Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

#1 kliendikogemuse
tarkvara

Aitame Teil luua mitmekanalilisi kogemusi, mida kliendid armastavad.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara mängib tänapäevases ettevõttes võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korrastamisel ja jälgimisel.

CX tarkvara kasutamine võib Teie klientidega suhet dramaatiliselt parandada, sest see võimaldab neile kiiresti ja tõhusalt vastata. Selle tarkvara kaudu kogutud andmeid analüüsides võib see mõjutada ka teie käimasolevaid turundus- ja äriarendusstrateegiaid.

LiveAgent on täisfunktsionaalne kliendikogemuse tarkvara, mis aitab Teil klientidega suhtlemist isikupärastada. See ühendab ühtsesse postkasti kõik suhtluskanalid, nagu e-post, reaalajas vestlus, kõned ja sotsiaalmeedai ning pakub kõik ühes klienditoe lahendust.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Mis on kliendikogemuse tarkvara?

Kliendikogemus (lühidalt CX) on määratletud kui kogu kogemuste summa, mida Teie kliendid Teie ettevõtte või kaubamärgiga suheldes kogevad. Kliendikogemus on edukate ettevõtete jaoks uskumatult oluline osa, sest enamik kliente loodavad isiklikke suhteid kaubamärkidega, kellega nad kokku puutuvad.

Kiire ja tõhus reageerimine klientide küsimustele, ettepanekutele ja kaebustele on seetõttu kriitilise tähtsusega. Kahjuks peab enamik ettevõtteid haldama üha suuremat hulka sidekanaleid. Sel põhjusel on kliendikogemuse tarkvara enamik brändide jaoks hädavajalik. Kuid see on endiselt alahinnatud ja ettevõtted kasutavad endiselt jagatud postkastide haldamiseks Outlooki.

Advanced customer experience software

Kliendikogemuse tarkvara, nagu LiveAgent, annab Teile võimaluse kombineerida kõik kliendisuhtlused sujuvasse integreeritud süsteemi. See parandab klientide kogemust kõigil ostu sooritamise etappidel, kuna võimaldab vahetut suhtlust Teie klientide ja töötajate vahel. 

Tavaliselt kasutab CX tarkvara piletisüsteemi, kuhu logitakse üksikud kasutajapäringud ja lisatakse seejärel vastuste saamiseks järjekorda. Arenenud süsteemid, nagu LiveAgent, suudavad ühendada palju erinevaid suhtluskanaleid ühtsesse piletisüsteemi, edastades kogu Teie kliendisuhtluse.

undraw smiley face lmgm

Millised on parima kliendikogemuse haldamise tarkvara põhiosad?

Kliendikogemustarkvara valimisel on oluline arvestada selle pakutavate põhifunktsioonidega. Tarkvaralt peaksite eeldama järgmist:

Increase icon

Aruandlus ja analüütika

Teie abistamiseks pakub parim kliendikogemuste haldamise tarkvara tööriistu, et jälgida Teie kliendi päringutele vastamise edukust. LiveAgent pakub täisfunktsionaalset analüütika paketti.

Group 370 icon

Hübriidne piletivoog

Parimad kliendikogemuse süsteemid ühendavad kõik suhtluskanalid ühtsesse postkasti. LiveAgent teeb seda hübriidse piletivoo abil.

Gameboy icon

Mängustamise funktsioonid

Kliendikogemuse tarkvara ei puuduta ainult teie kliente. Seetõttu tuleb LiveAgent koos mängustamise funktsioonidega , mida saate kasutada töötajate tunnustamiseks ja premeerimiseks. 

Kliendikogemusele keskendumise eelised

On palju põhjuseid, miks on oluline keskenduda kliendikogemusele, kuid need on kõige olulisemad:

Money Bag

Kasumlikkuse suurendamine

Keskendumine kliendikogemusele võib teie kasumlikkust parandada kuni 32%. Kiire ja viisakas reageerimine klientidele võib sageli olla määravaks, kas klient teeb ostu või valib sarnase toote mujalt. 

dollar in zoom

Nähke täiendamist vajavaid valdkondi

Kliendikogemuse tarkvara kasutamine kliendisuhtluste haldamiseks võib esile tuua andmeid, mis mõjutavad otseselt Teie äriplaneerimist. Kasutades sellist tarkvara nagu LiveAgent, näete hõlpsasti oma klientidega suhtlemise suundumusi ja saate esile tõstatada täiendamist vajvad valdkonnad.

