Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Abikeskuse haldaja

Kes on abikeskuse haldaja?

Abikeskuse haldaja, LiveAgent´is tuntud ka kui Admin, on Abikeskuse roll, mis annab agendile täielikud privileegid mistahes Abikeskusega seonduvates tegevustes. Kergagentidel pole haldaja privileege.

KKK

Kes on abikeskuse haldaja?

Abikeskuse haldaja on inimene, kes haldab klienditeeninduse meeskonda. LiveAgent`is kutsutakse seda rolli Administraatoriks. Tänu sellele on haldajal täielikud õigused seoses abikeskuse tegevustega, nii saab ta meeskonda hallata.

Millised on abikeskuse haldaja kohustused?

Abikeskuse haldaja haldab klienditeeninduse meeskonda, toetab nende tegevusi ja tagab teenuse kõrgeima taseme. isaks hoolib ta töötajate arengust, samuti nende tegevuste kokkuvõtetest.

Kas saate abikeskuse haldajat LiveAgent`i lisada?

Abikeskuse haldajal on LiveAegent`is administraatori õigused. See võimaldab talle kõiki lubasid, mida ta meeskonna juhtimiseks vajab. Tal on juurdepääs kõigile sedelitele, klientidele ja ülevaade kõikide agentide tegevustest. Tänu sellele saab ta efektiivselt meeskonda juhtida ja jälgida nende tegevusi.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo