Klienditoe piletisüsteem

Avaldage oma klientidele muljet ja suurendage nende rahulolu.
  • ✓ Pole seadistamise tasu   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Päise animatsioon
Klienditoe tarkvara

Suurepärane klienditugi on tänapäeval üks neist asjadest, mida kõik ettevõtetelt ootavad. Kui teete seda hästi, võib see luua lojaalsuse kliendi ja Teie kaubamärgi vahel. Kui aga teete seda valesti, võib see põhjustada katastroofi ja kuna tarbijatele on saadaval nii palju võimalusi, ei tule nad tõenäoliselt peale kõrvetada saamist tagasi. Seega tekib küsimus: kuidas tagada, et pakun oma klientidele parimaid tugiteenuseid, et neid hoida?

Sellele küsimusele vastust otsides on vaja mõelda, mis on kliendi jaoks oluline. Nendeks on immateriaalsed kaubad, nagu aeg ja rahulolu. Parim viis nende aspektide suurendamiseks klienditeeninduses, on klienditoe piletisüsteemi rakendamine, mis aitab probleeme palju kiiremini ja efektiivsemalt käsitleda.

Mis on klienditoe tugipileti süsteem?

Klienditoe piletisüsteem on tsentraliseeritud süsteem, mis logib klientide päringuid, taotlusi ja suhtlusi piletitena tugipersonalile korraldamiseks, neile vastamiseks ja lahendamiseks. Seda tüüpi tarkvara aitab kliendipäringute lahendamise protsessi sujuvamaks muuta. Teatud juhtudel määrab see pileti automaatse jaotamise kaudu agendile, kes on seda kõige paremini võimeline haldama. See näide puudutab klienditoe piletisüsteemi üht kõige olulisemat aspekti: automatiseerimist.

Kuidas klienditoe piletisüsteem toimib?

See süsteem töötab, luues pileteid, mis on dokumendid ja käitavad kliendi suhtluse logisid. Näiteks loob klienditeeninduse esindaja reaalajas kõne või meili teel pileti. Tugipileteid hoitakse ühtses postkastis, kuhu pääsevad ligi kõik töötajad. Kui pilet on loodud, teavitab süsteem agente kas heli- või e-posti teel.

Tsentraliseeritud kasutajatoe abil on lihtsam luua kohandatud aruandeid, et jälgida peamisi ärimõõdikuid ja KPI-sid. Näiteks on Teie klienditoe täiendamine oluline, kuna see on osa sellest, mille alusel mõned kliendid ettevõtet üldiselt hindavad.

Lisaks võib automatiseerimise reeglite seadistamine parandada tugimeeskonna üldist töövoogu ja vähendada reageerimisaega. Klientide eest hoolitsemine ja nende toetamine lisab Teie ettevõttele väärtust, sest Dimension Data aruannete kohaselt “suurendasid oma tulu 84% organisatsioonidest, kes töötasid parema kliendikogemuse suunas.”

Klienditoe piletisüsteemi komponendid

Tõhus klienditoe piletisüsteem sisaldab komponente, mis määravad platvormi efektiivsuse ja pakuvad klientidele erinevaid võimalusi ettevõtetega suhtlemiseks. Kuigi ettevõtted võivad mõnel juhul kasutada selliseid tööriistu nagu AI robot, leidis Microsoft, et robotite osakaal probleemide lahendamisel on langenud 28%-ni. Lisaks ei pea Ameerika tarbijad roboteid tõhusaks ning 40% usaldab teenindusmeeskondade poole pöördumiseks muid kanaleid.

Enamik tarbijaid eelistab telefoni teel ühendust võtta toe või brändiga, kuna nad otsivad kiiret vastust või tegelikku inimest, kellega rääkida. Seega peaksite klienditoe piletisüsteemi põhielementide hindamisel meeles pidama, et parim tarkvara on loodud selleks, et muuta protsessid tõhusamaks ja võimaldada tarbijatel levinumaid probleeme kiiremini lahendada.

Klienditoe piletisüsteemid võimaldavad sujuvamat suhtlust kõigil standardsetel platvormidel. Klientide eelistatud kanalitele reageerimine suurendab brändilojaalsust ja klientide hoidmist. Pärast üksikut halba klienditeeninduse kogemust liiguvad tarbijad reeglina edasi. Aastatuhande põlvkond vahetab veelgi tõenäolisemalt kaubamärki, enam kui kolmveerand on seda väidetavalt teinud.

E-post

Kõige tavalisem veebisuhtlusvorm on e-post. Samuti vajate ka mis tahes saidil või teenuses konto loomiseks e-posti aadressi. Seega on sissetulevate e-kirjade haldamise süsteem oluline.

Klienditoe piletite süsteem loob iga meili jaoks pileti ID-d ja määrab need vastavalt automatiseerimise reeglitele asjakohastele kasutajatele või meeskonnale. Piletiomanik saab seejärel seda edastada, lisada silte, filtreerida ja palju muud.

Edasta e-kirjad oma LiveAgenti

Reaalajas vestlus

Sarnaselt telefonikõnega, kuid suurema rõhuasetusega multitegumtööle, võimaldab reaalajas vestlus kliendil töötajatega reaalajas suhelda. Seetõttu peetakse seda üheks kõige enam rahuldust pakkuvamaks suhtlemisviisiks. Tarbijad hindavad teadmist, et keegi ootab teisel pool ekraani, et vastata nende küsimustele. See paneb nad tundma end tähtsana ja väärtustatuna. 99firmsi andmetel nõuavad umbes 69% USA ostjatest reaalajas vestluse funktsioone.

Reaalajas vestlus on brauseripõhine tarkvara, mis tähendab, et Teie klient ei pea peaaegu üldse pingutama, kuna vestlusnupp on manustatud veebisaidile või konkreetsele veebilehele. Reaalajas vestluste kaudu saavad kliendid võtta kohe ühendust kellegagi, kes saab aidata nende probleeme lahendada. Protsessile aitab lisaks kaasa kliendi käitumise jälgimise kontekst veebisaidil. Selline kohese kaasatuse tase toob kaasa positiivse kliendikogemuse.

Reaalajas vestluse funktsioon klienditoe piletisüsteemis - LiveAgent

Kõnekeskus

Kui Teie kliendil on küsimus, mida ta ei oska vestluses või meili teel seletada, helistab ta suure tõenäosusega. Kõnekeskus on tsentraliseeritud kontor, mis on loodud sissetulevate kõnede vastuvõtmiseks ja telefonitoe haldamiseks. Kõnekeskuse tarkvara on virtuaalne lahendus, mille saate integreerida VoIP teenuse pakkujaga. Levinumad funktsioonid on interaktiivne häälvastus (IVR), automaatne tagasihelistamine, kõnede edastamine ja piiramatu kõnede salvestamine.

Ühes uuringus selgus, et “enam kui kolmveerand kõigist tarbijatest eelistab klienditeenindusega telefoni teel ühendust võtta.” Probleemi telefonis selgitamine on palju kiirem kui kirjutamine. Kuigi teiste kontaktpunktide olemasolu on hädavajalik, on ülioluline omada kohta, kuhu helistada.

Ühendage oma VoIP pakkuja klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Sotsiaalmeedia haldamine

Sotsiaalmeedia on veel üks klienditoe osa, mis nõuab tähelepanu. Sotsiaalmeedia pakub klientidele platvormi, kus nad saavad väljaspool tavalisi kontaktivõimalusi otse ettevõtetele sõnumeid saata. Tänu sellele on sotsiaalmeedia võrgustike jälgimine klientide rahulolu lahutamatu osa. Sotsiaalsete harjumuste uuringu kohaselt ootavad 42% tarbijatest ootavad sotsiaalmeedias vastust 60 minuti jooksul. Mis puudutab valitud kanaleid, nagu Facebook, siis 85% tarbijatest ootab oma küsimustele vastust kuue tunni jooksul, samas kui 64% Twitterist kasutajad ootavad vastust tunni jooksul.

Seetõttu pakuvad klienditoe piletisüsteemi pakkujad, nagu LiveAgent, integratsioone suurimate sotsiaalmeedia platvormidega, et aidata Teie klienditeeninduse võimaluste võrku laiendada. Selleks et mõista SoMe tähtsust klienditeeninduses, peate teadma, et kasutajate ja ettevõtete vahel vahetatakse igakuiselt Facebook Messengeri kaudu umbes miljard sõnumit.