Clock icon

Tehke meeskonna jaoks lihtsamaks

Mõelge oma töökale personalile. Klienditeenindus võib olla raske ja keeruline töö ning seda hõlbustav tarkvara pakub Teie ettevõttele tohutut väärtust.

undraw fast loading 0lbh

Kliendikogemuse mõõtmine

Kliendikogemuse haldamise tarkvara üks peamisi eeliseid on võime mõõta, kui hästi Te oma klientidega suhtlete. Ehkki kliendikogemuse mõõtmistarkvara eksisteerib eraldi, on enamiku ettevõtete jaoks parim lähenemine integreeritud süsteemi, nagu LiveAgent, kasutamine.

Using LiveAgenti abil saate kiiresti koostada hulga mõõdikuid, mis annavad ülevaate klienditeeninduse tõhususest. Siin on kõige olulisemad:

Union icon

Soovituste skoor

Kõige põhilisem on Teie soovituste skoor. Küsides klientidelt, kas nad soovitaksid Teie ettevõtet sõbrale, saate ülevaate sellest, kui hästi Te neid teenindate.

Tachometer icon

Rahulolu skoor

Keerulisem lähenemisviis on andmete kogumine oma klientide rahulolu skoori (CSAT) kohta automatiseeritud küsitluse kaudu, mis küsib klientidelt tagasisidet mitmes valdkonnas.

Clock

Lahendamise aeg ja FCR

Mõõtke kindlasti piletite lahendamiseks kuluvat keskmine aega. Esimese kontakti lahendamine (FCR) on Teie lahendamise aja alamhulk, kuid selles mõõdikus vaatate, kui paljud kliendipäringud lahendati esimesel katsel.  

Close More

Kliendikogemuse tarkvara valimine

Teie jaoks sobiva kliendikogemuse tarkvara määramisel tuleb arvestada paljude teguritega. Kuna turul on nii palju kliendikogemuse haldamise tarkvaralahendusi, on lihtne ülekoormatuna tunda.

Kliendikogemuse haldamise tarkvara valimisel tuleb arvestada kolme peamise teguriga:

Mis on Teie nõuded?

Nagu iga äriotsuse puhul, peaksite kõigepealt läbi mõtlema, mida tarkvara puhul täpselt vaja on. Ehkki kliendi rahulolu peaks olema Teie eesmärk, pakuvad erinevad tarkvaralahendused selle saavutamiseks erinevaid võimalusi. 

Kui Teie nõuded hõlmavad analüütilisi pakette, integreeritud piletisüsteemi ja sisseehitatud CRM-i, on LiveAgent Teie jaoks õige valik. Sellel on vaikimisi kõik nimetatud funktsioonid.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Kas olete teinud oma uurimistöö?

Turul ilmub pidevalt uusi kliendikogemuse haldamise tarkvarasi. Seetõttu on oluline investeerida tarkvarasse, mis vastab Teie ettevõtte vajadustele – mitte ainult Teie ettevõtte suurusele, vaid ka Teie sektori konkreetsetele vajadustele.

Uurimus on siin võtmetähtsusega. Heitke pilk mõnele meie juhendile, mis kirjeldavadäri- ja tööstussektoreid , et teada saada, kas LiveAgent sobib Teie äritüübile või tööstusharule.

Kas võrdlesite alternatiive?

Teie nõuete loendi ja CX-tarkvara uuringute põhjal peaksite suutma hästi võrrelda erinevaid lahendusi vastavalt oma vajadustele. On piisavalt arvustuste lehti (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot), mis pakuvad Teile detailset kliendikogemuse tarkvarade võrdlust. Leidke aega, et võrrelda erinevate saadaolevate tarkvarade põhifunktsioone.

Seda tehes märkate, et erinevatel tarkvaradel on väga erinevad funktsioonid. 

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Vajate paremat kliendikogemuse haldamise tarkvara??

Kui otsite parimat kliendikogemuse haldamise tarkvara, proovige LiveAgenti.

LiveAgent on 2020. aastal kõige enam arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks SMB-de jaoks. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordselt tugiteenust meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

CX Software FAQ

What is customer experience software?

Customer experience software is a system where all the customer communication is gathered. Meaning, all the customer messages from different platforms are in one system. For example, Forum, Email, Live Chat communication. Moreover, it is a feature-rich system, which automates multiple tasks for customer agents without switching platforms.

Why invest in customer experience management software?

The benefits of customer experience management software include; improved customer satisfaction, higher sales, loyal customers, efficient customer representatives, and more!

How can you improve your customer experience?

The first tip is to be proactive. Reach out to your customers and offer them help. Give the customers the option of assistance with a simple live chat invitation. Implement omnichannel support so you can view past ticket history, customer information and efficiently handle customer problems. Our last tip to improve customer experience is to stop ignoring customers. It might seem like an obvious one, but many companies still ignore/overlook inquiries, which results in a higher churn rate.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo