Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automaatne tagasihelistamine

Mis on automaatne tagasihelistamine?   

Automaatne tagasihelistamine on telefonisüsteemi funktsioon, mida helistaja saab kasutada tagasihelistamise valimiseks, kui tema valitud number on hõivatud. Automaatne tagasihelistamise funktsioon annab telefonisüsteemile korralduse salvestada ja valida helistaja number uuesti, kui liin muutub taas vabaks.

Tagasihelistamise võimalus on IVR-süsteemi tavaline funktsioon ja see tagab, et kliendid saaksid automaatse tagasihelistamise, mitte peaksid ootele jääma. Paljud kõnekeskuste tarkvarad pakuvad automaatse tagasihelistamise funktsiooni, kuna see on parem viis nautida mugavat kõnekeskuse suhtlust. 

LiveAgent’i kõnekeskuse tarkvara pakub automaatse tagasihelistamise funktsiooni osana oma kõnekeskuse tarkvaralahendusest. Valides LiveAgent’i automaatse tagasihelistamise tarkvara, saate hõlpsasti parandada klientide rahulolu ja vähendada ooteaega.

automaatne klienditeeninduse tagasihelistamine

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Kuidas toimib automaatne tagasihelistamine?

See funktsioon on osa IVR (interaktiivne häälvastus) menüüst. Menüüvalikud esitatakse helistajatele, kui nad valivad teie numbri. Näiteks võib menüü kutsuda helistajaid üles “vajutage 1 müügi jaoks” või “vajutage 3 tagasihelistamise jaoks”.

Kui teie helistaja valib tagasihelistamise võimaluse, salvestab süsteem tema numbri ja paigutab selle järjekorda ning kõne lõpetatakse koheselt. Kui helistaja number jõuab järjekorra tippu, valib süsteem automaatselt tema numbri ja ühendab ta tugiagendiga.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Mis on automaatse tagasihelistamise korraldused?

Automaatsed tagasihelistamine korraldused on sisseehitatud arvutipõhised käsud, mida helistajad kasutavad hõivatud telefoniliinidel navigeerimiseks ja tagasihelistamise taotlemiseks. Allpool on lühike korraldus selle kohta, kuidas järgida automaatseid tagasihelistamise korraldusi.

  • Kui keegi helistab, vajutage pärast IVR-menüü nimekirja kuulamist määratud nuppu automaatse tagasihelistamise jaoks, kui kuulete valimisel “hõivatud” signaali. 
  • Pärast nupu vajutamist kõne lõpetatakse
  • Kui olete enne nupu vajutamist kõne katkestanud, valige number uuesti, kuulake juhiseid ja vajutage tagasihelistamise valikut.
  • Kui liin vabaneb, helistatakse teile tagasi
  • Vastake telefonile ja rääkige kõnekeskuse töötajaga.

Teisalt, kui soovite tagasihelistamise taotluse tühistada, saate teha järgmist:

  • Kuulake IVR-korraldusi
  • Vajutage määratud nuppu, et tühistada automaatne tagasihelistamise taotlus
  • Oodake kinnitussignaali ja pange kõne kinni

Miks on oluline, et kõnekeskuse tarkvara omab täiustatud tagasihelistamise funktsiooni?

Harvard Business Review kohaselt suurendavad automaatsed tagasikutsumised lojaalsust ja vähendavad klientide vaeva. See funktsioon ei kasvata aga mitte ainult lojaalsust, vaid annab kõnekeskusele ka mõned olulised eelised.

Siin on mõned põhjused, miks tagasihelistamise funktsioon on kõnekeskuse tarkvara puhul väga oluline:

  • Tagasikutsumise funktsioon parandab klientide rahulolu ja kliendikogemust
  • Kõnekeskused kasutavad tagasihelistamise funktsiooni, et vähendada keskmist ooteaega
  • Tagasihelistamise funktsioon tähendab, et kõnekeskus väärtustab kliendi aega

Enamik kõnekeskusi peab automaatseid kõnefunktsioone kliendikogemuse uuenduseks. Tagasihelistamise funktsioonide pakutava väärtuse edasiseks parandamiseks saavad kõnekeskused küsida klientidelt tagasisidet ja pakkuda paremat kliendikogemust. 

