Mis on agent?
Agendid on lahutamatud osa igast ettevƵttest. Agendid vƵi teeninduse esindajad on inimesed, kes hoolitsevad klientide eest ja pakuvad klienditoe teenust. Nad vastavad kƵnedele, vestlustele ja sƵnumitele, et lahendada pƤringuid ettevƵtte toodete ning teenuste kohta.
Oluline on oma klientidest lugupidada. Klienditeeninduse esindajad peavad olema ideaalne kombinatsioon oskustest, isiklikest atribuutidest ja kirest toote ja tƶƶ vastu.
Selleks peavad edukal klienditeenindajal olema teatud oskused ja omadused:
- Kannatlikkus ā klientide kaebustega tegelemine vƵib mƵnikord olla masendav. Kannatlikkuse ülesnƤitamine ja mitte pingutamine on vƤga oluline kvaliteet, mis klienditeenindajal peaks olema.
- SuurepƤrased suhtlemisoskused ā arusaamatused vƵivad pƵhjustada suuri probleeme, seega on edukate agentide jaoks oluline oskus klientidega tƵhusalt suhelda.
- Leidkus ā kliendile meeldejƤƤva teenuse pakkumiseks peab agent olema leidlik ja
- Empaatia ā nende pƤringute ja kaebustega tegelemisel on oluline teada, kuidas panna end kliendi olukorda.
- Ajahaldusoskused ā agendid peavad tegelema korraga paljude erinevate kaebuste, ülesannete ja küsimustega. SellepƤrast peavad nad oma aega tƵhusalt juhtima.
- EesmƤrgile orienteeritud olemus ā kuigi isikupƤra on suurepƤrane pakkuda, on Ƥriplaanist kinnipidamine ja mƵƵdikutega tƶƶtamine agendi jaoks soovitud kvaliteet.
Paljudes organisatsioonides, ettevõtetes ja isegi kasutajatoe tarkvaralahendustes on tavaliselt mitut tüüpi agente, kellel on erinevad rollid, kohustused ja õigused.
Saage LiveAgent`i Agentide kohta rohkem teada.
Ready to boost your customer service support?
LiveAgent's help desk is designed to make your agents' work easier and faster.
Expert note
Agent on klienditeeninduse esindaja, kes vastab päringutele, vestlustele ja kõnedele ning lahendab klientide probleeme. Oluline on agendi suhtlusoskus ja pühendumus.
