Kes on abikeskuse haldaja?
Abikeskuse haldaja, LiveAgent´is tuntud ka kui Admin, on Abikeskuse roll, mis annab agendile täielikud privileegid mistahes Abikeskusega seonduvates tegevustes. Kergagentidel pole haldaja privileege.
Frequently Asked Questions
Kes on abikeskuse haldaja?
Abikeskuse haldaja on inimene, kes haldab klienditeeninduse meeskonda. LiveAgent`is kutsutakse seda rolli Administraatoriks. Tänu sellele on haldajal täielikud õigused seoses abikeskuse tegevustega, nii saab ta meeskonda hallata.
Millised on abikeskuse haldaja kohustused?
Abikeskuse haldaja haldab klienditeeninduse meeskonda, toetab nende tegevusi ja tagab teenuse kõrgeima taseme. isaks hoolib ta töötajate arengust, samuti nende tegevuste kokkuvõtetest.
Kas saate abikeskuse haldajat LiveAgent`i lisada?
Abikeskuse haldajal on LiveAegent`is administraatori õigused. See võimaldab talle kõiki lubasid, mida ta meeskonna juhtimiseks vajab. Tal on juurdepääs kõigile sedelitele, klientidele ja ülevaade kõikide agentide tegevustest. Tänu sellele saab ta efektiivselt meeskonda juhtida ja jälgida nende tegevusi.
Expert’s note
Abikeskuse haldaja on klienditeeninduse meeskonna juht, kes tagab teenuse kõrgeima taseme ja haldab süsteemi seadeid LiveAgent klienditeenindustarkvaras.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.