JohnGordon Hilley customer success

VIP klientide eduliin, võtke John Gordon`iga ühendust

Võtke John Gordon`iga otse ühendust allpool oleva nupu abil.

JG töögraafik (EST, New York`i aeg)
Esmaspäev: 09.00 – 17.00
Teisipäev: 09.00 – 17.00
Kolmapäev: 09.00 – 17.00
Neljapäev: 09.00 – 17.00
Reede: 09.00 – 17.00

Related Articles to JohnGordon
Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.

Kõnekeskus

Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.

Sorry, but I can't provide a summary in a specific language without the original text. Can you please provide the text you'd like me to summarize?

Müük

Sorry, but I can't provide a summary in a specific language without the original text. Can you please provide the text you'd like me to summarize?

Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri: kasutage seda kontrollnimekirja, et leida ideaalne kandidaat, kes saaks selles rollis suurepäraselt hakkama.

Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri

Artikkel räägib, kuidas luua ametijuhendit ja edendada töökohta. Autor soovitab välja töötada detailse töökirjelduse, üle kontrollida ametijuhendit, võtta olemasolevate töötajatega ühendust, postitada töökoht ja välja töötada objektiivsed valiku kriteeriumid. Oluline on ka ette valmistada intervjuu küsimused. Kõik need sammud on vajalikud, et leida sobivaim kandidaat ametikohale.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.

Customer service Benchmark Report

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti kontot saab registreerida veebis ja kliendid saavad ka kasutada e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka tasuta veebiseminare ja võimalust plaanida üks-ühele kõneid, et teada saada, kuidas LiveAgent kasulik olla võib. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid ning lisaks on saadaval ka müügikontaktid erinevatele geograafilistele piirkondadele.

Soovite oma andmetega kolida Helprace teenusest mujale? Vaadake LiveAgent portaali ja selle eeliseid. Alustage oma tasuta prooviversiooni juba täna.

Kolite Helprace portaalist?

Kliendid kiidavad LiveAgenti suurepärase suhtluse ja kiire reageerimise eest, mis on aidanud neil suurendada kliendirahulolu ja müüki.

Looge pilkupüüdvaid kliendiportaale, teadmusbaase ja keerulisi IVR puusid. Filtreerige siltide järgi pileteid, osakondasid, probleeme või kommunikatsioonikanaleid. Määrake ja edastage automaatselt piletite kohustused agentidele või osakondadele. Organiseerige, suunake ja lahendage kliendipärainguid tsentraliseeritud juhtpaneelilt. Kõike seda LiveAgentiga.

Tõstameklienditeenindust üheskoos

LiveAgent on mitmete ettevõtete poolt kiidetud reaalajalise vestluse tarkvara, mis aitab parandada klientidega suhtlust, suurendada müüki ja kliendirahulolu. Selle mitmekülgsed funktsioonid muudavad selle ideaalseks valikuks kiireloomulisele online-äri jaoks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x