Ühendage facebook klienditoe tarkvaraga - LiveAgent

Kliendiportaal

Kliendiportaalide abil pääsevad kliendid ligi ressurssidele ööpäevaringselt. Kliendid saavad sisse logida, et vaadata oma tellimuste üksikasju, vestelda tugimeeskonna liikmetega ja pääseda juurde iseteenindusliku abi valikutele, et teavet kiiresti leida. See on suurepärane valik, mida klientidele pakkuda, kuna see võimaldab neil oma probleeme iseseisvalt lahendada ilma klienditeeninduse poole pöördumata.

Standardfunktsioonid hõlmavad teadmusbaase, foorumeid, tagasisidet ja soovitusi, piletite esitamist ja otsinguvidinaid. Need funktsioonid tagavad, et kliendiportaalis on olemas kogu kliendile vajalik teave ja ühtlasi hõlbustavad funktsioonid ka otsitava leidmist. See omakorda vähendab päringute arvu, millega Teie klienditeenindajad peavad igapäevaselt tegelema ning parandab üldist rahulolu, mida klient tunneb pärast Teie ettevõttega suhtlemise lõpetamist. Tegemist on Teile, töötajatele ja klientidele kasuliku stsenaariumiga.

Teadmusbaasi kohandamine kliendiportaali tarkvaras - LiveAgent

Teadmusbaas

Teadmusbaasid on kliendiportaali üks põhifunktsioone, pakkudes klientidele ressursse ja artikleid levinud küsimustele lahenduste sirvimiseks. Selle teenuse eeliseks on võimalus abistada klientide pärast tööaega, vähendades samal ajal päringuid ja suurendades Teie veebisaidi liiklust.

Sisemine teadmusbaas tagab tugimeeskondadele kiire juurdepääsu teabele, et kiirendada klientidega suhtlemist ja tõhustada suhtlust. Nii omavad agendid teabehoidlat, et tulla probleemiga toime ilma teist agenti vajamata, lühendades kliendi abistamiseks kuluvat aega. Kuna otsingufunktsioon muudab teadmusbaasi uskumatult juurdepääsetavaks, saavad agendid telefonis või vestluses kiiresti otsida kliendi abistamiseks vajalikku teavet. Teadmusbaasi loomisel peaksid kõigi osakondade liikmed tegema koostööd, et luua ressurss, mis vastab klienditeeninduse taotluste keerukatele vajadustele.

Klientide lojaalsus ja säilitamine - Teadmusbaas - LiveAgent

Tõhusa klienditoe tugipileti süsteemi põhijooned

Tõhusa klienditoe piletisüsteemi loo esimese poole moodustavad komponendid. Loo teise poole moodustavad tõhusa süsteemi jaoks vajalikud olulised omadused, kuigi nende vahel on kindlasti ka ristumispunkt.

Samuti on oluline, et klienditeeninduse lahenduse tööriist, nagu tõhus klienditoe piletisüsteem, suudaks skaleerida koos Teie ettevõtte kasvuga. Miski ei aeglusta kasvu nii nagu uue protsessi rakendamine, kuna töötajate ümberõpetamine uue süsteemi kasutamiseks võtab aega, raha ja jõupingutusi. Seega on skaleeritavus nende süsteemide levinud omadus. Täiustatud funktsioonid, millele peaksite seda tüüpi lahenduse leidmisel tähelepanu pöörama, on automaatika, aruandlus ja integreerimine.

Automatiseerimise oluline eelis on see, et see vastutab kõigi korduvate või lihtsate ülesannete eest ning täidab need. Automatiseerimist rakendatakse LiveAgenti automatiseeritud piletite jaotamises, mis märgistab ja määrab pileteid ilma inimese sekkumiseta. Konserveeritud sõnumid kuuluvad samuti sellesse kontseptsiooni.

Konserveeritud sõnumid on nagu telefoni häälmenüüs olevad eelnevalt salvestatud sõnumid, kuid siinkohal valib agent vastuse ise, et parandada vastamiseks kuluvat aega. Sõltuvalt kliendi sõnumist võivad konserveeritud sõnumid olla nii lihtsad kui nende teavitamine, et vajate paar minutit kliendi konto üksikasjade uurimiseks. Nii on nad teadlikud, et töötate nende päringu kallal, kuid ei pruugi kohe vastust saada. Kiirem reageerimine on alati parem, isegi kui öeldakse, et mõistate kliendi frustratsiooni ja töötate lahenduse kallal.

Konserveeritud sõnumite funktsioon reaalajas vestluse tarkvaras - LiveAgent

Aruandlus mängib olulist rolli igas organisatsioonis ja võib ka kinnitada klienditeeninduse tõhusust. Suurepärane klienditeeninduse aruandlus võib anda Teie organisatsioonile olulist analüütikat, mis aitab määratleda SLAd, mida saate oma brändi turundamiseks kasutada.

Õiget tarkvara kasutades saate integreerida ka teisi rakendusi, et lihtsustada töötajate töövooge ja parandada tõhusust veelgi. Näiteks võimaldab LiveAgent integreerida muu tootlikkustarkvara, nagu Slack, nii et igapäevaste ülesannete täitmisel kulub vähem aega kahe rakenduse vahel vahetamise jaoks. Mitmekanalilise klienditoe piletisteemina toimib LiveAgent organisatsiooni keskse klienditeeninduskohana koos võimsate funktsioonidega, mis parandavad tõhusust ja klienditeenindust.

Find the best solution for you

LiveAgent offers plenty of useful integrations and features, making customer service easier than ever before. Curious about all the opportunities?

Kuidas valida parim klienditoe tugipileti süsteem

Parima klienditoe piletisüsteemi valimine võib olla keeruline, kuna kõigil neil on tugevad ja nõrgad küljed. Allpool toodud kriteeriumid aitavad Teil otsustada, milline neist on Teie jaoks parim. Sellegipoolest on oluline meeles pidada, et isegi kui mõned süsteemid tunduvad üldiselt parimad, ei pruugi need olla Teie konkreetse olukorra jaoks kõige sobivamad.

Kohustused

Konkreetset klienditeeninduslahendust vaadates on oluline jälgida aega, millal olete lepinguga kohustatud nende süsteemi eest tasuma. Mõned lahenduste pakkujad, nagu LiveAgent, arveldavad kuust kuusse ilma lepinguta, nii et saate igal ajal tühistada. Teistel võib seevastu olla lepinguid, mis nõuavad teenuse kasutamise jätkamist. Seda tegurit on oluline enne otsustamist kaaluda, sest vastasel korral võite jääda kohustustesse pakkujaga, mis Teie ettevõttele üldsegi ei sobi.

Hinnakujundus

Pealtnäha on hinnakujundus lihtne, kuna saate määrata igakuise kulu iga teenusepakkuja juures. Kuid peaksite arvestama kõigi klienditoe piletisüsteemiga kaasnevate kuludega, kuna need lähevad kaugemale lihtsalt tarkvara hinnast. Peate arvestama koolituse, värskenduste ja pideva toe kuludega.

Ettevõtted peaksid seda hinda ka võrdlema praeguse hinnaga ühe pileti kohta ja uue lahenduse hinnangulise pileti hinnaga. BMCblogsi andmetel oli keskmine pileti hind (USA-s) 15,56 dollarit, madalaim 2,93 dollarit ja kõrgeim 46,69 dollarit.” Mida tõhusam võimaldab Teie süsteem agentidel konkreetse piletiga olla, seda kuluefektiivsem on süsteem. Kui saate pileti pealt kulusid kokku hoida, võib Teie lahenduse ostu amortisatsioon aidata Teil otsustada.

Pakutud kontaktivõimalused

Samuti on oluline arvestada teenusepakkuja klienditeenindusega ja sellega, kuidas saate nendega ühendust võtta. Ettevõtted saavad LiveAgenti tugitiimiga ühendust võtta teadmusbaasi, reaalajas vestluse, meili või telefoni kaudu. Süsteemi rike võib põhjustada aja kaotust klientidele vastamisel, mis omakorda tähendab raha kaotamist. Seetõttu on hädavajalik võtta ühendust klienditoe piletisüsteemi pakkujaga.

Lihtne skaleerida üles või alla

Erinevatel organisatsioonidel on sõltuvalt nende ärikohast erinevad prioriteedid. Vajalik on koostöö klienditeeninduse lahenduste pakkujaga, mis annab Teile paindlikkuse suurendamiseks ja vähendamiseks. Kasvades on võimalus lisada aja jooksul rohkem agente või suurendada oma võimaluste arvu, mis muudab klienditoe piletisüsteemide vahel oluliseks teguriks. Enne kohustuse võtmist on alati kasulik kontrollida, kui kaugele on võimalik süsteemiga minna. Sama süsteemi võimalikult kaua säilitamine on kõige kulutõhusam edasiminek.

