
- Telefonist telefoni – Kliendid helistavad oma telefoni kasutades, Agent vastab sellele kõnele oma telefoniga.
- Telefonist arvutisse – Klient helistab oma telefoni kasutades ja Agent vastab kõnele oma LiveAgent Agendipaneelilt.
- Telefonist Nutiseadmesse – Töötab sarnaselt nagu Telefonist-Arvutisse kontakt, kuid arvuti asemel kasutatakse nutitelefoni. Klient saab helistada oma telefoni kasutades ja agent vastab kõnele kasutades oma mobiilses seadmes LiveAgent äppi. Rakendus kasutab töötamiseks mobiiliandmeid.
- Arvutist arvutisse – paigaldades oma veebilehele helistamisvidina, saate võimaldada oma klientidel arvutit kasutades endale otse helistada. Just nagu Skype.

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.