Avatud lähtekoodiga kasutajatugi?
Avatud lähtekoodiga kasutajatugi on kasutajatugi, mis pakub sedelite haldamise süsteemi. See tarkvara pakub eelkonfigureeritud versiooni ja on täielikult kohandatav. Sellel pole piiranguid ja see on kõigi kasutajate jaoks täielikult funktsionaalne. Mõned tüübid on tasuta, teiste alla laadimise eest tuleb maksta.
Avatud lähtekoodiga kasutajatugi on ehitatud toe pakkumiseks, see edastab e-maili, kontaktivormide või live vestluse kaudu tulnud probleemid ja küsimused platvormile. Lisaks pakub see erinevaid kasutajatoe fuktsioone, et saaksite päringutele kiiresti reageerida.
Frequently Asked Questions
Mis on avatud lähtekoodiga kasutajatugi?
Avatud lähtekoodiga tarkvara on tarkvara, mida saab arendada lai arenduskogukond. Avatud lähtekoodiga kasutajatugi põhineb ainult avatud lähtekoodil ja pakub sedeli haldamise süsteemi. See võimaldab teil pakkuda kliendituge ja suunab erinevate suhtluskanalite( e-mail, kontaktivormid, live vestlus) päringud platvormile, tänu millelel saab agent kõike ühest kohast hallata.
Mis on avatud lähtekoodiga kasutajatoe kõige olulisemad funktsioonid?
Ühe lähtekoodiga kasutajatoe kõige olulisemad funktsioonid on võimalus suhelda läbi erinevate kontaktkanalite, samuti individuaalsete sedelite haldamine ja võimalus kogutud andmete põhjal analüüse ja raporteid koostada. Kõik see on võimalik ühest kohast, mis teeb kindlasti töö lihtsamaks ja voolujoonelisemaks.
Kas LiveAgent on avatud lähtekoodiga kasutajatugi?
LiveAgent on avatud lähtekoodiga kasutajatugi. See pakub kõigi klienditeeninduse ja tehnilise toe jaoks vajalikke funktsioone.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.