Tarkvara piirangud

Mõnel tarkvaralahendusel võib olla kõik, mida vajate, samas kui puuduvad mõned piletisüsteemi funktsioonid. Kuid tarkvara piirangutega tuleks arvestada tuleviku mõistes mitte lähtuda hetkeolukorrast ja vajadustest. Muidugi ei pruugi Te vajada kõiki funktsioone, mida tarkvara pakub, kuid peaksite arvesse võtma ka oma tulevasi vajadusi.

Integratsioon on iga tarkvara oluline osa, kuna see võimaldab ühendada protsessid üheks intuitiivseks liideseks ja säästa aega. Kui vaadeldaval kõik-ühes lahendusel ei ole kõiki otsitavaid võimalusi, kontrollige, milliste programmidega see integreerub, nii võib tarkvara osutuda väga kulutõhusaks. Samal ajal peaks pilvepõhine tarkvara suutma toime tulla ootamatute interneti häiretega. Lõpuks võib tasuta prooviversiooni või tasuta versiooni puudumise tõttu olla keeruline kindlaks teha, kas tarkvara töötab vastavalt Teie vajadustele.

Tarkvara piirangud - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Võimalused koostööks

Tugiteenuse personalist on seni räägitud kui üksikust agendist, kuid paljude operatsioonide puhul see nii ei ole. Klienditoe süsteemid peaksid toetama meeskondi ja võimaldama neil probleemide lahendamisel koostööd teha. Organisatsiooni edu ja ebaõnnestumine toetub harva vaid ühele inimesele. Ükski äri ei saa sel viisil areneda. Oma meeskonnale koostöövõimaluse andmine sisevestluse, sisemise teadmusbaasi, manuste või piletil olevate märkmete kaudu lisab väärtust ja tõhusust.

Reaalajas vestluse tarkvara märkmed vestluses - LiveAgent

Lihtsa piletisüsteemi demoversioon

Võimalus midagi ise vaadata on alati parim viis millegi hindamiseks. Näiteks mõelge, mis vahe on sellel, kui keegi Teile maali kirjeldab või kui Teil on võimalus seda ioma silmaga näha.

Nendel kahel stsenaariumil on maalist arusaamise jaoks väga erinevad tulemused. Sama toimib mis tahes tarkvara demoversiooni puhul. Saate aru rakenduste ideest, kui vaatate selle toimimise demonstratsiooni, mitte ei piirdu sellest lugemisega. Demoversioon võimaldab Teil tutvuda paigutusega ja vaadata, kas toode on Teile sobilik.

Lihtsa piletisüsteemi demoversioon - App - Uploads - 2021 - 12 - LiveAgent Demo.png
Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Milline on parim klienditoe piletisüsteem?

Parim klienditoe piletisüsteem muudab Teie tegemised tõhusamaks ja annab klientidele iseteenindusvõimalused, et vähendada töötajate koormust. Lahendused nagu LiveAgent omavad võimsaid kohandamisvalikud, et luua Teie ettevõttele omaseid töövooge. Parim süsteem sobib Teie ainulaadsetele vajadustele.

Milline on väikeettevõtete jaoks parim klienditoe piletisüsteem?

Kui olete väikeettevõte, peaks Teie valiku eesmärgiks olema ROI, väärtus ja skaleeritavus. Seetõttu on ideaalseks stsenaariumiks leida süsteem, mis vastab kõigile Teie vajadustele mõistliku hinna eest.

Lihtsate piletisüsteemide pakkujad pakuvad oma tarkvara tasuta versiooni piiratud võimalustega. LiveAgent pakub tasuta paketti, mis annab Teile alustamiseks kõik vajalikud põhiomadused, nagu vestlusnupp, algeline aruandlus ja kliendiportaal. Teine mõistliku hinnaga variant on Zoho Desk, mis pakub ka tasuta versiooni. Edasi saate valida tasulisele plaanile ülemineku.

Milline on keskmise suurusega ettevõtete jaoks parim klienditoe piletisüsteem?

Kuna Teie ettevõte kasvab jätkuvalt, on klienditoe piletisüsteemide keskmise taseme turul rohkem võimalusi, kuna rohkem raha tähendab rohkem funktsioone. Praegu on Teil tõenäoliselt kasvav agentide meeskond ja peaksite keskenduma nende ühendamisele süsteemidega, mis soodustavad koostööd ja suudavad integreeruda erinevate rakendustega, mis Teil juba on ja mida kavatsete arendada. Siiski tuleks keskenduda väärtusele, kuna tõenäoliselt ei soovi Te liiga paljude funktsioonidega eelarvet lõhki ajada.

LiveAgent suudab hetkel integreerida üle 190 programmiga, sealhulgas ka sotsiaalmeediaga. Sotsiaalmeedia on Teie turunduskampaaniate jaoks väärtuslik, eriti tõusvate brändide puhul. Sotsiaalmeedias küsimustele ja muredele vastamine aitab laiendada Teie brändi ja luua meeldejäävaid kliendisuhtlusi. Nagu teised klienditoe piletisüsteemid, integreerub see ka Slackiga, et aidata meeskonnaliikmetel ühenduses püsida. Teine suurepärane võimalus on Jira Service Desk, kuna ka sellel on suur valik integreerimisvõimalusi.

Milline on suurettevõtete jaoks parim klienditoe piletisüsteem?

Suured ettevõtted saavad tegutseda piiranguteta. Nüüd, kui saate endale lubada kõiki kellasid ja vilesid, on aeg vaadata üle kõik soovitud ja vajalikud funktsioonid. Kuid väärtuse otsimine on alati parim tegevusviis, olenemata sellest, kui suure eelarvega Teil on võimalik mängida.

Suured tegijad, nagu Zendesk ja Jira Service Desk, pakuvad mõningaid omadusi, mida teistel ei ole, näiteks ühekordset sisselogimist. Ühekordne sisselogimine võimaldab kasutajatel juurdepääsu tarkvarale olemasolevate mandaatide abil, näiteks Google’i kontoga sisselogimisel.

See ei tähenda, et need on ainsad võimalused. Olenevalt sellest, mida suure ettevõttena klienditoe näol vajate, võib Teil olla targem valida kuluefektiivsem võimalus. Näiteks on LiveAgentil palju funktsioone ning selle kõrgeim pakett on mõistliku hinnaga ja sarnase väärtusega mõnele palju rohkem maksavale klienditoe süsteemile.

Looking for great ticketing system?

LiveAgent can help you rapidly improve your customer service. Curious about all the opportunities?

Klienditoe piletisüsteemi kasutamise eelised

Kuigi saate klienditeenindust hallata ilma klienditoeta, kulub tööjõukuludeks rohkem aega kui klienditoe piletisüsteemile. Tõhusus on sellise süsteemi üks eeliseid.

Seda tüüpi teenus mitte ainult ei loo tõhusat töökeskkonda, et töötajad ei peaks erinevate probleemide käsitsi lahendamiseks läbi mitme platvormi liikuma, vaid ühendavad need, võimaldades agentidel probleemide lahendamisel koostööd teha. Lisaks vähendab see nende töökoormust, luues kasutajakogemuse parandamiseks iseteenindusvõimalusi. Saate luua töövooge, et optimeerida probleemi lahendamiseks kuluvat aega, mis suurendab lahendatavate piletite mahtu, nii et saate kliendid rahulolevana hoida.

Samuti võimaldavad need koondada mitu kliendisuhtlusviisi ühte kohta ja kataloogida need lihtsalt kasutatavasse ja funktsionaalsesse ruumi. Võimalus koondada e-kirjad, reaalajas vestlus, telefonikõned ja sotsiaalmeedia päringud ühte kohta ei ole midagi, mille üle irvitada. See on tegevuskulude tõhus kasutamine. Kõiki neid andmed, mis on logitud koos valmis ülevaadetega probleemidest, millega kliendid silmitsi seisavad, saab seejärjel kasutada muude otsuste langetamiseks väljaspool klienditeenindust.

Piletisüsteemi sk näide - LiveAgent

Klienditoe piletisüsteemi maksumuse eest suurendate klientide rahulolu, töötajate efektiivsust ja lisate oma brändile väärtust, luues positiivse klienditeeninduskogemuse, mis suurendab klientide lojaalsust. Klientide hoidmine on odavam kui klientide hankimine ja inimesed on nõus parema klienditeeninduse eest rohkem maksma. Vastavalt Hubspotile on 68 protsenti tarbijatest nõus maksma rohkem brändi toodete ja teenuste eest, mida nad usaldavad suurepärase klienditeeninduse pakkumise poolest.

