Kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi
Artiklis kirjeldatakse, kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi suhtluskanalit sujuva kliendikogemuse tagamiseks, integreerides eraldi SLA ja seadistades automaatse teavitamise vastamata pileti kohta. Artikkel pakub praktilisi lahendusi LiveAgenti klientidele, et parandada reageerimisaega.
Antud tekst annab nõuandeid, kuidas rahulolematuid kliente käsitleda. Samuti tutvustatakse klienditeeninduse tarkvara ja VoIP telefonisüsteeme ning pakutakse võimalust registreeruda LiveAgentiks. Tekst räägib ka klienditeeninduse kaaskirjade tähtsusest ja sisust ning annab ülevaate LiveAgenti hindadest ja funktsioonidest.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.