Kes on brändi toetaja?
Üheks mooduseks, kuidas saada püsikliente on läbi brändi toetajate palkamise. Need inimesed või kliendid räägivad tootest või teenusest positiivselt. Nad soovitavad teie tooteid ja teenuseid teistele inimestele. Brändi toetaja võib olla tuntud inimene või keegi, kellel on brändist tugevad teadmised. Nad usaldavad toodet või teenust, mis propageerivad ja reklaamivad seda teistele rääkimise teel. See on ideaalne moodus luua olulisi kliendisuhteid.
Expert note
Brändi toetaja on inimene või klient, kes räägib positiivselt ettevõtte tootest või teenusest ja soovitab seda teistele inimestele, aidates luua olulisi kliendisuhteid.

See ei ole manipuleerimine, see on strateegiline kommunikatsioon | Keisha Brewer | TEDxGeorgetown
Ettevõtted saavad kasutada inimkäitumise disaini, et luua tooteid ja teenuseid, mis muudavad käitumist ja parandavad klientide elu. Suhtlus klientidega on oluline müügi ja maine parandamiseks. LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi suhtlemiseks.
Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
Hankige värskemaid uudiseid LiveAgenti uuendustest ja soodustustest. Suhte loomine kliendiga on võtmetegur ettevõtte edu seisukohast. Klientide rahulolu sõltub andmete migreerimisest, VoIP telefonisüsteemidest ja klienditeeninduse tarkvarast.