Kliendirahulolu uuringu küsimused
Kas vajate inspiratsiooni oma kliendirahulolu uuringu küsimuste jaoks? Vaadake meie nimekirja SaaS-i, veebisaidi, CX-i ja tooteküsimuste kohta.
Here on Madalmaades asuv ettevõte, mis pakub kaardistamise ja asukohaandmete teenuseid üksikisikutele ja ettevõtetele. Klienditugi on saadaval reaalajas vestluse ja sotsiaalmeedia kaudu ning e-posti teel. Ettevõttega saab ühendust võtta veebisaidil reaalajas vestluse kaudu või sotsiaalmeedia platvormide kaudu. Kõne teel kliendituge ei pakuta.
Tõstameklienditeenindust üheskoos
LiveAgent on mitmete ettevõtete poolt kiidetud reaalajalise vestluse tarkvara, mis aitab parandada klientidega suhtlust, suurendada müüki ja kliendirahulolu. Selle mitmekülgsed funktsioonid muudavad selle ideaalseks valikuks kiireloomulisele online-äri jaoks.
Meiliturundus on populaarne suhtlusviis, kus ettevõtted saadavad erinevaid sõnumeid klientidele eri vormingutes, sealhulgas tehingulisi, suhte- ja reklaamivaid e-kirju. E-kirjade erinevused on olulised ja peaksid arvesse võtma, millist eesmärki need täidavad. Meilid on jätkuvalt olulised müügivihjete hankimise, müügi suurendamise ja klientidega suhtlemise viisidena. Meilimallide kasutamine võimaldab kiiresti luua ja kohandada meilikampaaniaid vastavalt oma vajadustele.
LiveAgenti külalisblogimise juhend
Tekst sisaldab juhendit LiveAgenti ajaveebi külalispostituse loomise kohta. Juhendis rõhutatakse, et sisu peab olema kvaliteetne ja informatiivne ning sisaldama vaid asjakohaseid väliseid linke. Lisaks antakse näpunäiteid kontaktvormide lisamiseks veebisaidile ning kliendi tagasiside kogumiseks. LiveAgenti meeskond jätab endale õiguse muuta sisu vastavalt ajaveebi stiilile. Artikkel võidakse tagasi lükata, kui see on duplikaat või plagiaat või sisaldab solvavat sisu.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.