Hea klienditeeninduskogemus on tänapäeva maailmas kõik ja klienditoe piletisüsteem aitab Teil seda pakkuda.

Klienditoe piletisüsteemi juurutamine

Klienditoe piletisüsteemi juurutamine on lihtne, kuna paljud neist on veebipõhised. Üldiselt valite ühe tarkvara pakkuja pakettidest, loote konto, installite tarkvara, kohandate oma juhtpaneeli ja kliendiportaali, lisate pistikprogrammid ja palju muud. LiveAgenti puhul on sellised asjad nagu reaalajas vestluse funktsioon sama lihtsad kui koodi kopeerimine ja veebisaidile kleepimine.

Klienditoe piletisüsteemi maksumus

Kasutajatoe piletimüügisüsteemi maksumus sõltub teenusepakkujast, kuid tavaliselt langeb see igakuise arveldamise alla süsteemile juurdepääsu saanud agentide arvu järgi. Üldiselt saate süsteemi funktsioonid, kuid maksate suurema juurdepääsu eest. Mõnel on kuutasu, mis võimaldab teatud arvu agente või võimalust omada rohkem, samas kui teised pakuvad kulude vähendamiseks aastamaksu.

Oluline asi, mida klienditoe piletisüsteemi kulusid arvesse võttes meeles pidada, on selle kuutasu eest saadav väärtus. Süsteemi hinda tuleb võrrelda selle rakendamisel saadavate säästudega, mis peaks end kiiresti ära tasuma. See juhtub seetõttu, et pileti hind väheneb tööjõukulude alusel, sest klienditoe süsteemi idee on muuta Teie klienditeenindus efektiivsemaks.

Klienditoe piletisüsteemi hinnamudelid

Kui vaatate klienditoe piletisüsteemide pakkujate hinnastruktuure, näete sageli, et kuutasud arvutatakse agentide kohta. Iga süsteemi sisse logitud meeskonna liige lisab kuumaksele juurde. LiveAgent järgib samuti seda hinnakujunduse mudelit. SolarWinds lisab ka lisakulusid seadme kohta kuus.

Teine levinud hinnamudel, mida klienditoe piletisüsteemi turul näete, on litsentsiplaan, mis lubab teatud arvu agente. JitBit on üks seda tüüpi pakkujaid ja nad võimaldavad ka iga-aastast makset kulude vähendamiseks.

Our employees have easily gotten used to LiveAgent. Working with LiveAgent is easy and intuitive.

Atomer

Mida arvavad kliendid LiveAgenti kõik-ühes IT kasutajatoe piletisüsteemist?

Sli.do on veebipõhine rakendus, mis võimaldab esitlejatel kuulajaid küsitlustega kaasata ja nendega otse vestelda, kui nad küsimusi esitavad. Allpool näete, mida on Sli.do’l LiveAgenti kohta öelda:

“Sündmused ja koosolekud on väga dünaamiline keskkond. Kõik on pidevas muutumises, seetõttu aitavad reaalajas vestlus ja telefonikõned olla klientidele lähemal ning meilid seevastu aitavad meil tähtsustada olulisi vestlusi, mida nendega peame. Niisiis me märgistame e-kirju, loome konkreetsetele meilidele silte ja määrame erinevad prioriteedid. LiveAgenti parim asi on see, et see suudab hallata kõike ühest kohast, olgu see siis telefonikõne, vestlus või meil. Tulemusena on klientidega väga lihtne suhelda ka kõige kiiremal ajal. Seetõttu võimaldab LiveAgent meil võtta kiiremini ühendust ning tagada kliendile ladus ja edukas üritus.”

Veel üks ülevaade pärineb ettevõttelt Atomer, mis võimaldab klientidel rentida täielikult veebipõhist süsteemi, et hõlpsasti veebipoode või veebisaite luua. See ettevõtmine nõudis tugevat klienditoe piletisüsteemi ja pärast mitme süsteemi katsetamist otsustasid nad LiveAgenti kasuks, kuna see sobis neile kõige paremini. Nad ütlesid:

“Meie töötajad on LiveAgentiga kergesti harjunud. LiveAgentiga töötamine on lihtne ja intuitiivne. LiveAgent on tööriist, mida kasutame klientide abistamiseks igapäevaselt ja meil on selle üle väga hea meel. Tarkvara tagab täiusliku läbipaistvuse taseme meie ja kliendi vahel.”

20 parimat klienditoe piletisüsteemi pakkujat

1. LiveAgent

LiveAgenti koduleht

LiveAgent sai alguse 2006. aastal, kuna asutajad ei leidnud suurepärast klienditoe tööriista, mis võimaldaks reaalajas vestlust, seega tegid nad selle ise. 2011. aastal laiendasid nad tarkvara funktsioone, lisades klienditoe piletisüsteemi. Nüüdseks on LiveAgentil rohkem kui 45 piletisüsteemi funktsiooni ja üle 190 integratsiooni ning ka tugi kolmandate osapoolte integratsioonidele, ühtlasi on seda ka lihtne kasutada ja seadistada. Tarkvara klienditoe piletisüsteemi funktsioonid parandavad tootlikkust, suurendades samal ajal klientide hoidmist ja konversioone. Iga paketiga on kaasas valikuline mobiilirakendus.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

LiveAgent on väga skaleeritav valik, millel on robustsed võimalused kohandamiseks ja integreerimiseks, kõik ühel platvormil. LiveAgenti laia valiku funktsioonide ja integratsioonidega saab seda kohandada nii väikeste kui ka suurte ettevõtete vajadustega, hõlmates kõiki tööstusharusid.

Põhifunktsioonid

  • Konserveeritud sõnumid
  • Automaatne piletite jaotamine
  • Sajad integratsioonid
  • Iseteenindusportaal ja foorum

Plussid ja miinused

LiveAgent on hea valik neile, kellel on väike eelarve, kuna see on mõistliku hinnaga isegi kõige kõrgema paketi puhul. Kuid see ei toeta SAML-i ühekordset sisselogimist sadade töötajatega ettevõtete jaoks, nagu muud suurettevõttepõhised süsteemid.

Hind

Tasuta
Pilet – $15/agent/kuus
Pilet + Vestlus – $29/agent/kuus
Kõikehõlmav – $49/agent/kuus

2. Zoho Desk

2. Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 12 - Zoho Desk Homepage.png

Nad käivitasid 2016. aastal klienditoe piletisüstemi, mis integreerub veatult paljude Zoho väljatöötatud rakendustega. Kokku on selle paljude erinevate äritasemete rakenduste vahel, mis siiski iga paari kuu tagant langeb, saavutatud üle 60 miljoni kasutaja. Lisaks on neil põhjalik ja mõistliku hinnaga pilvepõhine tarkvara.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Zoho Desk on süsteem, mis on skaleeritav ühest töötajast sadadeni. Zoho kasutajatel on ka lisatud Zoho toodete teek, mis integreeruvad Zoho Deskiga.

Põhifunktsioonid

  • Omnikanal
  • Töövoo automatiseerimine
  • Platvormi integreerimine
  • Iseteeninduse teadmusbaas
  • Tehisintellekt

Plussid ja miinused

Kuigi see on mõistliku hinnaga, maksab kerge agendi lisamise võimalus lisaks 6 dollarit kuus (ja 50 tasuta kerge agenti kõrgeimal tasemel. Kergete agentide kasutajatoe õigused on piiratud, kuna nad ei kuulu klienditoe meeskonda, kuid saavad toetada klienditeeninduse suhtlust. Sellel puudub ka SAML-i ühekordne sisselogimine ja selle CRM-i integratsioon pole Zoho enda tootega. Üks peamisi funktsioone, mis seda eristab, on AI Zia, mis on tugipersonali võimas täiendus, kuid mis on saadaval ainult kõrgeima astme jaoks. Lisaks on neil iga-aastase arvelduse korral alandatud hind.

Hind

Tasuta
Standard – $20/agent/kuus ($14/agent/aastamaksena)
Professional – $35/agent/kuus ($23/agent/aastamaksena)
Enterprise – $50/agent/kuus ($40/agent/aastamaksena)

3. HappyFox

HappyFoxi koduleht

Kiiresti seadistatav veebipõhine klienditugi HappyFox pakub tohutuid kohandamisvõimalusi, haldusjuhtimist ja turvafunktsioone, millest on kasu suurettevõttele. Lisaks on seda lihtne kasutada ja see pakub palju funktsioone, mis võimaldavad kliendi iseteenindusel Teie agentide töökoormust kergendada.

