Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agent

Mis on agent?

Agendid on lahutamatud osa igast ettevõttest. Agendid või teeninduse esindajad on inimesed, kes hoolitsevad klientide eest ja pakuvad klienditoe teenust. Nad vastavad kõnedele, vestlustele ja sõnumitele, et lahendada päringuid ettevõtte toodete ning teenuste kohta.

Oluline on oma klientidest lugupidada. Klienditeeninduse esindajad peavad olema ideaalne kombinatsioon oskustest, isiklikest atribuutidest ja kirest toote ja töö vastu.

Admini rolliga agendid saavad hallata ka teisi kasutajaid ja vaadata raportit. Omaniku rolliga on neil juurdepääs arvetele ja ettevõtte infole.

Saage LiveAgent`i Agentide kohta rohkem teada.

Agendid
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on agendi termini definitsioon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent on olulisim klienditeeninduse tarkvara komponent, sest see pakub töötajate oskusi, ilma milleta tarkvara ise kliendituge juhtida ei saa. Agent on inimene, kes lahendab probleeme ning pakub kliendile tuge, tänu millele suudab teie bränd paremaid tulemusi saavutada. Admin agent saab süsteemi jälgida ja konfigureerida.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas LiveAgent`is agendi rolli määrata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selleks, et määrata kellelegi LiveAgent`is agendi roll, minge ‘Konfiguratsioon’, seejärel valige ‘Agendid’. Järgmises sammus ‘Loo agent’. Andke agendile nimi, täpsustage e-maili aadress ja sugu. Lõpuks valige konkreetne roll: Agent – sirvib sedeleid ja vastab neile või Admin – kes saab vaadata päringuid, neile vastata/hallata süsteemi seadeid või Omanik – kes saab hallata kontot, arveldamist ja süsteemi seadeid, samuti vaadata päringuid ning neile vastata. Seejärel saab agent oma konto salasõna e-mailiga.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on agendi pädevused LiveAgent`is?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent on ettevõtte teeninduse kõige olulisem osa. Neil on vajalikud oskused, et pakkuda parimat klienditeenindust. Agent pakub tuge ning lahendab probleeme, kui ta toimib ka adminnina siis on tal võimalik teostada järelvalvet ja konfigureerida süsteeme. Agendil peab olema põhjalik arusaamine ettevõtte asjadest, mis võivad kliendile huvi pakkuda (tooted, teenused, müük, turundus).” } }] }

KKK

Mis on agendi termini definitsioon?

Agent on kõige olulisem klienditeeninduse tarkvara komponent, sest see pakub töötajate oskusi, ilma milleta tarkvara ise kliendituge juhtida ei saa. Agent on inimene, kes lahendab probleeme ja pakub kliendile tuge, tänu millele suudab teie bränd paremaid tulemusi saavutada. Admin agent saab süsteemi jälgida ja konfigureerida.

Kuidas LiveAgent`is agendi rolli määrata?

Selleks, et määrata kellelegi LiveAgent`is agendi roll, minge ‘Konfiguratsioon’, seejärel valige sealt ‘Agendid’. Järgmises sammus ‘Loo agent’. Andke agendile nimi, täpsustage e-maili aadress ja sugu. Lõpuks valige konkreetne roll: Agent – sirvib sedeleid ja vastab neile või Administraator – kes saab vaadata päringuid, neile vastata ning hallata seadeid või Omanik – kes saab hallata kontot, arveldamist ja süsteemi seadeid, samuti vaadata päringuid ja neile vastata. Seejärel saab agent oma konto salasõna e-mailiga.

Mis on agendi pädevused LiveAgent`is?

Agent on ettevõtte klienditeeninduse kõige olulisem osa. Neil on vajalikud oskused, et pakkuda parimat teenindust. Agent pakub tuge ja lahendab probleeme ja kui ta toimib lisaks ka administraatorina, siis saab ta teostada järelvalvet ja konfigureerida süsteeme. Agendil peab olema põhjalik arusaamine ettevõtte asjadest, mis võivad tema kliendile huvi pakkuda (tooted, teenused, müük, turundus).

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo