Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analüütika

Mis on analüütika?

Analüütika ehk Raportid on LiveAgent`i funktsioon, mis mõõdab klientide rahulolu. See on ideaalne tööriist, mis parandab teenindust ja motiveerib klienditoe esindajaid. See tööriist kogub andmeid klientide ja toe soorituse kohta. Seejärel analüüsib neid ja valmistab ette ülevaate. Analüütika sisaldab detailseid tabeleid, graafikuid, raporteid, statistikat ja muud. See aitab jälgida agentide sooritust ja võrdleb statistikat. kõige produktiivsemaid agente saab premeerida ja teised klienditoe esindajad saavad neilt õppida. LiveAgent pakub professionaalset Analüütikat.

Saage Analüütika kohta rohkem teada LiveAgent`ist.

Analüütika
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mida analüütika tähendab?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analüütika on süsteemne andmete või statistika arvutuslik analüüs. Tänu sellele saame interpreteerida ja kanda üle andmete mustreid, mida kasutatakse otsuste tegemise toetamiseks. Seda kasutatakse äriliste andmete analüüsimiseks, et saaksite kirjeldada, ennustada ja parandada tulemusi. Kuna analüüs ja optimeerimine on edu võti peaks analüütika teeninduse strateegias peamist rolli mängima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milliseid analüütika funktsioone LiveAgent teile pakub?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`i analüütika funktsiooniga saate analüüsida saabuvad ja väljuvaid sõnumeid, vestlusi ja kõnesid. Lisaks saate kontrollida raportite tulemusi sorteerides neid aja, kanali ja osakonna alusel. Saate agentide soorituse raportid, soorituse raportid sedeli alusel. Saate valida perioodi, millest infot soovite ja isegi aasta jagu tagasi minna.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas pääseda juurde LiveAgenti Analüütika funktsioonile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`i analüütika asub Raportite sektsioonis, Analüütika Ülevaate all. Saate hinnata soorituse raporteid ning tutvuda teeninduse reitingutega.” } }] }

KKK

Mida analüütika tähendab?

Analüütika on süstemaatiline andmete või statistika arvutuslik analüüs. Selle abil saame otsuste tegemise toetamiseks kasutatavaid andmete mustreid interpreteerida ja üle kanda. Seda kasutatakse äriliste andmete analüüsimiseks, et saaksite kirjeldada, ennustada ja parandada tulemusi. Kuna analüüs ja optimeerimine on edu võti peaks analüütika teie klienditeeninduse strateegias peamist rolli mängima.

Milliseid analüütika funktsioone LiveAgent pakub?

Tänu LiveAgent`i analüütika funktsioonile saate analüüsida saabuvad ja väljuvaid sõnumeid, vestlusi ja kõnesid. Lisaks saate kontrollida raportite tulemusi sorteerides neid aja, kanali ja osakonna alusel. Saate agentide soorituse raportid, soorituse raportid sedeli alusel. Saate valida perioodi, millest infot soovite ja isegi aasta jagu tagasi minna.

Kuidas LiveAgent`is analüütika funktsioonile juurde pääseda?

LiveAgent`i analüütika funktsioonid leiate Raportite alt, seejärel vajutage Analüütika Ülevaade. Saate hinnata soorituse raporteid ja tutvuda klienditeeninduse reitingutega.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo