Mis on Facebook`i sedelisüsteem?
Peaaegu kõigil brändidel on sotsiaalmeedia ühendus oma originaal veebilehega. Läbi sotsiaalmeedia rakenduste on klientidega palju lihtsam ühendust saada, näiteks Facebook`i ja Twitter`i abil.
Paljud brändid saavad küsimusi nendelt sotsiaalmeedia kontodelt, mis on ühendatud nende kasutajatoega. Kui lehekülg saab mistahes kommentaare või päringuid oma sotsiaalmeedia kontole, Facebook`i lehekülg loob sedeli, mis saadetakse automaatselt ettevõtte kasutajatoesse. Sealt saavad agendid vastata sõnumitele ja aidata oma kliente, mis tulevad Facebook`i kommentaaride kujul.

Saage rohkem teada Facebooki integratsioonist LiveAgent`is.
Frequently Asked Questions
Kuidas Facebook`i sedelisüsteem töötab?
Kui klient saab brändiga ühendust läbi Facebook`i peaks süsteem saama luua sedeleid otse Facebook`ist. See töötab nii, et lehekülg, mis saab kommentaare või päringuid sotsiaalmeedia kaudu, loob Facebook`i See toimib nii, et leht, mis saab sotsiaalmeediast kommentaare või päringuid, loob Facebooki lehekülg sedeli, mis saadetakse klienditeenindusse automaatselt. Agendid saavad seejärel vastata Facebooki lehel olevatele sõnumitele ja kommentaaridele otse oma süsteemist.
Kuidas kasutada Facebook`i sedelisüsteemi kliendirahulolu saavutamiseks?
Facebook`i sedelisüsteemil on kliendirahulolule suur mõju. Tänu automaatsetele teavitustele uute kommentaaride, postituste või sõnumite kohta, on teil võimalus sotsiaalmeedias otse vastata. Sellisel juhul puudub teil vajadus lisada klienditeeninduse meeskonnale spetsiaalseid moderaatoreid, sest agentidel on päringud kõik ühes kohas ja nad ei pea kanalite vahel lülituma. Lisaks on kommentaaride vastused nähtavad teatud klientide sõpradele, mis tõstab nende teadlikkust.
Kas LiveAgent pakub Facebook`i sedelisüsteemi?
LiveAgent pakub Facebook`i sedelisüsteemi tänu süsteemi integratsioonile. Kui teie ettevõttel on mitu veebilehte saate LiveAgent`iga neid jälgida. Lisaks sõnumitele, postitustele ja kommentaaridele vastamisele saate arhiveerida vestlusi sedelitel, agendid ei sega nende eraelu ega kuva nende Facebook`i profiilidel teavitusi. Lisaks sellele saate integreerida süsteemi Instagram`iga, mis kuulub Facebook`i meeskonnale.
Expert note
Facebooki sedelisüsteem võimaldab klientidega ühendust võtta sotsiaalmeedia kaudu ja parandab kliendirahulolu, kuna kliendid tunnevad, et nende päringud on nähtavad ja käsitletud.

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.
Kuidas LiveAgentis Instagrami pistikprogrammi kasutada
Tehnoloogiad kasutavad läbipaistvust ja kuulamist töökultuuri loomiseks. LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja automatiseeritud funktsioone klienditeeninduse parandamiseks.