Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM süsteem

Mis on CRM süsteem?

CRM süsteemid on komplekt erinevad tarkvararakendusi, mis võimaldavad erinevatel kasutajatel dokumenteerida ja hallata informatsiooni klientide kohta. See võimaldab erinevate osakondade töötajatel informatsiooni näha. Infot kogutakse e-mailidest, veebilehtedelt, kõnekeskustest või teistest allikatest.

Põhilisteks CRM süsteemide tüüpideks on Analytical (Analüütiline), Collaborative (Koostöö) ja Operational (Operatiivne). Operatiivse süsteemi eesmärgiks on hankida infot, muuta see kontaktideks ja pakkuda teenust. Analüütiline süsteem analüüsib neid andmeid, et määrata organisatsiooni staatust ja leida parim moodus klientide teenindamiseks. Koostöö süsteem võimaldab jagada infot teiste meeskondade ja äriüksustega.

CRM süsteem
Kliendisuhete haldamine – vektor illustratsioon

KKK

Mis on CRM süsteem?

CRM süsteem on tehnoloogia, mida kasutatakse suhete ja suhtluse haldamiseks ettevõtte ja klientide ning ettevõtte ja potentsiaalsete klientide vahel. Selle peamiseks eesmärgiks on toetada ettevõtte tegevusi, tänu millele on võimalik saada kõrgemaid kasumeid ja parandada ettevõtte protsesse.

Kui palju CRM süsteem maksab?

Tavaliselt määratakse CRM-ide hinnad kasutaja kohta ühes kuus. Maksumus oleneb sellest, kui paljud inimesed teie meeskonnast seda oma igapäevatöös kasutavad. Pakette on erinevaid: põhipakett, pakub põhilisi haldusfunktsioone ja laiendatud paketid, millel on palju rohkem taolisi funktsioone.

Kuidas ettevõtted CRM süsteeme kasutavad?

CRM süsteeme kasutatakse väikeettevõtetes, keskmise suurusega firmades ja suurtes korporatsioonides. Olenemata ettevõtte suurusest tasub CRM süsteemide kasutamine ära, sest see parandab ning automatiseerib tegevusi, mida on lõpuks tunda ka kasumites.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo