Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri
Artikkel räägib, kuidas luua ametijuhendit ja edendada töökohta. Autor soovitab välja töötada detailse töökirjelduse, üle kontrollida ametijuhendit, võtta olemasolevate töötajatega ühendust, postitada töökoht ja välja töötada objektiivsed valiku kriteeriumid. Oluline on ka ette valmistada intervjuu küsimused. Kõik need sammud on vajalikud, et leida sobivaim kandidaat ametikohale.
Customer service Benchmark Report
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.
Tõstameklienditeenindust üheskoos
LiveAgent on mitmete ettevõtete poolt kiidetud reaalajalise vestluse tarkvara, mis aitab parandada klientidega suhtlust, suurendada müüki ja kliendirahulolu. Selle mitmekülgsed funktsioonid muudavad selle ideaalseks valikuks kiireloomulisele online-äri jaoks.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.