Soovitatav keskmistele ja suurettevõtetele

Kuna tasuta valikut pole ja nende hinnad algavad 29 dollarist agendi kohta kuus, ei ole see eelarvega inimestele lihtne müük. Positiivne on see, et nad pakuvad piiramatut agenditeenust, kuid piiravad piletite arvu aastas ulatuslikemate toimingute jaoks. Ettevõte pakub ühtset sisselogimist ja tööriistu suurettevõtete juhtimise ja turvalisuse säilitamiseks.

Põhifunktsioonid

  • Omnikanal
  • Lihtne kasutada
  • Sisemine ja väline teadmusbaas
  • Kohandamine
  • Haldus- ja turvafunktsioonid

Plussid ja miinused

Kõigi plaanide jaoks on nõutav viis agenti, kuid ilma hinnastruktuuri teadmata on raske hinnata, kas see on hea või halb.

Hind

Hinnad ei ole kergesti kättesaadavad, kuid nad pakuvad nelja agendipõhist hinnakujundust alates 29 dollarist agendi kohta kuus. Samuti on neli taset piiramatuid agente piletite ja kohandatud väljade piirangutega. Piirangud algavad 10 000 piletist aastas ja kümnest kohandatud väljast ning kõrgeimal tasemel on 250 000 piletit aastas ja 200 kohandatud välja.

4. Help Scout

4. Help Scout - App - Uploads - 2021 - 12 - Help Scout Homepage.png

Help Scout on klienditoe platvorm, mida usaldab enam kui 12 000 ettevõtet 140 riigis, mis on loodud kasvavaid ettevõtteid silmas pidades. Tänu sellele, et Help Scout keskendub klientidele, hõlbustab see ka meeskonnaliikmete vahelist koostööd, mis on loodud kümneaastase kogemusega.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Help Scout on loodud kasvama koos Teie ettevõttega ja toetab igas suuruses ettevõtteid. Madalaimad tasemed algavad laia funktsioonide valikuga. Teenus sisaldab täiustatud turvalisust, nagu HIPAA-ühilduvad funktsioonid ja ühekordse sisselogimise võimalused keskmise ja kõrgeima plaaniga.

Põhifunktsioonid

  • Jagatud postkast
  • Teadmusbaas
  • Kliendihaldus
  • Vastavus
  • SSO/SAML
  • Turvalisus

Plussid ja miinused

Nad pakuvad oma kahe madalama paketi 15-päevast prooviversiooni. Kõige kõrgema ning võimsate funktsioonidega paketi hinda pole märgitud. Help Scout on valik, mis võimaldab ettevõtetel uuendada oma paketti ettevõtte mastaapide järgi. Help Scout ei paku tasuta versiooni.

Hind

Standard – $25/agent/kuus ($20/agent/iga-aastase maksena)
Plus – $40/agent/kuus ($35/agent/iga-aastase maksena)
Enterprise – Vajalik hinnapäring

5. KB Support

KB Supporti koduleht

Ehkki see pole nii levinud kui teised selles loendis olevad klienditoe piletisüsteemid, keskendub KB Support sellele, et olla WordPressi ja e-kaubanduse veebisaitide jaoks parim tugitööriistade pistikprogramm.

Soovitatav väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

See toode on mõeldud veebis äri alustamiseks spetsiaalselt WordPressi ja e-kaubanduse integreerimiseks mõeldud pistikprogrammidega.

Põhifunktsioonid

  • Esitamise vormid
  • Külaliste piletid
  • Teadmusbaas võimalusega artikleid piirata
  • Agentide load
  • Automaatne määramine
  • SLA jälgija

Plussid ja miinused

Kuigi KB toel on madalad iga-aastased arvelduskulud, nõuab see pärast selle eest tasumist aastast kohustust. Neil on võimalus osta paketii iga astmega kaasa konkreetseid pistikprogramme, et saaksite otsustada, mida vajate ja mida mitte, ehkki komplektid on märkimisväärse allahindlusega. Väljaspool kulusid on miinuseks see, et ei kasutata nutikat määramise tehnoloogiat, see määrab lihtsalt juhuslikult või kasutaja aktiivsete piletite alusel.

Hind

Ühe saidi eest, arveldatakse aasta kaupa (hind saidi kohta kasvab kuni piiramatu paketini):
Starter – $74
Professional – $102
Enterprise – $150

6. Zendesk

Zendeski koduleht

Zendeskil, ühel tuntumail klienditoe piletisüsteemil, on palju valikuvõimalusi alates põhipaketist hinnaga 19 dollarit agendi kohta kuus kuni suurettevõtte paketini hindadega alates 215 dollarist agendi kohta kuus. Seda kõrgetasemelist teenust usaldavad sellised ettevõtted nagu Uber ja Netflix ning üle 160 000 ülemaailmse ettevõtte.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Zendesk pakub pakette iga ettevõtte suuruse jaoks ja iga paketi tasuta prooviversiooni.

Põhifunktsioonid

  • Reaalajas vestlus
  • Kogukonna foorumid
  • Vastamise robot
  • Teadmusbaas
  • Sotsiaalmeedia integreerimine
  • Sandbox test
  • Kerge ligipääsu litsentsid

Plussid ja miinused

Zendeski funktsioonid on laiaulatuslikud ja plaanid ulatuvad väikeettevõttest suurettevõtte tasemeni. Arveldatakse iga-aastaselt või igakuiselt, väljaspool neid tingimusi Zendeski ees mingeid kohustusi pole (tühistamise või madalamale versioonile üleviimise eest raha ei tagastata).

Hind

Support Team – $19 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt
Support Professional – $49 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt
Support enterprise – $99 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt
Suite Team – $49 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt
Suite growth – $79 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt
Suite Professional– $99 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt
Suite Enterprise – $150 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt
Highest tier – $215 agendi kohta/kuus arveldatakse iga-aastaselt

7. Vision Helpdesk

Vision Helpdeski koduleht

Kuigi Vision Helpdesk pakub palju klienditoe võimalusi klienditeenindusest IT-toeni, on Vision Helpdesk klienditoe piletisüsteem, mis keskendub Teie töötajatele koos mängustamise võimaluste ja koostööfunktsioonidega, mis soodustavad positiivset töökeskkonda. See aga ei tähenda, et nad kaotaksid silmist kliendid, pakkudes klientidele toega suhtlemiseks mitmekanalilist lähenemist.

Soovitatav väikeettevõtetele

Süsteem loob Teie ettevõttele kohandatavate töövoogudega tsentraliseeritud klienditoe. Kuigi see on mõistliku hinnaga, ei ole sellel funktsioone, mida mõned suuremad ettevõtted vajavad.

Põhifunktsioonid

  • Automatiseerimine
  • Mängustamine
  • Arveldus
  • Mitmekanaliline

Plussid ja miinused

Kuigi see on saadaval nii SaaS pilve- kui ka allalaetava litsentsina, on SaaS-i litsents saadaval ainult USA-s, Ühendkuningriigis, EL-is ja Indias. Siiski on Vision Helpdeskil aga 30-päevane kohustusteta tarkvara tasuta prooviversioon.

See süsteem on suunatud rohkem arveldatavatele klienditeeninduse aegadele kui üldisele klienditeenindusele ning reaalajas vestluse funktsioon on eraldi ostuna.

Hind

Starter – $12 agendi kohta kuus, arveldatakse iga-aastaselt / $15 agendi kohta kuus, arveldatakse igakuiselt
Pro – $20 agendi kohta kuus, arveldatakse iga-aastaselt / $25 agendi kohta kuus, arveldatakse igakuiselt

8. HubSpot

8. HubSpot - App - Uploads - 2021 - 12 - Hubspot Homepage.png

Nagu teised selles loendis olevad, on ka HubSpot loodud Teiega koos kasvama ja see on äratuntav nimi, kuna neil on palju muid sageli kasutatavaid tooteid. Saate alustada internetis tunnustatud nime tasuta paketiga ning kasutada paindlikku tuge ja lihtsat liitumist, et oma kliente paremini mõista.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

HubSpoti süsteem on valik, mis sobib Teie ettevõttele nii tasuta kui ka tasulise versioonina, olenevalt Teie ettevõtte vajadustest. Kõrgemad tasemed pakuvad ettevõtte kasvades selle jaoks olulisi funktsioone.

Põhifunktsioonid

  • Piletite marsruutimine
  • NPS küsitlused
  • Ühekordne sisselogimine
  • Slacki integratsioon
  • Valdkonnatasemel õigused

Plussid ja miinused

Nad pakuvad tasuta versiooni paljude oluliste alustamiseks vajalike funktsioonidega. Piletite automatiseerimine algab siiski alles 50 dollari suuruse kuuplaaniga, mis sisaldab kahte agenti ja võimalust lisada 25 dollari eest juurde. Kõrgeimal tasemel on see iga-aastane kohustus.