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kuidas testida, kas funktsioon töötab

Pärast automaatse tagasihelistamise tarkvara juurutamist oma IVR-i saate kontrollida, kas teie IVR-skript töötab, proovides LiveAgent’is järgmisi toiminguid. 

  1. Logige sisse oma LiveAgenti kontole
  2. Helistage telefoninumbrile, mis on seotud teie LiveAgent-kontoga. Veenduge, et numbril on aktiivne IVR-skript.
  3. Kuulake mitmetasandilist IVR-menüüd
  4. Järgige IVR-menüü valimisjuhiseid ja klõpsake määratud valimisnuppu. Näiteks võib IVR-menüü nõuda, et vajutaksite tagasikutsumiseks klahvi 4
  5. Pöörake tähelepanu sellele, kuidas kõne helistajalt tuleb
  6. Pange tähele, et kõne heliseb agentide kasutajaliideses ja sellele saab vastata või selle võib saata järjekorda
  7. Vastake kõnele agendi liidesest.
  8. LiveAgent valib helistaja numbri automaatselt uuesti. Oodake, kuni see protsess algab
  9. Oodake helistajana automaatset tagasihelistamist ja vastake kõnele, kui see tuleb

Kui olete kõik need sammud edukalt sooritanud, võite olla kindel, et teie tagasihelistamise funktsioon töötab ideaalselt ja on valmis koheseks kasutamiseks. 

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

KKK

Mis on automaatne tagasihelistamine?

Automaatne tagasihelistamine on telefoni IVR-funktsioon, mis võimaldab helistajatele tagasi helistada, selle asemel et nad jääksid pikalt ootele. Tavaliselt aitab see funktsioon klientidele tagasi helistada hõivatud või kättesaamatu kõnekeskuse liini puhul. Automaatne tagasihelistamise funktsioon paneb helistaja järjekorda ja teeb kohe kõne, kui valitud number muutub vabaks.

Kuidas automaatne tagasihelistamine toimib?

Automaatne tagasihelistamine toimib IVR-menüüga integreeritult. Kui see on integreeritud, saavad helistajad automaatse tagasikutsumise käivitamiseks soovitada konkreetsete nuppude vajutamist. Kui automaatse tagasikutsumise taotlus on esitatud, lõpetatakse kõne kohe. Nii näiteks valib LiveAgent tarkvara liini uuesti, kui helistaja number on tagasihelistamise järjekorra tipus.

Mis on automaatsed tagasihelistamise korraldused?

Automaatse tagasihelistamise korraldused on tarkvara käsud või protsessid, mille abil helistaja või agent saab algatada ja vastata tagasihelistamise päringutele. Need korraldused hõlmavad tavaliselt telefonil määratud nuppude vajutamist ja numbrite helinate jälgimist, et määrata kindlaks, millal automaatne tagasikutsumine võib toimuda.

Miks on oluline, et kõnekeskuse tarkvara omab täiustatud tagasikutsumise funktsiooni?

Kõnekeskuse tarkvara peab sisaldama täiustatud tagasihelistamise funktsiooni mitmel põhjusel. 

  • Tagasihelistamise funktsioonid võimaldavad pakkuda klientidele paremat kogemust ja tuge
  • Tagasihelistamise funktsioonid tõestavad ka helistajatele, et nende aeg on väärtuslik
  • Automaatne helistamine on kasulik tagamiseks, et kõnekeskuse agendid annaksid helistajatele rahulikke, isikupärastatud ja põhjalikke vastuseid sobival ajal

Kuidas saab testida, kas funktsioon töötab?

Saate kindlaks teha, kas teie tagasihelistamise funktsioon töötab, logides sisse oma kõnekeskuse tarkvarasse ja testkõne käivitamisega.

  • Helistage liinile, mis on seotud teie tagasihelistamise kontoga ja kuulake IVR-menüüd
  • Järgige numbri valimise käsklust ja oodake kõne lõppemist

  • Pärast seda saab helistaja kõne, kui on tema kord järjekorras saabub

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo