Mis on esmavastuse aeg?
Esmavastuse aeg on aeg, mis kulub ettevõtte agentidel oma kliendile esmakordselt vastamiseks. Esmavastuse aeg peegeldab pühendumist kliendi eest hoolitsemisele ja annab kliendile märku, et nende tagasisidet võetakse arvesse. Madal Esmavastuse aeg viitab sellele, et klient on teie teenusega rahul.
Esmavastuse aeg on oluline kahel põhjusel. Esmalt see mõõdab, kui efektiivne on teie klienditeeninduse meeskond klientide tagasiside põhjal. Teiseks, annab see visuaalse pildi, kui meeskondasid on vaja kiirelt ümberkorraldada.
Frequently asked questions
Mis on esmavastuse aeg?
Esmavastuse aeg on kulunud aeg alates kliendi päringust kuni esimese vastuse saamiseni. Paljudel organisatsioonidel on põhiline Esmavastuse aeg, mis tähendab, et nad peavad vastama kliendile teatud ajaga. See on märkimisväärne mõõdik, sest käib käsikäes kliendi rahuloluga teenuse kohta. Seega on kiire vastus agendilt kliendi polt vägagi oodatud.
Kuidas esmavastuse aega mõõta?
Esmavastuse aeg kaluleeritakse kasutades järgmist valemit: esmavastuse aeg jagatuna esitatud päringute arvuga. Esmavastuse aeg raporteeritakse tavaliselt minutites, tundides ja päevades. Mõned organisatsioonid kalkuleerivad selle seda pigem mediaani kui keskmise alusel, mis võimaldab vältida kõrvalekaldeid ja andmete moonutamist. Kalkulatsioonid ei peaks automaatseid vastuseid (vestlusrobotid ja virtuaalassistendid) arvesse võtma.
Kuidas esmavastuse aega parandada
Saate lühendada esmavastuse aega mitme faktori abil. Esimesena, ärge kartke investeerida töötajate koolitamisse. Uurige välja, mis aeglustab töötajaid ning õpetage neid palju efektiivsemalt töötama. Lisades suhtluskanaleid võib see vähendada esmavastuse aega. Live vestlus on selleks parim, sest võimaldab teil kliendiga kohe suhelda. Kolmandaks soovituseks on lihtne planeerimine. Kui näete, et teile laekub teatud perioodil rohkem kõnesid, saate panna sellisteks perioodideks tööle rohkem töötajaid.
Expert note
Esmavastuse aeg on oluline klienditeeninduse näitaja, mis mõõdab aega, mis kulub esmase vastuse saamiseks kliendi tagasisidele. Madal esmavastuse aeg viitab rahulolevatele klientidele.

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid lahendusi nagu VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Saab tellida värskemaid uudiseid ja demo. LiveAgent aitab parandada klienditeeninduse efektiivsust ja müüki. Konto loomisel saadetakse sõnum sisselogimistunnustega. Veebiseminaride ja kulude kalkulaatoritega saab saada rohkem teavet LiveAgenti kohta.
LiveAgent salvestab kliendisuhtluse ja kasutab mobiilirakendusi, hübriid sedelivoogusid ja automatiseerimise reegleid automaatseks sedelite jaotamiseks. LiveAgent pakub kvaliteetset klienditeenindust vestlusnupu abil, mida on võimalik kohandada vastavalt ettevõtte vajadustele. Klienditeenindajatel on oluline suhelda klientidega ja kasutada juhtumite mallide abil lihtsustatud juhtumite aruandlust.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Kliendiportaal parandab kaubamärgi ja klientide suhtlust, pakkudes lihtsat juurdepääsu asjakohasele infole, sealhulgas poliitikatele, arvetele ja maksetele. Kliendiportaalis saavad kliendid teavet lugeda ja kirjutada ning kasutada kohandatud CSS-i stiilivalikuid. Kliendid saavad kasutada ka teadmistebaasi artikleid ja foorumeid ning kontrollida oma varasemaid päringuid. Kliendiportaalil on olulised eelised, nagu 24/7 klienditeenindus, suurem müük ja klientide rahulolu.
Klienditeeninduse esindaja kaaskirja mallid
Klienditeeninduse kaaskiri on võtmeks unistuste klienditeeninduse töökoha saamisel. Õige kaaskiri võib potentsiaalsetele tööandjatele näidata, et olete selle töö jaoks ideaalne kandidaat. Pealkiri peaks olema spetsiifiline kõnealuse töökoha ja kandideeritava ettevõtte suhtes ning alati tuleks lisada kontaktandmed ja saatmise kuupäev. Kirjas tuleks tutvustada end ja oma kogemusi, kirjeldada oma klienditeeninduse oskusi, rääkida oma tulevikueesmärkidest ning lõpetada professionaalse märkusega. CV ja sertifikaadid tuleks lisada manustena.