Mis on agent?
Agendid on lahutamatud osa igast ettevõttest. Agendid või teeninduse esindajad on inimesed, kes hoolitsevad klientide eest ja pakuvad klienditoe teenust. Nad vastavad kõnedele, vestlustele ja sõnumitele, et lahendada päringuid ettevõtte toodete ning teenuste kohta.
Oluline on oma klientidest lugupidada. Klienditeeninduse esindajad peavad olema ideaalne kombinatsioon oskustest, isiklikest atribuutidest ja kirest toote ja töö vastu.
Admini rolliga agendid saavad hallata ka teisi kasutajaid ja vaadata raportit. Omaniku rolliga on neil juurdepääs arvetele ja ettevõtte infole.
Saage LiveAgent`i Agentide kohta rohkem teada.

KKK
Mis on agendi termini definitsioon?
Agent on kõige olulisem klienditeeninduse tarkvara komponent, sest see pakub töötajate oskusi, ilma milleta tarkvara ise kliendituge juhtida ei saa. Agent on inimene, kes lahendab probleeme ja pakub kliendile tuge, tänu millele suudab teie bränd paremaid tulemusi saavutada. Admin agent saab süsteemi jälgida ja konfigureerida.
Kuidas LiveAgent`is agendi rolli määrata?
Selleks, et määrata kellelegi LiveAgent`is agendi roll, minge ‘Konfiguratsioon’, seejärel valige sealt ‘Agendid’. Järgmises sammus ‘Loo agent’. Andke agendile nimi, täpsustage e-maili aadress ja sugu. Lõpuks valige konkreetne roll: Agent – sirvib sedeleid ja vastab neile või Administraator – kes saab vaadata päringuid, neile vastata ning hallata seadeid või Omanik – kes saab hallata kontot, arveldamist ja süsteemi seadeid, samuti vaadata päringuid ja neile vastata. Seejärel saab agent oma konto salasõna e-mailiga.
Mis on agendi pädevused LiveAgent`is?
Agent on ettevõtte klienditeeninduse kõige olulisem osa. Neil on vajalikud oskused, et pakkuda parimat teenindust. Agent pakub tuge ja lahendab probleeme ja kui ta toimib lisaks ka administraatorina, siis saab ta teostada järelvalvet ja konfigureerida süsteeme. Agendil peab olema põhjalik arusaamine ettevõtte asjadest, mis võivad tema kliendile huvi pakkuda (tooted, teenused, müük, turundus).