Hind

Starter – Alates $50/kuus, arveldatakse igakuiselt (Algab kahest makstud kasutajast)
Professional – Alates $400/kuus, arveldatakse igakuiselt (Algab viiest tasutud kasutajast)
Enterprise – Alates $1,200/kuus, arveldatakse summas $14,400/aastas (Alates kümnest tasutud kasutajast)

9. Front

9. Front - App - Uploads - 2021 - 12 - Front Homepage.png

Front, mida turustatakse klienditoe lahendusena, mis loob klientidele isikupärasema kogemuse, eemaldab piletite numbrid, et anda kliendile personaalne vastus. See on lihtne ja intuitiivne ning automatiseerimine jälgib päringute määramist õigele tugimeeskonna liikmele.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Front on väga skaleeritav süsteem, mille madalaimal paketil on kuni kümme meeskonnakaaslast, teisel 50 ja ülaosas piiramatult.

Põhifunktsioonid

  • Meeskonna postkastid
  • Analüütika
  • Sõnumite mallid
  • Reeglid
  • Ülesanded

Plussid ja miinused

Piletisüsteem puudub, kuid see toimib, korraldades Teie tuge jagatud postkastide kaudu ja määrates need automaatse koormuse tasakaalustamise kaudu. Kuigi piletisüsteem ei automatiseeri määramist, saate luua reegleid, mis seda teevad (kohandatud reeglid on saadaval ainult 49 dollari tasemel).

Samuti kaasneb aastane kohustus.

Hind

Starter – $19 inimese kohta, kuus, arveldatakse igal aastal
Prime – $49 inimese kohta, kuus, arveldatakse igal aastal

10. AzureDesk

AzureDeski koduleht

Süsteem on taskukohane valik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, mille eesmärk on lihtsustada klienditoe süsteemi kasutamise kogemust. See pakub kohandamisvõimalusi ja kolmanda osapoole rakenduste integreerimist.

Soovitatav väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele

Kuigi Azure Deski puhul on kulu väärtus kõrge, piirab asjaolu, et neil on ainult üks pakett, millel puuduvad suurettevõtte taseme funktsioonid, selle kasutatavust väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Põhifunktsioonid

  • Piletite haldamine
  • Piiramatu postkast
  • Rakenduse integratsioonid
  • Aruandlus
  • Koostöö
  • Teadmusbaas

Plussid ja miinused

Saadaval on 14-päevane tasuta prooviperiood. Olemas on ainult üks pakett, millel on palju funktsioone, kuid skaleeritavuse ulatus on piiratud. Suurettevõtete jaoks pole täiustatud funktsioone, nagu turvalisus või juhtimine.

Hind

One plan – $33 kasutaja kohta kuus kui arveldatakse kord aastas ja 50 dollarit kasutaja kohta kuus kui igakuiselt.

11. SupportBee

SupportBee koduleht

SupportBee on klienditoe piletisüsteem, mille eesmärk on luua koostööpõhine töökeskkond, et klienditoe meeskonnaliikmed saaksid üksteist kliendiprobleemide lahendamisel aidata. Tänu jagatud postkastile, mida on lihtne seadistada ja mis on mobiilile optimeeritud, on SupportBee paindlik meeskonnapõhine süsteem.

Soovitatav väikeettevõtetele

See süsteem pakub kõiki põhiomadusi, mida vajate klienditeeninduse meeskonna loomiseks. Samas ei paku see tuge, mida vajaksid suuremad ettevõtted.

Põhifunktsioonid

  • Jagatud postkast
  • Teadmusbaas
  • Kliendiportaal
  • Rakenduse integreerimine

Plussid ja miinused

Kuigi see on väga taskukohane, ei ole SupportBee funktsioonid ja funktsionaalsus nii ulatuslikud ega kõikehõlmavad kui need, mida pakuvad teised ettevõtted sama hinnaga. Samuti on kliendiportaali tarkvara saadaval ainult kõrgemal tasemel. Kuid üldiselt on see lihtsustatud piletisüsteem, mis sobib hästi väiksematele ettevõtetele.

Hind

Startup – $15 /kasutaja/kuus või $13 /kasutaja/kuus aastase tasuna
Enterprise – $20 /kasutaja/kuus või $17 /kasutaja/kuus aastase tasuna

12. Freshdesk

Freshdeski koduleht

Freshdesk on kõik-ühes klienditeeninduese platvorm, mida usaldavad üle 40 000 ettevõtte, sealhulgas HP, Pearson ja American Express. Freshdeski skaleeritava platvormi, omnikanali toe ja koostööfunktsioonide abil saab Teie ettevõte muuta tööd sujuvamaks ja kliente rahuldada.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

See süsteem on loodud skaleeruma ja taskukohaste võimalustega erinevates ärioludes.

Põhifunktsioonid

  • Sõnumiteenuse integreerimine
  • Iseteenindus robotite ja AI-ga
  • Automatiseerimine
  • Koostöö
  • Haldus- ja turvafunktsioonid
  • Identiteedi- ja juurdepääsuhaldus

Plussid ja miinused

Saadaval on tasuta versioon põhiomaduste ja piiramatute agentidega, mida ettevõte vajab alustamiseks. Pärast seda lisandub iga kõrgema tasemega funktsioone, mida vajate kasvamiseks. Oskustepõhine marsruutimine algab aga alles kõrgeimast tasemest.

Hind

Blossom– $15 /agent/kuus, arveldatakse aasta kaupa – $19/agent/kuus, arveldatakse igakuiselt
Garden – $35/agent/kuus, arveldatakse aasta kaupa – $45/agent/kuus, arveldatakse igakuiselt
Estate – $49/agent/kuus, arveldatakse aasta kaupa – $69/agent/kuus, arveldatakse igakuiselt
Forest – $99 /agent/kuus, arveldatakse aasta kaupa – $125/agent/kuus, arveldatakse igakuiselt

13. Awesome Support

Awesome Supporti koduleht

WordPressi toe pistikprogrammine on Awesome Support lihtne ja hõlpsasti seadistatav ning igal komplekti tasemel on palju lisandmooduleid. Nad pakuvad WordPressi jaoks “kõige vingemat” tugiteenust ja toe pluginat, millel on üle 10 000 aktiivse installi.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Kuigi on olemas suuri WordPressil põhinevaid saite, nagu Microsofti uudised ja BBC America, on see parim väiksemale ettevõttele, kuna on vaja omada rohkem turva- ja haldusfunktsioone, et olla kõrgemal kasulikum. Kuid isegi kui need pole suurema ettevõtte jaoks vajalikud, on piiramatud agendid tohutu müügiargument.

Põhifunktsioonid

  • Pole agendipõhiseid tasusid
  • Kohandatav
  • Piletite ajalugu
  • Aja jälgimine
  • Automaatsed piletite määramised

Plussid ja miinused

Kuigi nad pakuvad piiramatult agente ja piiramatul hulgal pileteid, peate toote kasutamise kohustuse võtma aastaks. Positiivne on see, et iga tasand on iga äritaseme jaoks väga taskukohane, kuid puuduvad võimalused, mida suurettevõte vajaks.

Hind

Standard – $149 aastas
Pro – $229 aastas
Enterprise – $ 289 aastas
Agency – $409 aastas

14. TeamSupport

TeamSupporti koduleht

Fujifilmi, Comcasti ja NBA usaldatud TeamSupport on mitmekanalilise toega veebipõhine ettevõtete vaheline klienditoe süsteem, mis hõlbustab koostööd ja muudab klienditoe probleemid sujuvamaks, integreerides selle juba Teie tehnilises komplektis oleva tarkvaraga.

Soovitatav suurtele ettevõtetele

Selle süsteemi tugiteenusel on palju pakkuda, kuid algne kulu agendi kohta kuus on kõrge, mis tähendab, et see võib mõnele väiksemale ettevõttele kättesaamatuks jääda.

Põhifunktsioonid

  • Loodud B2B eesmärgiga
  • Piletite haldamine
  • Kliendihaldus
  • Integratsioonid
  • Klientide iseteenindusportaal

Plussid ja miinused

Paljud funktsioonid keskenduvad B2B klienditeenindusele ja IT-toele. Puuduseks on see, et madalaim tase maksab 50 dollarit agendi kohta kuus, mis on suhteliselt kulukas võrreldes mõne muu sarnaste funktsioonide ja madalama hinnapunktiga klienditoe piletiüsteemidega.

