Mis on e-maili sedelisüsteem?
Klienditoe jaoks on e-mail ettevõtete poolt kõige eelistatum suhtlusviis. E-maili toe personal pole koolitatud mitte ainult kõiki saabuvaid e-maile käsitsema, samuti neid jälgima, organiseerima, prioritiseerima ja määrama. See on üsna keeruline ülesanne, mis võib viia kehva teenuse pakkumiseni.
Agendid filtreerivad välja kõige olulisemad e-mailid, et need saaksid esmajärjekorras lahendatud. Sedelite staatuse jälgimine on agentide töö, et sedelid saaksid pärast nende lahendamist ka suletud. Mõnede sedelite puhul võib tekkida vajadus määrata neid sedeleid erinevatele personali liikmetele, seda teevad agendid, kes töötavad e-mailide sedelisüsteemi osakonnas.
Expert note
E-mailide sedelisüsteem võimaldab klienditoe personalil efektiivselt organiseerida, prioritiseerida ja lahendada olulisemaid saabuvaid e-maile.

Uudiskirja tellimise e-posti mallid
E-kirjad on tõhus turundusstrateegia, mis loovad sideme Teie ettevõtte ja tellijate vahel. Need võivad pakkuda lisaväärtust ja luua brändi usaldust.