Beata Juricova customer success

VIP klientide eduliin Beata Juricova`ga

Võtke Beata`ga otse ühendust allpool oleva nupuga.

Beata töögraafik (CET, Viini aeg)

Esmaspäev: 11:00 – 19:00
Teisipäev: 7:00 – 15:00
Kolmapäev: 11:00 – 19:00
Neljapäev: 7:00 – 15:00
Reede: 7:00 – 15:00

Related Articles to Beata
Apologies, but without the actual text to summarize, I am unable to provide a summary in language ET. If you can provide the text, I would be happy to assist with the summarization.

Klienditeenindus

Apologies, but without the actual text to summarize, I am unable to provide a summary in language ET. If you can provide the text, I would be happy to assist with the summarization.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Uudised

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Sorry, but I can't provide a summary in a specific language without the original text. Can you please provide the text you'd like me to summarize?

Müük

Sorry, but I can't provide a summary in a specific language without the original text. Can you please provide the text you'd like me to summarize?

Vaadake, kuidas LiveAgenti klienditeenindusmeeskond kasutab sujuvaks suhtluseks ja kliendisuhete loomiseks WhatsAppi.

Kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi

Artiklis kirjeldatakse, kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi suhtluskanalit sujuva kliendikogemuse tagamiseks, integreerides eraldi SLA ja seadistades automaatse teavitamise vastamata pileti kohta. Artikkel pakub praktilisi lahendusi LiveAgenti klientidele, et parandada reageerimisaega.

Lugege empaatiavõimest klienditeeninduses ja viisidest, kuidas saate oma üldist klienditeenindust/tuge parandada, kaasates empaati avaldusi.

Empaatia klienditeeninduses

Antud tekst annab nõuandeid, kuidas rahulolematuid kliente käsitleda. Samuti tutvustatakse klienditeeninduse tarkvara ja VoIP telefonisüsteeme ning pakutakse võimalust registreeruda LiveAgentiks. Tekst räägib ka klienditeeninduse kaaskirjade tähtsusest ja sisust ning annab ülevaate LiveAgenti hindadest ja funktsioonidest.

Tugeva tasuta kliendihaldustarkvara juurutamine on hädavajalik, kui soovite, et Teie ettevõte saavutaks edu. Tutvuge eeliste ja parimate tavadega.

Tasuta kliendihaldustarkvara

Ettevõtetel on oluline analüüsida klienditeekonda, arendada strateegiaid ja tagada andmete turvalisus. Tasuta kliendihaldustarkvara aitab optimeerida turundus- ja müügistrateegiaid ning parandada klientide kogemust. GDPR mõjutab andmete kasutamist ja salvestamist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x