Hind

Hinnad kajastavad iga-aastase arvelduse allahindlusi.
Support Desk – $50 agendi kohta kuus
Enterprise– $69 agendi kohta kuus

15. Freshservice

Freshservice'i koduleht

Freshservice on pilvepõhine IT-teenuste halduslahendus. Sarnaselt klienditoe vastega, on see lihtsasti kasutatav kõikehõlmav süsteem, millel on tõsine hulk funktsioone.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Platvormi skaleeritavus annab sellele võimaluse töötada igas suuruses ettevõttes, ka nende kasvades.

Põhifunktsioonid

  • Automatiseerimine
  • AI vestlusrobotid
  • Integratsioonid
  • Kiire rakendamine
  • Koodivaba platvorm

Plussid ja miinused

Pakutakse 21-päevast tasuta prooviperioodi koos kõigi aktiveeritud funktsioonidega, mis julgustavad koostööd oma funktsioonide raames. Platvorm pakub turvafunktsioone, mis kaitsevad pilves olevaid andmeid juurdepääsuhalduse ja edastatavate andmete krüptimisega. Kahjuks pole tasuta versiooni.

Hind

Igal tasemel on igakuine valik, mis maksab Starter and Growthi jaoks 10 dollarit ja Pro ja Enterprise jaoks 20 dollarit rohkem.

Starter: $19 agendi kohta kuus arveldatakse iga-aastaselt.
Growth: $49 agendi kohta kuus arveldatakse iga-aastaselt.
Pro: $89 agendi kohta kuus arveldatakse iga-aastaselt.‍
Enterprise: $109 agendi kohta kuus arveldatakse iga-aastaselt.

16. ManageEngine Service Desk Plus

ManageEngine Service Desk Plusi koduleht

Rohkem kui 100 000 organisatsiooni, nagu Disney ja Honda, usaldavad ManageEngine’it oma IT haldamisel. Nende Service desk Plus süsteem on pilvepõhine IT-lahendus, mis on kliente ja IT spetsialiste rõõmustanud juba üle kümne aasta.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Kuigi ManageEngine Service Desk Plusil on palju funktsioone, on kulude üksikasju teadmata raske seda kindla suurusega ettevõtetele soovitada. Tundub, et hinnakujundusplaanid on igal äritasemel hästi skaleeruvad. Samuti teevad nad Zohoga koostööd, et kasutada oma Zia AI-assistenti klientide potentsiaalse esimese kontaktpunktina.

Põhifunktsioonid

  • ITSM-i töövoogude parimad tavad
  • Nutikas automatiseerimine
  • Integreerimine
  • Koodivaba kohandamine
  • Aruandlus

Plussid ja miinused

Tasuta versiooni pole. Olemas on prooviversioon, kuid pikkus pole teada. Saadaval on ka demo. Hinnad on määramata, kuid on võimalus küsida pakkumist.

See on kõikehõlmav IT teenus koos võimsate funktsioonidega, mis parandavad Teie organisatsiooni teenust, sealhulgas varade ja probleemide haldamist.

Hind

Neil on kolm hinnaplaani: Standard, Professional ja Enterprise, kuid neid kulusid veebisaidil ei avaldata. Hinnateabe saamiseks peate nendega ühendust võtma.

17. Kayako

Kayako koduleht

Kayako abil pakuvad tuge üle 131 000 agendi Segast MTV ja Acerini. Süsteem on loodud olema personaalne ja otsekohene. Seda on kiire juurutada ja lihtne kasutada ning sellel on ainulaadsed funktsioonid, nagu SingleView, mida nad rakendavad kliendi teekonna isikupärastamiseks.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

See on süsteem, mida saavad kasutada igal tasandil ärid, kuna selle funktsioonid võimaldavad Teil oma kliente paremini mõista, mis on Kayakole ainulaadne. See on ka väga taskukohane igale äritasemele, alates 15 dollarist agendi kohta kuus.

Põhifunktsioonid

  • SingleView
  • Reaalajas vestlus
  • Iseteenindus
  • Koostöö
  • Integratsioonid

Plussid ja miinused

Süsteem SingleView, mis jälgib kliendi teekonda Teie saidil, võimaldab agendil pakkuda klienditeenindust Teie kliendikogemuse kontekstis. Mitmekanaliline postkast ja SingleView on saadaval madalaima taseme hinnaplaanides.

Tasuta versiooni pole, kuid on 14-päevane tasuta prooviversioon ja demo. Kahjuks puudub sellel ühekordse sisselogimise funktsioon.

Hind

Inbox – $15 agendi kohta kuus
Growth – $30 agendi kohta kuus
Scale – $60 agendi kohta kuus

18. SolarWinds

SolarWindsi koduleht

SolarWinds on kaasaegne IT teenuste halduse (ITSM) lahendus, mis sisaldab kõiki sellele süsteemile ainulaadse klienditoe piletisüsteemi funktsioone.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Sellel süsteemil on hinnastruktuurid iga äritaseme jaoks ja seda on ettevõtte kasvades lihtne skaleerida.

Põhifunktsioonid

  • Juhtumijuhtimine
  • IT varade haldamine
  • Töötajate teenindusportaal
  • Teadmusbaas
  • Muutuste juhtimine
  • Mitmefaktoriline autentimine

Plussid ja miinused

30-päevane terviklik tasuta prooviperiood. Demod nõudmisel. Mõistlik hind. Sellel süsteemil on automatiseerimise vahendid, mis aitavad õige pileti õige meeskonnaliikmeni toimetada. Tasuta versiooni aga pole.

Hind

Iga-aastase maksena:

Team – $19 agendi kohta kuus, lisaks 0,10 dollarit seadme kohta kuus
Business – 39 dollarit agendi kohta kuus, lisaks 0,30 dollarit seadme kohta kuus
Professional – 69 dollarit agendi kohta kuus, lisaks 0,50 dollarit seadme kohta kuus
Enterprise – $89 agendi kohta kuus, lisaks 0,70 dollarit seadme kohta kuus.

19. JitBit

JitBiti koduleht

Adobe’s ja Microsoftis kasutatava tarkvarana on JitBit SaaS-i pilvepõhine teenus, millel on ühekordne sisselogimine ning GDPR ja HIPAA vastavus. Automatiseerimise reeglite abil aitab JitBit Teie pileteid korraldada ja Teie meeskonna aega kokku hoida.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Selle süsteemi mastaapsuse ja turvalisusega saate oma ettevõtte kasvades laieneda ja hankida vajalikke teenuseid.

Põhifunktsioonid

  • Ühekordne sisselogimine
  • HIPAA vastavus
  • Ticket Grid
  • Teadmusbaas
  • Eelmääratletud vastused

Plussid ja miinused

21-päevast tasuta prooviperioodi saab vajadusel pikendada. Töötamiseks ja testimiseks mõeldud saidi loomiseks kulub sekundeid. Sellel on püsiv hind kuus, kuid see piirab agentide arvu igal tasemel, välja arvatud kõige kõrgemal tasemel.

“Powered by Jitbit” on peidetud alles kõrgeimal tasemel. Tasuta versiooni pole.

Hind

Freelancer: maksab 29 dollarit ja ainult 1 agent.
Startup: maksab 69 dollarit ja ainult 4 agent.
Company: maksab 129 dollarit ja ainult 7 agent.
Enterprise: maksab 249 dollarit kuni 9 agendi kohta, 29 dollarit lisaagendi kohta.

20. Jira Service Desk

JIRA Service Managementi koduleht

Nagu Zoho, on Jira osa rakenduste võrgustikust, mis tähendab, et seda saab integreerida kõigi selle katuse all olevate rakendustega. Selle valdkonna Jira toode on loodud kiiruseks, et aidata Teil küsimustele kiiremini vastata ja suurendada klientide rahulolu. Nende teenust kasutavad näiteks Domino, Square ja Twitter.

Soovitatav igas suuruses ettevõtetele

Süsteem töötab hästi kõikidel äritasanditel, pakkudes tasuta varianti ja taskukohaseid pakette, mis skaleeruvad suurettevõteteni. Iga tase pakub krüptimist puhkeolekus ja edastamisel.

Põhifunktsioonid

  • Muutuste juhtimine
  • Konfiguratsiooni haldus
  • Probleemide haldamine
  • Varahaldus
  • Teadmiste haldamine
  • Turvalisus ja vastavus

Plussid ja miinused

Saadaval on paljude funktsioonidega tasuta versioon ja huvitatud ettevõtted saavad broneerida reaalajas demo.

Ettevõtluskulud on aga lukustatud kontaktivormi taha.

Hind

Standard – $20 agendi kohta (keskmiselt) 60 dollarit kuus
Premium – 40 dollarit agendi kohta (keskmiselt) 120 dollarit kuus

Klienditoe piletisüsteemid võrrelduna

Kui võrdlete klienditoe piletisüsteeme, on oluline vaadata platvormipõhiseid funktsioone ja nende arvustusi. Võrreldes viit parimat lahendust, LiveAgenti, Zendeski, Freshdeski, Fronti ja Zoho Deski, näete, kuidas nad üksteisega mõõtu võtavad.

LiveAgent

LiveAgent on taskukohane ja pakub tarkvara tasuta versiooni ning tugevaid funktsioone. Seal on sadu funktsioone ja integratsioone, mida saab kohandada iga ettevõtte vajadustega. Põhifunktsioonide hulka kuuluvad konserveeritud sõnumid, automatiseeritud piletite levitamine, kliendiportaal ja foorum. LiveAgent on järjekindlalt kõrgelt hinnatud klienditoe lahenduste tipus, kasutajate keskmise hinnanguga 4,7 punkti 5-st.

Zendesk

Paljud suured ettevõtted kasutavad seda tarkvara. Zendesk pakub palju funktsioone, millest ettevõtted abi saavad, nagu otsevestlus, turvalisus, kogukonna foorumid, vastamisrobot, teadmusbaas, sotsiaalmeedia integratsioonid, sandbox test ja kerge juurdepääsu litsentsid. Kasutajad hindavad tarkvara keskmiselt 4,3 tärniga 5-st.

Freshdesk

Tuhanded ettevõtted usaldavad Freshdeski klientidega suhtlemise haldamisel. Need pakuvad palju funktsioone, nagu sõnumsideteenuste integreerimine, iseteenindus robotite ja tehisintellektiga, haldus ja turvalisus ning identiteedi- ja juurdepääsuhaldus. Freshdeski keskmine hinnang on 4,4 tärni.

Front

Front pakub unikaalset klienditoe tarkvara, kõrvaldades traditsioonilise pileti. Selle asemel on nad oma tarkvara välja töötanud nii, et klienditeenindajad saaksid pakkuda oma klientidele isikupärasemaid vastuseid. Selle peamiste funktsioonide hulka kuuluvad meeskonna postkastid, analüüs, sõnumimallid, reeglid ja ülesanded. Front sai kasutajatelt keskmiselt 4,6 tärni.

Zoho Desk

Zoho Desk on mõistliku hinnaga mitmekanaliline klienditoe tarkvara, mida saab ettevõtte kasvades skaleerida. Sellel on palju funktsioone, nagu töövoo automatiseerimine, platvormide integreerimine, iseteeninduse teadmusbaas ja tehisintellekt. Tarkvara on klientidelt saanud keskmiselt 4,4 tärni.

Klienditoe tarkvaraCapterra HinneVeebipõhineTasuta versioonTasuta prooviversioonAlghind
LiveAgent4.7/5 (umbes 1000 arvustust)JAHJAHJAH$15 agendi kohta kuus
Zendesk4.3/5 (umbes 2700 arvustust) JAHEIJAH$19 agendi kohta kuus
Freshdesk4.4/5 (umbes 2300 arvustust)JAHJAHJAH$18 agendi kohta kuus
Front4.6/5 (umbes 210 arvustust) JAHEIJAH$19 agendi kohta kuus
Zoho Desk4.4/5 (umbes 1600 arvustust) JAHJAHJAH$14 agendi kohta kuus

Kas klienditoe piletisüsteemi prooviversioon on kasulik?

Prooviversioon on alati abiks klienditoe piletisüsteemide vahel otsustamisel. Enne teenusele pühendumist peaksite kogema, mis tunne on seda iga päev kasutada. Teenusel võivad olla olemas kõik Teie otsitavad funktsioonid ja see ei pruugi ikkagi Teile sobida. Mõnikord pole süsteemi tunnetus õige ja selle nägemiseks peate seda proovima. See on nagu särk, mis võib mannekeeni peal hea välja näha, kuid Teile ei sobi.

Sama kehtib kõigi Teie klientide kohta. Nad valisid Teie kaubamärgi, sest see toimib nende jaoks. Seetõttu peaksite seda enne ostmist proovima.

Still not decided which software is best for you?

Get a trial version of the help desk ticketing system

Praegu on LiveAgent saadaval nende kõikehõlmava plaani 14-päevaseks prooviperioodiks ilma krediitkaarti vajamata. Registreerumiseks ja proovisõidu alustamiseks kulub vähem kui minut. Lisateavet leiate siit.

Järeldus

Oleme arutanud klienditoe piletisüsteemi paljusid eeliseid ja seda, kuidas see Teie ettevõttes rakendub. Kuna võrgukasutajate arv kasvab, ootavad nad kõik kvaliteetset klienditeenindust ja tuge, mis võib saada määravaks kliendi hoidmise ja kaotamise vahel. Klienditoe piletisüsteem toetab teid ja Teie ettevõtet parima klienditeeninduskogemuse loomisel, täiustades töövooge automatiseerimisega. Samuti loob see kasutatavaid andmeid iga logitud klienditehingu kohta ja vähendab Teie piletile kuluvat aega, andes need töö jaoks kõige sobivamatesse kätesse.

On mitmeid viise, kuidas klienditoe piletisüsteem võib Teie klienditeeninduse meeskondadele kasu tuua, koondades kõik vajaliku ühte lihtsasti kasutatavasse kohta. Valida on paljude võimaluste vahel, kuid ainult Teie teate, milline neist on Teie jaoks parim.

FAQ

What is a help desk ticketing system?

A help desk ticketing system is a centralized system that logs customer queries, customer requests, and customer interactions for cost-effective and speedy access for support staff to sort and resolve. This type of desk software helps streamline the process performed by support staff through automated workflows.

How does the help desk ticketing system work?

This system works by creating tickets, which are logs of customer service interactions with a customer. The system creates a ticket once communication from any platform is sent. Tickets are assigned to customer service agents manually or automatically. For the best customer service experience, a help desk ticket system organizes and catalogs tickets based on the pre-set rules.

What are the key features of an effective help desk ticketing system?

Standard features include a hybrid ticketing system, mass actions, filters, tags, contact fields, and more. These features work together to simplify the tasks of customer service agents to make them more efficient, which increases customer satisfaction.

How to choose a help desk ticketing system?

Choosing the right help desk software can be challenging because many have similar features but distinct strengths or weaknesses. The criteria to help you decide which is best for you as you access each system you consider are commitments, pricing, support, provided contact options, ability to scale up or down, software limitations, collaboration options. While some may be the best overall, they may not be the best for whatever your particular circumstances may be, so consider these aspects of each provider alongside the features they offer that you may need.

What are the top providers of help desk ticketing systems?

These options have been chosen as the top help desk ticketing options because of their robust features, scalability, and cost-effectiveness for businesses of all sizes: 1. LiveAgent; 2. Zendesk; 3. Freshdesk; 4. Zoho desk

What is the best help desk ticketing system?

The best help desk ticketing system is one that makes your operation more efficient. Whether it helps by empowering self-serve options for customers to reduce your employee's workload daily, like LiveAgent, or it has robust customization options that allow you to create workflows specific to your business, like HappyFox, choosing depends on what you need. The best system is the one that you see working best for your unique circumstances.

What are the benefits of using a help desk ticketing system?

This service creates an effective work environment that will keep your employees from manually sorting through several platforms to address different issues and facilitate collaboration. It will reduce their workload by self-service options that will enhance the user experience. It will help you develop workflows that will optimize the time it takes to solve an issue, which will increase the volume of tickets you can resolve, organize them into groups, and ultimately keep the customers happy.

How to implement a help desk ticketing system?

Implementing a help desk ticketing solution is often relatively straightforward. You create an account with the software provider, choose an appropriate plan, and configure the system to your needs. In the case of LiveAgent, integrating things like the live chat function are as simple as copying and pasting code into your website to include that functionality.

What is the cost of the help desk ticketing system?

The cost of a help desk ticketing system depends on the provider, but it generally falls under a monthly billing by the number of agents you have accessing the system. Overall, you get the features, but you are paying for more access. Some have a monthly fee that allows a certain number of agents or the ability to have more, while others offer an annual fee to lower costs.

Is a trial version of the help desk ticketing system useful?

A trial version is always helpful when deciding between help desk ticketing systems, as it gives you the power to experience what it will be like to use it every day. This is important before committing to a service because it could have all the features you are looking for and still not be suitable for you. Sometimes the feel of a system is not right, and you need to try it on to see. It is like a shirt; it can look good on the mannequin and be objectively nice but still not feel right for you.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo